ΘΕΑΤΡΟ : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Το Δε Variète είναι ένα αστικό, λαϊκό και πανκ βαριετέ

Η Λίνα Ρόκου μίλησε με τον Μάκη Παπαδημητράτο και τον Αντώνη Τσιοτσιόπουλο, συντελεστές του Δε Variète, και προσπάθησε να βγάλει άκρη για το τι θα δούμε φέτος στο The Hub Events.

Ο Lloyd Newson των σπουδαίων DV8 μιλάει στην Popaganda

Και μεταξύ άλλων, επιμένει ότι «η αληθινή ζωή είναι πιο συναρπαστική από τη μυθοπλασία». Άδικο έχει;

Όλη η αλήθεια για τον συγγραφέα της Αλίκης στη χώρα των Θαυμάτων

Η ηθοποιός Λουίζα Κωστούλα ανεβάζει την παράσταση «Γράμματα στα Κοριτσάκια» για τη μυστηριώδη (σεξουαλική και όχι μόνο) ζωή του Lewis Carroll, του συγγραφέα του πιο αγαπημένου παιδικού βιβλίου.

Πείτε μου μια αγαπημένη φράση από τα Αίματα -Τα εξοχικά μας είχανε σαγρέ τοίχους

Η Εύη Σαουλίδου μίλησε στην Κατερίνα Ι Ανέστη για τα «Αίματα» του Ευθύμη Φιλίππου που ανεβαίνουν στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, για ανοιχτές πληγές, για άγνωστες φυλές του Αμαζονίου και για το γέλιο που της προκαλεί η υπόθεση της Αμφίπολης.

Ρούλα Πατεράκη: «Το θέατρο είναι πολεμική τέχνη»

Η εμβληματική σκηνοθέτης μιλάει στην Popaganda για τον πόλεμο του θεάτρου, τον Θουκυδίδη και τη βιαιότητα της ανθρώπινης φύσης.

Ο Γιάννης Κόκκος επιμένει πως είναι αδύνατο να αποσυνδέσεις το χάος από την ελπίδα

Δηλώνει παλιομοδίτης ουμανιστής, περιγράφει πως ο Ιάγος καταστρέφοντας τον Οθέλλο και τη Δυσδαιμόνα καταστρέφει τη φιλοσοφική ιδέα του κόσμου και εξηγεί στην Κατερίνα Ι. Ανέστη πως μια σκηνή της όπερας θυμίζει Πεντάγωνο.

Ράνια Οικονομίδου: «Ο άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει βήμα χωρίς τον χαρακτήρα του»

Η Ράνια Οικονομίδου, μία από τις πιο σημαντικές παρουσίες στο ελληνικό θέατρο, μιλάει στην Popaganda με αφορμή τη νέα της παράσταση στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.

Η Κατερίνα Ευαγγελάτου ύψωσε δύο όρη στην Πειραιώς 260

Η ζωή είναι δώρο, λέει η Κατερίνα Ευαγγελάτου στην Κατερίνα Ι. Ανέστη μιλώντας για τον Ιδομενέα, το έργο βουνό του Σίμελπφενιχ και την πάλη της δεισιδαιμονίας με τη λογική, λίγο πριν την πρεμιέρα της παράστασης στο Φεστιβάλ Αθηνών.

Η Γιούλικα Σκαφιδά κι ο μαζοχισμός της ηθοποιίας

Η Γιούλικα ήθελε να μεγαλώσει κοιτάζοντας τ’ αστέρια. Tώρα που μεγαλώνει, έχει γίνει η ίδια ένα απ’ τα πιο ελπιδοφόρα άστρα της ελληνικής υποκριτικής. Έχει και την καρφίτσα της Μελίνας Μερκούρη για υπενθύμιση.

Το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας κλείνει τα 20

Η Βίκυ Μαραγκοπούλου, ιθύνων νους του διεθνώς αναγνωρισμένου φεστιβάλ, μίλησε στην Popaganda για το παρελθόν και -κυρίως- το μέλλον του θεσμού.

Ο Σταμάτης Κραουνάκης είναι ο Σωκράτης Απολογούμενος

Η Αληθινή Απολογία του Σωκράτη, το μνημειώδες κείμενο του Κώστα Βάρναλη, μεταφέρεται στη σκηνή του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη σε μια δια χειρός Ένκε Φεζολλάρι θεατρική παράσταση, που γλεντά κι ευφραίνεται να μας δαγκώνει.

Όλα καλά Εκτορα; -Καλά, ανθρώπινα.

Ο Έκτορας Λυγίζος ετοιμάζεται για την πρώτη και μοναδική παράσταση του Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου στην Επίδαυρο. Μετά θέλει να πάει να ξεκουραστεί για λίγο. Από την Κατερίνα Ι. Ανέστη.

Οι λέξεις είναι φώτα μέσα στο σκοτάδι, λέει η Αμαλία Μουτούση

Λίγες ημέρες πριν από την παράσταση «Μετατόπιση προς το ερυθρό» για το Φεστιβάλ Αθηνών η σπουδαία ηθοποιός μιλάει στην Popaganda.

Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: Οι δικές μας πρώτες ανάγκες είναι τα πιο τρελά όνειρα των παππούδων μας

Ένας από τους πιο καταξιωμένους ηθοποιούς της γενιάς του μιλάει στη Popaganda λίγο πριν την αποψινή πρεμιέρα της παράστασης του «Φιλοκτήτη».

Η παράσταση «Memorandum» για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Η χορογράφος Τζένη Αργυρίου παραδίδει μαθήματα σύγχρονης ιστορίας στην Popaganda και μιλά για όσα δεν πρέπει να ξεχαστούν.

Ο Κωνσταντίνος Τζούμας είναι ο Κ.Π. Καβάφης

Ο δυσθεώρητος ηθοποιός επιστρέφει απόψε στο σανίδι για να ερμηνεύσει τον μεγάλο Αλεξανδρινό ποιητή αυτοβιογραφούμενο, σε ένα θεατρικό βασισμένο αποκλειστικά σε σημειώματα, επιστολές και καταγεγραμμένες συζητήσεις.

Χωρίς happy end, χωρίς pop: Καλωσήλθες στο νέο πλανήτη του Κωνσταντίνου Ρήγου

Γυμνοί, αγρίμια, φοβισμένοι, οι 12 χορευτές της ομάδας χορού Οκτάνα είναι οι άποικοι της Αρκαδίας μετά την καταστροφή – του νέου πλανήτη του Κωνσταντίνου Ρήγου στο Φεστιβάλ Αθηνών.

Όταν η Λένα είναι εδώ μαζί με το λύκο

Λίγο πριν την πρεμιέρα της Κοκκινοσκουφίτσας-Το Πρώτο Αίμα, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για την τέχνη που (δεν) θα σώσει τον κόσμο.

O Δημήτρης Τάρλοου είναι η ψυχή του θεάτρου Πορεία

Μας μιλά για τη μανία της ανάγκης για αγάπη, τον κορεσμό των αθηναϊκών θεάτρων, το παιχνίδι της δημοσιότητας και τον παππού του, Μ. Καραγάτση.

H «Περσινή Αρραβωνιαστικιά» της Ζυράννας Ζατέλη έγινε θεατρική παράσταση

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Αγαρτζίδης μας μίλησε για τη σημασία του κειμένου που έπρεπε να διαχειριστεί αλλά και για τη γνωριμία του με τη σπουδαία συγγραφέα.

Αλέξανδρος Αβρανάς: «Δεν χρειάζονται πόλεμοι πια, όλοι οι στερημένοι παρακαλάνε για καπιταλισμό»

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης του Miss Violence, μιλά για το θεατρικό του, Gagarin Way, για την διεθνοποίηση της κοινωνικής βίας, τον αόρατο εχθρό του καπιταλισμού, και το ανέφικτο του να κάνεις πολιτικό σινεμά σ’ έναν κόσμο χωρίς ιδεολογίες.

Ένας άνθρωπος που ζει 14.000 χρόνια

Μιλήσαμε με τον Δημήτρη Αλεξανδρή, πρωταγωνιστή της παράστασης The Man From Earth, για "δύσκολες" έννοιες όπως είναι η δικαιοσύνη, η αλληλεγγύη, η πίστη και ο πολιτισμός.

Ο Γιώργος Κιμούλης παραμένει ανυπόμονος

Ο «Επιστάτης» του Πίντερ, το πρόβλημα με την εφορία, η αυστηρότητα και η έπαρση που του καταλογίζουν, η αγωγή που τελικά δεν έκανε, η «πίστη» στον Τσίπρα και η χαρά του να εργάζεσαι, δηλαδή να παράγεις έργο.

Ο Γιώργος Αρμένης δεν ανταλλάσσει κινητά με τους μαθητές του

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης μιλάει για τη νέα του παράσταση, θυμάται τα «ασπρόμαυρα» νιάτα του και εξηγεί γιατί η απόσταση ακόμη και από τους πιο κοντινούς σου ανθρώπους είναι το πιο ωραίο πράγμα.

Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Οι Έλληνες έχουμε γίνει αγενείς, κι αυτό είναι ντροπή, είναι κρίμα»

Ο σπουδαίος σκηνοθέτης μας μιλά για την πολυσυζητημένο Φάουστ που ανεβάζει στη Στέγη, την ιδιοφυΐα του Γκαίτε, τη διεθνή γλώσσα του θεάτρου και το μεφιστοφελικό δέλεαρ του σινεμά.

Σοφία Φιλιππίδου: «Θα μπορούσαμε να βάλουμε στη ζωή μας ένα “θα προτιμούσα όχι”»

Σκηνοθέτις, σεναριογράφος και πρωταγωνίστρια του Μπάρτλεμπι, ο Γραφιάς, η Σοφία Φιλιππίδου βρήκε στο κλασικό του Μέλβιλ, τη δική της διέξοδο από την κρίση: τη δημιουργία.

Η φωτιά στο Μινιόν καίει ακόμη

Η σκηνοθέτης Μαρία Πανουργιά εμπνεύστηκε την θεατρική παράσταση, "Mινιόν, μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία" όταν διάβασε ένα ημερολογίο που βρέθηκε στα σκουπίδια.

Αισιοδοξία μέσα στα (ψυχικά) συντρίμια

Η Σίσσυ Δουτσίου, πρωταγωνίστρια του θεατρικού "Ψύχωση" της Sarah Kane, εξηγεί γιατί σε αυτόν τον δύσκολο κόσμο που ζούμε όλοι, η μόνη λύση είναι η αγάπη.
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2020 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.