Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaΜΟΔΑ

Anamnesi: Ένα brand ρούχων εμπνέεται από τον T.S. Eliot τον Henri Rousseau και τους Florence + the Machine, ταυτόχρονα

Η Αγγελική Τσίρου είναι μια νέα σχεδιάστρια που αποτυπώνει τις αναφορές της σε κομψές, πολυσυλλεκτικές συλλογές και σε ένα brand Που ακολουθεί τις τάσεις αλλά με έναν δικό του τρόπο.

Μια νέα σχεδιάστρια στον χώρο του ελληνικού ρούχου ξεκίνησε τη δική της προσπάθεια επικεντρωμένη στο πουκάμισο, σε ένα ρούχο που θεωρεί διαχρονικό που δεν γνωρίζει από ηλικία και «κατάλληλες ώρες» για εκείνη. Τον φετινό χειμώνα άντλησε την έμπνευσή της από ένα ποίημα του  T.S. Eliot, από τις εικόνες του Henri Rousseau, από τους ήχους των The Supremes και των Florence and the Machine. Και κάπως έτσι έφτιαξε μια πολύ κομψή, πολυσυλλεκτική συλλογή.

Η Αγγελική Τσίρου δημιούργησε το brand Anamnesi πριν από έναν χρόνο ακριβώς, τον Φλεβάρη του 2017. «Από μικρή ήθελα να ασχοληθώ με τη μόδα και την τέχνη, προσπάθησα για αυτό οι σπουδές μου και η προϋπηρεσία μου να συσχετίζονται ώστε να μπορώ πιο εύκολα να το ακολουθήσω. Η εργασία μου σε διάφορους ομίλους ως sales assistant, sales manager, visual merchandiser και buyer βοήθησαν αρκετά στην κατανόηση του brand που ήθελα να δημιουργήσω», εξηγεί η ίδια για τη μέχρι τώρα πορεία της.

Στόχος της ήταν να κάνει μία πρόταση «για τη σύγχρονη γυναίκα χωρίς ηλικιακούς περιορισμούς με σκοπό την άνεση, την καλή διάθεση και την κάλυψη των αναγκών από το πρωί έως το βράδυ, παρατηρώντας τις τάσεις αλλά προσθέτοντας και την πινελιά του brand».

Η γκάμα του Anamnesi μεγάλωσε. Τα ρούχα του είναι κατασκευασμένα στην Ελλάδα από εγχώριους τεχνίτες και παραγωγούς. «Προσπαθούμε όλο και περισσότερο κάθε σεζόν όλα τα σχέδια μας να είναι μοναδικά, γι’ αυτό όλα τα τυπώματα και τα πλεκτά είναι σχεδιασμένα από εμάς και καλλιτέχνες με τους οποίους συνεργαζόμαστε και επιλέγουμε μαζί ιδέες».

Η έμπνευση για την κάθε συλλογή πηγάζει από εικόνες, μουσικές και επιρροές του χθες, του σήμερα «και κυρίως του αύριο. Αυτό το χειμώνα νιώσαμε πως η χρονιά που θα ακολουθήσει είναι μια χρονιά αλλαγών και για αυτό και η συλλογή η ίδια ήταν αλλαγμένη και πιο δυναμική και οι επιρροές μας ακόμα περισσότερες. Εξ ου και ο τίτλος “Do I dare to disturb the universe?” εμπνευσμένος από το ποίημα του T.S. Eliot “ The Love Song of J. Alfred Prufrock” που αφορά την ανάγκη και τη δυνατότητα του ανθρώπου για αλλαγή και πόσο εύκολα μπορεί να γίνει αυτή αρκεί να μην αναλωνόμαστε  σε ασήμαντα πράγματα της καθημερινότητας».

Τα τυπώματα είναι εμπνευσμένα από το ζωγράφο Henri Rousseau και ήχους του παρελθόντος σαν αυτούς του Chet Baker, Al Green, The Supremes, Ann Peebles αλλά και σημερινούς όπως Sampha, Florence and the Machine, Tyler the Creator και άλλους.

Το Anamnesi θέλει να έλκει ανθρώπους που αισθάνονται όμορφοι και διαφορετικοί μέσα από αυτό που τους εκφράζει να φορούν. «Έτσι το μότο μας προέρχεται από τον Robert Frost και είναι το  “Freedom lies in being bold”. Με τη δική μας πινελιά ελπίζουμε να κάνουμε όλους αυτούς που μας στηρίζουν διαφορετικούς, άνετους, χαρούμενους και ονειροπόλους».

Μιας και η φιλοσοφία του brand βασίζεται στην εναλλαγή εικόνων, έμπνευσης και απόψεων όπως, η Αγγελική Τσίρου απολαμβάνει την εναλλαγή που παρατηρεί και στους συνδυασμούς των ρούχων που σχεδιάζει «αφήνοντας έτσι τον καθένα να εκφράσει τη διαφορετικότητα του καθώς αυτός είναι και ο σκοπός, η μοναδικότητα».

Περισσότερες πληροφορίες για το brand Anamnesi θα βρείτε εδώ.
POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.