Σε μια προσπάθεια ευρύτερης επέκτασης που έχει στα πλάνα της η Amazon, ξεκίνησε από χθες να εξαπλώνεται και μέσω του Twitter, μια συνεργασία που επιδιώκει να διευκολύνει κυρίως τους χρήστες του τελευταίου, που συνήθως σιχαίνονται και μόνο στην ιδέα ότι θα πρέπει να το εγκαταλείψουν. Το #AmazonCart, με τον υπότιτλο «Add it Now. Buy it later», επιτρέπει στους απανταχού τουιτεράδες να βλέπουν κάτι ενδιαφέρον στο Twitter – με λινκ για το Amazon βέβαια- να απαντούν με ένα γρήγορο μήνυμα που θα περιλαμβάνει την παραπάνω φράση με τη δίεση (#), έτσι ώστε να το τοποθετούν στο «ηλεκτρονικό τους καρότσι» και να την επόμενη που θα επισκεφθούν το προφίλ τους στο Amazon να είναι έτοιμο για checkout και αγορά. Η μόνη προεργασία που χρειάζεται είναι απλώς να συνδέσετε τα δυο προφίλ μεταξύ τους (Twitter- Amazon).

amazon-cart-630x352

Ουσιαστικά, με αυτή τη διαμεσολάβηση ανάμεσα στα δυο site, ενισχύεται η δύναμη του τυχαίου-τυφλού συστήματος αγοράς ακόμη περισσότερο από πριν. Γιατί, κατά μια έννοια λειτουργεί κάπως σαν ένα ιδιότυπο ηλεκτρονικό σούπερ-μαρκετ, μέσα από το οποίο βλέπεις διάφορα αντικείμενα, χωρίς απαραίτητα να τα χρειάζεσαι, αλλά σιγά-σιγά να τα αγοράζεις. Κι αν αυτό γινόταν στο Amazon και χωρίς τη συνδρομή του Twitter, τώρα που οι χρήστες του θα μπορούν να ψωνίζουν χωρίς να μεταβαίνουν στο Amazon εξαρχής, τότε θα γίνει σε μεγαλύτερο βαθμό τουλάχιστον. Και βέβαια, όλοι όσοι παρακολουθούν το timeline του προφίλ σας, θα βλέπουν τι αγοράσατε ή τι έχετε σκοπό να αγοράσετε. Περίπου σαν να σας σταματά ο ενοχλητικός γείτονας στο σούπερ-μαρκετ και να κοιτάει επίμονα τι έχει το καρότσι σας. Για αρχή, το εγχείρημα της Amazon θα ισχύσει μόνο στα καταστήματα της Αμερικής (#AmazonCart) και της Μεγ.Βρετανίας (#AmazonBasket).

*Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το βίντεο ή την επεξηγηματική σελίδα

http://youtu.be/VAu8pYHl1oc