ΑΓΟΡΑ

H Coca-Cola γιόρτασε τα 100 χρόνια του διάσημου μπουκαλιού της στο εντυπωσιακό Coca-Cola Pop-Up Store!

Και εκεί ήταν όλοι οι καλοί της φίλοι!
To Coca-Cola Pop-Up Store.

To Coca-Cola Pop-Up Store.

Από τις 29 Αυγούστου έως και τις 6 Σεπτεμβρίου, χιλιάδες fans του πιο αγαπημένου αναψυκτικού είχαν τη μοναδική ευκαιρία να επισκεφθούν το εντυπωσιακό CocaCola PopUp Store, το ειδικά διαμορφωμένο κατάστημα της Coca-Cola, το οποίο αφού διένυσε αμέτρητα χιλιόμετρα σε όλη την Ευρώπη, βρέθηκε και στη χώρα μας, στη Μαρίνα Φλοίσβου! 

T-shirts, τσάντες, posters και αξεσουάρ, ήταν μερικά από τα συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα που μπορούσε κανείς να αποκτήσει αποκλειστικά στο Coca-Cola Pop-Up Store. Οι επισκέπτες είχαν επίσης την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό τους, προσωποποιημένο μπουκάλι Coca-Cola, και να διακοσμήσουν τα ήδη χρησιμοποιημένα μπουκάλια στον πάγκο του 2nd Life.

Η Μαρία Κορινθίου, ο Γιάννης Αϊβάζης και η Σίσσυ Χρηστίδου στο Coca-Cola Pop-Up Store.

Η Μαρία Κορινθίου, ο Γιάννης Αϊβάζης και η Σίσσυ Χρηστίδου στο Coca-Cola Pop-Up Store.

Ανάμεσα στα highlights, η παρουσία διάσημων DJs και παραγωγών που «έντυσαν» με τις μελωδίες τους τις βραδιές στη Μαρίνα Φλοίσβου, αλλά και αγαπημένων καλλιτεχνών που πραγματοποίησαν τις αγορές τους, ενισχύοντας έτσι το έργο της ΜΚΟ «ΜΠΟΡΟΥΜΕ».

Η Ντορέττα Παπαδημητρίου στο Coca-Cola Pop-Up Store

Η Ντορέττα Παπαδημητρίου στο Coca-Cola Pop-Up Store

Η Άννα Πρέλεβιτς στο Coca-Cola Pop-Up Store.

Η Άννα Πρέλεβιτς στο Coca-Cola Pop-Up Store.

Αποκορύφωμα, η  επίσκεψη του κορυφαίου Έλληνα σταρ Σάκη Ρουβά, κεντρικού προσώπου της καμπάνιας “Kiss Happiness” στη χώρα μας. (50 υπερτυχεροί συνάντησαν από κοντά τον πιο «πολυφιλημένο» Έλληνα καλλιτέχνη, και συμμετείχαν στα γυρίσματα του βίντεο κλιπ για το νέο του τραγούδι «Φίλα με».)

Η Δέσποινα Καμπούρη στο Coca-Cola Pop-Up Store.

Η Δέσποινα Καμπούρη στο Coca-Cola Pop-Up Store.

Η Ειρήνη Σταμάτη, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas με τον Αλέξανδρο Θεoδωρίδη, ιδρυτικό μέλος της ΜΚΟ «ΜΠΟΡΟΥΜΕ».

Η Ειρήνη Σταμάτη, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas με τον Αλέξανδρο Θεoδωρίδη, ιδρυτικό μέλος της ΜΚΟ «ΜΠΟΡΟΥΜΕ».

 

Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν θα προσφερθεί για την κάλυψη των αναγκών της ΜΚΟ «ΜΠΟΡΟΥΜΕ», ενώ η Coca-Cola θα προσφέρει επιπλέον 1 ευρώ για κάθε μπουκάλι 2nd Life που φιλοτεχνήθηκε από τους καταναλωτές.

POP TODAY
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2020 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.