Infographic_Internet & Tourism in Greece_new_3
 
Η Ηρώ Χατζηλία και ο Φραγκίσκος Καρέλας είναι δυο νέοι άνθρωποι. Το δεύτερο κοινό τους χαρακτηριστικό είναι η αγάπη τους για τον τουρισμό, καθώς πρόκειται για δυο νέους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Η μεν πρώτη ως διευθύντρια και συνιδιοκτήτρια του boutiqueξενοδοχείου Hera Hotel, κοντά στην Ακρόπολη και ο δεύτερος ως ιδιοκτήτης του επισκέψιμου βιολογικού αγροκτήματος «Ευμέλεια» στην Πελοπόννησο, στην καρδιά του οποίου υπάρχει ένας πρότυπος ξενώνας.
 
Το τρίτο κοινό τους σημείο είναι ότι χρησιμοποίησαν την πρωτοβουλία της Google με τίτλο «Grow Greek Tourism Online» (για χάρη της οποίας πριν λίγες μέρες διοργανώθηκε μια μικρή εκδήλωση στον «Διόνυσο» στη σκιά της Ακρόπολης) και θέλησαν να μοιραστούν την εμπειρία τους, αλλά και το successstory των επιχειρήσεών τους.
Όλοι οι συνεργάτες της Google που εμπνεύστηκαν, σχεδίασαν και συνεργάστηκαν με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ για αυτήν τη σπουδαία κίνηση υπέρ της ανάπτυξης του τουρισμού ήταν παρόντες προκειμένου  να ανακοινώσουν με χαρά την επέκτασή της σε όλη την Ελλάδα. Διότι, η πρωτοβουλία τίτλο «Grow Greek Tourism Online» που ξεκίνησε πιλοτικά σε πιο «μαζική» μορφή στις αρχές του Σεπτεμβρίου στην Κρήτη, είχε σαν αποτέλεσμα πάνω από 650 τουριστικές επιχειρήσεις στο νησί να εκπαιδευτούν  αποτελεσματικά σε διαδικτυακά εργαλεία προκειμένου να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους και να αμβλύνουν το εμπόδιο της εποχικότητας.
Στα πλαίσια αυτής της συνάντησης, παρουσιάστηκαν οι στόχοι της επέκτασης του προγράμματος σε Πελοπόννησο, Κυκλάδες, νησιά του Ιονίου, Μακεδονία, Δωδεκάνησα και Αττική που ούτε λίγο, ούτε πολύ περιλαμβάνουν την διαδυκτιακή ενίσχυση 3.000- 4.000 τουριστικών επιχειρήσεων στη χώρα. Η Google μέσα από την «Grow Greek Tourism Online» παρέχει εντελώς δωρεάν τη στήριξη που χρειάζεται μια τουριστική επιχείρηση, ώστε να έρθει σε επαφή με επισκέπτες από όλο τον κόσμο, να ενημερωθεί για τις διεθνείς τάσεις αναζήτησης των τουριστικών αγορών, αλλά και να πληροφορηθεί τα πάντα σχετικά με τον τρόπο που θα προβάλλει καλύτερα την παρουσία της στο διαδίκτυο.
Infographic_Internet & Tourism in Greece_new_4
Infographic_Internet & Tourism in Greece_new_2
Infographic_Internet & Tourism in Greece_new_1
 
Ο Διονύσης Κολοκοτσάς, διευθυντής εταιρικών σχέσεων της Google Ελλάδας ήταν κάτι παραπάνω από περήφανος περιγράφοντας τις τεράστιες δυνατότητες που έχει η Ελλάδα να αναπτυχθεί, ενισχύοντας την εκπροσώπησή της διαδικτυακά. Τόνισε, μάλιστα,  ιδιαίτερα το γεγονός πως το ΑΕΠ της χώρας μπορεί να αυξηθεί έως και 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης, εφόσον ενισχυθεί αποφασιστικά  η διαδικτυακή δραστηριότητα του ελληνικού τουριστικού κλάδου.
Οι εκδηλώσεις θα ξεκινήσουν από την Καλαμάτα στις 27 Μαρτίου, ενώ θα ακολουθήσουν η Μύκονος στις 27 Μαρτίου και η Κέρκυρα, η Θεσσαλονίκη, η Ρόδος και η Αθήνα στις 16, 21, 24 και 29 Απριλίου αντίστοιχα. Οι τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν δωρεάν τις εκδηλώσεις μέσω της ιστοσελίδας g.co/GrowGreekTourism.
 
Στη συνέντευξη τύπου, που έμοιαζε περισσότερο ως κεφάτη συνάντηση ανθρώπων με κοινούς στόχους, τονίστηκε ιδιαίτερα η δυνατότητα που έχει η Ελλάδα να αναδειχθεί σε πρωταθλητή της μεσογειακής τουριστικής αγοράς, καθώς οι αναζητήσεις για τη χώρα κινούνται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Kι αυτό με μόλις το 8% των τουριστικών επιχειρήσεων να  έχουν «σοβαρή παρουσία» στο διαδίκτυο,  την ώρα που ένα υψηλό ποσοστό (σχεδόν οι μισές) δεν έχουν παρουσία σε αυτό. Στόχος λοιπόν της Google, μέσα από την «Grow Greek Tourism Online», είναι οι ανατροπή αυτού του κλίματος. Γεγονός το οποίο θα οδηγήσει σε εκπλήξεις. Μεγάλες και ευχάριστες.
Infographic_Internet & Tourism in Greece_new_5