Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Ο Ανέστης Ιωάννου ήταν εκείνος ο συμμαθητής που ζηλεύαμε, γιατί ήταν ο μόνος που άφηναν να ζωγραφίζει το θρανίο του

Οι δύο εκθέσεις στην Crux Gallery, μια ατομική του 29χρονου εικαστικού ("After sunset") και μια ομαδική, εμπνευσμένη από το ποίημα του "Together we root as a family", είναι η αναγκαία εικαστική παρέμβαση στο ηγετικό προφίλ της πόλης.

Όταν η Μαρίνα Αμπράμοβιτς μιλούσε στην Popaganda

Με τη μεταοπερατική πρότασή της, "7 θάνατοι της Μαρίας Κάλλας", στην Εθνική Λυρική Σκηνή, επαληθεύει όλα όσα είχε πει στη συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στην Ιωάννα Κλεφτόγιαννη το 2016.

Ο φανταστικός κόσμος της Βασιλικής Κούκου δεν μοιάζει με κανέναν άλλον

Η νεαρή εικαστικός εμπνέεται από τα παιχνίδια της παιδικής της ηλικίας και τους μικρόκοσμους της φύσης, δημιουργώντας πολύχρωμα έργα που ταξιδεύουν μακριά από την πραγματικότητα.

Καλώς ήρθατε στον διαγαλαξιακό συμπεριληπτικό κόσμο του “Dentata Pearls”

Η Αντιγόνη Τσαγκαροπούλου, aka Bunny, μιλάει στη Λουίζα Σολομών-Πάντα για το νέο sci-fi, queer φεμινιστικό project της λίγο πριν την παρουσίασή του στο 10ο Borderline Festival της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση.

ΔΗΩ: Ο πρώτος οργανισμός σύγχρονης τέχνης στη Χίο εμπνέεται από την ιστορία του νησιού

Ο ιδρυτής του DEO projects, Άκης Κόκκινος, μιλάει στην Popaganda λίγο πριν ο δημοφιλής Βραζιλιάνος ζωγράφος Paulo Nimer Pjota παρουσιάσει τα διαποτισμένα από την πολιτιστική κληρονομιά της Χίου έργα του στα Παλαιά Σφαγεία.

Σκέψου ότι ξυπνάς ένα πρωί και δεν υπάρχει ίντερνετ…

Αν σας πιάνει νευρικότητα και μόνο στο άκουσμα, με την έκθεση "Imagine you wake up and there is no Internet" (μέχρι 15/11, Ρομάντσο) ίσως νιώσετε καλύτερα. Οι επιμελητές, Κατερίνα Γκουτζιούλη και Voltnoi Brege, απαντούν σε μερικά υποθετικά σενάρια.

Ιάσονας Καμπάνης: «Καθώς γινόμαστε παθητικοί αποδέκτες και αναμεταδότες, τι γίνεται με το αρχικό νόημα της πληροφορίας;»

Ο εικαστικός Παύλος Τσάκωνας θέτει ερωτήματα στον Ιάσονα Καμπάνη με αφορμή την έκθεσή του δεύτερου με τίτλο «VIRAL: Έξυπνες λύσεις για τέχνη στο σπίτι».

Φίλιππος Θεοδωρίδης: «Ένιωσα πραγματική ελευθερία όταν άρχισα να σβήνω τα παλιά μου έργα, όταν βρήκα το θάρρος να τα πετάξω»

Παρουσιάζει τη δουλειά του στην γκαλερί Ζουμπουλάκη. Η έκθεση έχει τίτλο "Playground Bay". Γι' αυτή αλλά και άλλα πολλά μίλησε, ο ιδιαίτερος ζωγράφος, λίγο πριν τα εγκαίνια στην Popaganda.

Ηλίας Παπαηλιάκης: «Τα έργα αποκτούν νόημα με το βλέμμα του άλλου»

Ο ζωγράφος παρουσιάζει τη νέα του έκθεση στην οποία τα έργα δεν έχουν υποστεί διορθώσεις και νιώθει ανάλαφρος που άφησε πίσω του την αγωνία των λαθών.

Γου Τσανγκ: «Η τέχνη μπορεί να είναι ένας τρόπος να μειώσουμε τις ταχύτητες και να επικεντρωθούμε στο πώς αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο»

Πρόσφατα παρουσίασε το performance με τίτλο "Sudden Rise at a Given Time" στο Whitney Museum of American Art.Την Κυριακή, στις 21:00, θα παρουσιαστεί στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση στο πλαίσιο του Fast Forward Festival. Πριν απ' όλα μίλησε στην Popaganda.

Πώς ένας Έλληνας καλλιτέχνης άνθησε δημιουργικά στο Ομάν;

Ο Νίκος Ζάρρας που ασχολείται με τη ζωγραφική, τη φωτογραφία, την κατασκευή μαριονετών και τη διδασκαλία εικαστικών εξηγεί πώς είναι να ζεις και να δημιουργείς στον Ομάν.

Ο Παντελής Βιταλιώτης κάνει εφαρμοσμένη τέχνη πάνω σε μεταξωτά μαντήλια

Εφαρμόζει τα σχέδιά του σε μετάξι, σπάζοντας το χάσμα μεταξύ έργων τέχνης και θεατή, προσφέροντας σε αυτόν την ευχέρεια είτε να το αντιμετωπίσει ως ένα έργο που θα βάλει σε κορνίζα ή ως ένα έργο που θα φορέσει.

Arbit City: Μια Πονεμένη Ιστορία…

Συνέντευξη της εικαστικής κολεκτίβας που υπογράφει στην Breeder την έκθεση «Γαργάρες Πετρελαίου» (Oil Gargles) και μιλάει στη Μελίνα Σπαθάρη για τον «πολιτισμό των ιδρυμάτων», τον απολογισμό της documenta14 και την «αυθαίρετη πόλη Αθήνα».

Όσα συμβαίνουν σήμερα στη Μέση Ανατολή έχουν τις ρίζες τους στη χριστιανική τρομοκρατία των Σταυροφόρων

Αυτό υποστηρίζει ο Wael Shawky, ένας από τους πιο σημαντικούς Αιγύπτιους εικαστικούς, πριν φέρει το πολιτικό του παραμύθι για την Ανατολή και τη Δύση, το "The Song of Roland", στην Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.

Τζουλιάνο Καγκλής: «Η ζωγραφική είναι κάτι που κερδίζεις με κόστος»

Επισκεφθήκαμε τον ζωγράφο στο ατελιέ του στο Βύρωνα, λίγο πριν τα εγκαίνια της έκθεσης του, «Νέα Εδέμ», στην γκαλερί «έ κ φ ρ α σ η – γιαννα γραμματοπουλου».

Το Void γιορτάζει τα 15 χρόνια της «έντονης» γατίσιας ζωής του

Μια έκθεση με zines και books φωτογραφικών έργων που δεν πρέπει να χάσεις

Αναλύοντας τον Μάκη Θεοφυλακτόπουλο

Ο ζωγράφος εκθέτει μετά από καιρό στο βιβλιοπωλείο Φωταγωγός και δίνει μια μεγάλη συνέντευξη στον νεότερο συνάδελφό του Τζουλιάνο Καγκλή και στον Σταύρο Διοσκουρίδη.

Η νεοσύστατη Connectiva μας μίλησε για την έκθεση Transcending Time

Για την τέχνη και την τεχνολογία, τον χώρο και τον χρόνο, το μεσοποιημένο βίωμα και πως αυτό επηρεάζει τους καλλιτέχνες.

«Παραδόξως παράδοξα» στη Νίσυρο. Δηλαδή;

Ο διοργανωτής της ομώνυμης έκθεσης, Γρηγόρης Χατζηιωαννίδης, από το Sterna Art Project μας λύνει τις απορίες.

Δανάη Στράτου: «Δε Βλέπω Άλλη Λύση Από Το Να Πάρουμε Το Μέλλον Στα Χέρια Μας»

Η εικαστικός προσεγγίζει το παρελθόν και το παρόν της Ελευσίνας μιλά μέσα από το έργο της για την ιστορία της ανθρωπότητας ενώ πιστεύει πως σε περιόδους κρίσης οι καλλιτέχνες οφείλουν να είναι πάνω απ' όλα ακτιβιστές.

Η Χριστιάννα Οικονόμου έκανε τα καράβια να σταματήσουν να φοβούνται

Γνωρίστε την εικαστικό που δίνει ζωή σε εγκαταλελειμμένα καΐκια και κάνει μαθήματα στα παιδιά της Ηρακλειάς, της Σχοινούσας και άλλων νησιών της Άγονης Γραμμής.

Phenomenon: Το μεγάλο εικαστικό καλοκαίρι της Ανάφης

Ο Ιορδάνης Κερενίδης και ο Piergiorgio Pepe αφήνουν το Παρίσι για λίγες εβδομάδες και στήνουν κάτι το αξιοθαύμαστο σ΄ένα από τα πιο όμορφα νησιά των Κυκλάδων.

Η Ελληνική συμμετοχή στην 57η Μπιενάλε Βενετίας αποκαλύπτεται (Βίντεο)

O σκηνοθέτης-εικαστικός Γιώργος Δρίβας με το video installation «Εργαστήριο Διλημμάτων» και ο επιμελητής Ορέστης Ανδρεαδάκης συμμετέχουν στην Μπιενάλε Βενετίας και μιλούν στην Popaganda για την έμπνευση του έργου αλλά και την ίδια την τέχνη.

Mockumenta14: «Η τέχνη δε μπορεί να είναι αντιρρησίας συνείδησης. Η τέχνη είναι Ι5»

Το διαδραστικό έκθεμα του Νέρωνα Ποταμίτη με τίτλο “watercooler” έχει τοποθετηθεί σε πολλά σημεία τις πόλης διχάζοντας το φιλότεχνο κοινό της. Του ζητήσαμε λεπτομέρειες κι εξηγήσεις...

Brett Bailey: «Αν μου ζητούσαν να σκηνοθετήσω το “Mamma Mia”, θα έβρισκα πολιτική διάσταση να του βάλω»

Ένας από τους πλέον ρηξικέλευθους και συναρπαστικούς καλλιτέχνες της εποχής μας, κινούμενος ανάμεσα στα εικαστικά, την performance, τα installations και τη σκηνοθεσία βρίσκεται στην Αθήνα και μιλά στην Popaganda.

Α St.a.Co-μμάτια! Γιατί καταστρέφετε την street art στην Αθήνα;

Οι Street Art Conservators παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους και στέκονται θεματοφύλακες των graffiti της πρωτεύουσας που υπόκεινται φθορές, την ώρα που άλλοι βανδαλίζουν την τέχνη του δρόμου.

Απέναντι στη documenta14, έργα ψυχικά ασθενών και ανώνυμων καλλιτεχνών: Το «Ελλαδικό Αντιπαράδειγμα»!

Ο Θανάσης Μουτσόπουλος, ο αρχιτέκτονας, ιστορικός τέχνης και Καθηγητής στην Αρχιτεκτονική Σχολή του Πολυτεχνείου Κρήτης, είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικός απέναντι στη documenta14 και της αντιπαρατίθεται με έναν ιδιαίτερο και πολύ ενδιαφέροντα τρόπο.

6η Athens Bienalle: «Αποφασίζουμε λοιπόν να γίνουμε βάρβαροι κι εμείς»

Λέει με μια φωνή η Μεραρχία της Καρδιάς και του Ξίφους, η ομάδα πίσω από την διοργάνωση απαντώντας «στο βλέμμα που σε στριμώχνει ανάμεσα στις μαρμάρινες κολώνες και τα ρακάδικα των Εξαρχείων, τα γαϊδουράκια και τις οικογενειακές βιοτεχνίες».

Οι γοργόνες και οι ναύτες του Dreyk the Pirate βρήκαν σπίτι

Οι εμβληματικοί ήρωες του Αθηναίου street artist αφήνουν για λίγο τους δρόμους της πόλης και μπαίνουν σε γκαλερί εγκαινιάζοντας την πρώτη ατομική του έκθεση. Συνέντευξη στην Ελένη Τζαννάτου.

Χρήστος Μποκόρος: «Είναι κατόρθωμα η ζωή μας. Δεν είναι παροχή δικαιωμάτων κι επιδομάτων.»

Ο σπουδαίος ζωγράφος μάς μίλησε με αφορμή την μυσταγωγική αναδρομική έκθεσή του Όψεις Αδήλων στο Μουσείο Μπενάκη.
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2021 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.