Logos
Ο καφές Nescafé και ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος συνεχίζουν να υποστηρίζουν , το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου «σχεδία» και αγκαλιάζουν ενεργά την πρωτοβουλία του «Ένας Καφές σε Περιμένει».

Για πολλούς συμπολίτες μας, κυρίως λόγω οικονομικών προβλημάτων, ένας καφές δεν είναι μια αυτονόητη απόλαυση όπως ίσως οι περισσότεροι νομίζουμε. Χάρη στην πρωτοβουλία, οποιοσδήποτε μπορεί να κεράσει έναν καφέ κάποιον άγνωστο φίλο που πιθανόν δεν θα γνωρίσει ποτέ. Έτσι, μπορεί εκτός από τον δικό του καφέ να προπληρώσει έναν επιπλέον για κάποιον συνάνθρωπο του, που θα επισκεφθεί την καφετέρια αργότερα& θα μπορέσει και εκείνος να απολαύσει αυτή την απλή αλλά τόσο αγαπημένη συνήθεια.

Ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος και ο καφές Nescafé, στηρίζουν μαζί την μοναδική αυτή ιδέα με τον έντονο κοινωνικό χαρακτήρα, αξιοποιώντας το δίκτυο των συνεργατών τους, για την ένταξη επιπλέον καταστημάτων σε αυτά που ήδη συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «Ένας Καφές σε Περιμένει». Παράλληλα οι δύο μάρκες καφέ έχουν αναπτύξει ειδικά σχεδιασμένα applications στις σελίδες τους στο Facebook (www.facebook.com/LoumidisPapagalos και www.facebook.com/Nescafe.GR) ώστε να ενημερώνουν τους φίλους τους για την πρωτοβουλία και να τους κατευθύνουν στα καταστήματα που συμμετέχουν. Μπορεί ο καθένας να γίνει πρεσβευτής αυτής της ξεχωριστής ενέργειας, βοηθώντας να διαδοθεί όσο το δυνατόν περισσότερο ώστε οι «καφέδες που περιμένουν» να γίνονται κάθε μέρα ολοένα και περισσότεροι!

Οι αγαπημένες μάρκες Λουμίδης Παπαγάλος και Nescafé εμπνέονται από ανιδιοτελείς προσπάθειες που δημιουργούν αμοιβαίο όφελος και αξία για την κοινωνία. Σε αυτή την κατεύθυνση και τα δύο brands θα συνεχίσουν να στέκονται δίπλα σε ό,τι μας κινητοποιεί να κάνουμε κάτι καλό για τους γύρω μας.

Λίγα λόγια για το περιοδικό δρόμου «σχεδία»

Η «σχεδία» είναι το μοναδικό ελληνικό περιοδικό και μέλος του Διεθνούς Δικτύου Περιοδικών Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, www.street-papers.org) και πωλείται αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Το περιεχόμενό του είναι αισιόδοξο με έντονα κοινωνικά χαρακτηριστικά και πλούσιο σε ύλη γενικού ενδιαφέροντος. Οι πωλητές της «σχεδίας» προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικά και οικονομικά πληθυσμιακές ομάδες όπως άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (3,00 ευρώ), το 50% (δηλαδή το 1,50 ευρώ) πηγαίνει απευθείας στον ίδιο τον πωλητή δίνοντας μια ευκαιρία σε όλους να εξασφαλίσουν ένα ελάχιστο, αξιοπρεπές εισόδημα αλλά και ένα κίνητρο για να ξεφύγουν από την κοινωνική απομόνωση και τον αποκλεισμό.