Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaSPONSORED

«H Guinness ®, η πιο αγαπημένη μαύρη μπύρα στον κόσμο, προσκαλεί και φέτος τους φίλους της να γιορτάσουν την Ημέρα του Άγιου Πατρικίου»

Σήμα κατατεθέν του φετινού εορτασμού αποτελεί το διάσημο Guinness Moustache, #GuinnessTache, ως σύμβολο διασκέδασης και συντροφικότητας.

15  Μαρτίου 2016:  Στις 17 Μαρτίου, η Guinness®, η πιο διάσημη μαύρη μπύρα στον κόσμο δίνει και πάλι τον παλμό ενώνοντας τους οπαδούς της για να γιορτάσουν την ημέρα του Αγίου Πατρικίου (St Patrick’s). Σήμα κατατεθέν του φετινού εορτασμού αποτελεί το διάσημο Guinness Moustache, #GuinnessTache, ως σύμβολο διασκέδασης και συντροφικότητας.

Αυτή τη μέρα, οπαδοί και celebrities σε όλο τον κόσμο, δημιουργούν και «φορούν» το δικό τους GuinnessTache, φτιαγμένο από τον  βελούδινο αφρό της Guinness και «απολαυστικό» όσο και μια γουλιά!

Πέρα από την απόλαυση, η Guinness τη μέρα του  Αγίου Πατρικίου, μας φέρνει πιο κοντά και μας καλεί να λάβουμε μέρος στο παγκόσμιο κίνημα χαράς και συντροφικότητας μέσα από τη δημιουργία του δικού μας #GuinnessTache και την ανάρτηση του στο  Facebook, καλώντας τους φίλους μας να ανταποκριθούν και να βρουν το #GuinnessTache που τους ταιριάζει καλύτερα.

guinness-2

Όπως επισημαίνει η Γεωργία Ασκητοπούλου Senior Brand Manager Guinness στην Ελλάδα: « Το Guinness Moustache φέρνει κοντά τους φίλους μας σε όλο  τον κόσμο μέσα από μια απλή κίνηση, αντανακλώντας το  πνεύμα αυτής της   παγκόσμιας ημέρας . Η ημέρα του Αγίου Πατρικίου συνδέεται με τη  διασκέδαση και τη φιλία και η Guinness προάγει το «μαζί» καλώντας όλους τους φίλους της να διασκεδάσουν, συντροφιά με ένα ποτήρι Guinness.»

Περισσότεροι από 70 εκατομμύρια άνθρωποι,  σε έξι ηπείρους θα γιορτάσουν και φέτος την Ημέρα του Αγίου Πατρικίου ενώ αναμένεται να καταναλωθούν περισσότερα από 13 εκατομμύρια ποτήρια Guinness.

Πέρα όμως από τους εορτασμούς του Αγίου Πατρικίου, η Guinness  πριν λίγες ημέρες παρουσίασε την νέα διεθνή διαφημιστική καμπάνια  που φέρει  τον τίτλο «Intolerant Champion». Η καμπάνια μας μεταφέρει στην Νέα Υόρκη του 1930, και αφηγείται την ιστορία του John Hammond, ως τον άνθρωπο που ανέδειξε τη τζαζ μουσική και μεγάλα ταλέντα όπως  η  Billie Holiday, ο Count Basie και η Aretha Franklin.

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.