Δημιουργώντας και προσφέροντας πάντα μοναδικές στιγμές και εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας στους κατόχους καρτών της, η MasterCard παρουσιάζει νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες για τη χώρα μας και τον υπόλοιπο κόσμο.

Δίνοντας πάντα τη δυνατότητα στους κατόχους των καρτών της να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ασφάλεια και ευκολία, όπου κι αν ταξιδεύουν ανά τον κόσμο, η MasterCard εμπνέει και πάλι τα ταξίδια. Η νέα Cross Border καμπάνια καλωσορίζει τους ξένους ταξιδιώτες που επισκέπτονται την Ελλάδα, φέτος το καλοκαίρι.

Τα νέα, εμπνευσμένα από Ελλάδα, εικαστικά της καμπάνιας Cross Border κοσμούν ήδη το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος, τον Διεθνή Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης «Νίκος Καζαντζάκης» και τον Αερολιμένα Μυκόνου και ετοιμάζονται να ταξιδέψουν στα Αεροδρόμια «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης και «Διαγόρας» της Ρόδου. Η φετινή, πλήρως ανανεωμένη σε αισθητική, καμπάνια της MasterCard έχει εικόνες από το ελληνικό καλοκαίρι, με δημιουργικό μήνυμα και έντονες φωτογραφίες που αναδεικνύουν τη χώρα μας. Κάθε μία από τις φωτογραφίες καλωσορίζει τους ταξιδιώτες των πτήσεων από εξωτερικό, προτρέποντάς τους να ακολουθήσουν το ένστικτό τους, για να ανακαλύψουν την αυθεντική πλευρά της Ελλάδας και τους κρυμμένους θησαυρούς της. Για τη συγκεκριμένη καμπάνια, η MasterCard ξεφεύγει από το αναμενόμενο ταξιδιωτικό περιεχόμενο και μήνυμα και προσκαλεί τους επισκέπτες να ξεπεράσουν το προφανή και τα συνηθισμένα και να αναζητήσουν ανεκτίμητες εμπειρίες στον προορισμό τους.

Η MasterCard παρουσιάζει επίσης, για πρώτη φορά στους Έλληνες ταξιδιώτες, το παγκόσμιο πρόγραμμα “Priceless Cities”, που σχεδιάστηκε για να φέρνει τους καταναλωτές πιο κοντά στα πάθη τους -γαστρονομία, σπορ, ψώνια, τέχνες, διασκέδαση, αλλά και ταξίδια- μέσα από  μοναδικές εμπειρίες και αποκλειστική πρόσβαση σε προνόμια, σε περισσότερους από 40 προορισμούς σε όλο τον κόσμο.

Ταξιδέψτε στη Νέα Υόρκη και απολαύστε τη μουσική παράσταση της επιλογής σας από τις καλύτερες θέσεις του θρυλικού Carnegie Hall ή ζήστε μία πριβέ ξενάγηση στα ιστορικά studios της Cinecittà στην Ρώμη. Αν πάλι προτιμήσετε το Λονδίνο, θα έχετε τη δυνατότητα μιας αξέχαστης εμπειρίας shopping με τη βοήθεια της ομάδας στυλιστών του γνωστότερου πολυκαταστήματος της Ευρώπης, του Harrods, ενώ οι λάτρεις του τένις έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν τα τελευταία διαθέσιμα εισιτήρια για το τουρνουά Roland Garros 2016. Ανακαλύψτε νέες εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας για το επόμενο ταξίδι σας στο εξωτερικό, μέσα από το https://www.priceless.com/en-us/tourist/GR/europe/region.html.