ΘΕΑΤΡΟ : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

«Έχετε δει ποτέ σας νεράιδες να συνοδεύουν ποιητές έξω από τα εγκόσμια; Ξέρετε πώς πεθαίνει ένας ποιητής;»

Το «Δαχτυλίδι της Μάνας» από την ομάδα C. for Circus μιλάει για τον θάνατο γιορτάζοντας τη ζωή.

Μαρία Καβογιάννη: «Είναι ελκυστικό ένας άνθρωπος να μην έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στον εαυτό του»

Μια από τις πιο εκφραστικές φυσιογνωμίες στον χώρο της υποκριτικής μιλάει για τον χρόνο που περνάει και δεν της φτάνει, τη σύνδεση του χιούμορ με την ευφυΐα και την αγάπη της για τη ζωγραφική.

Νίκο Πουρσανίδη, τι τύπος είναι ο Ιάσωνας στη «Μήδεια» α λα Μποστ;

Λίγο πριν την πρεμιέρα του έργου στο θέατρο Θησείον ο Νίκος Πουρσανίδης, που ερμηνεύει τον Ιάσωνα, μιλάει στην Popaganda.

Ιωάννα Παππά: «Θα έπρεπε όλοι να είμαστε ελεύθεροι»

Λίγες μέρες μετά την πρεμιέρα του «Χορού της Φωτιάς» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, η γνωστή ηθοποιός μιλά στην Popaganda για μια από τις πιο ενδιαφέρουσες παραστάσεις της φετινής σεζόν.

Ο Γιώργος Χρυσοστόμου και η Σοφία Πάσχου εξομολογούνται πώς γεννήθηκε το Mute

Σημειώματα από τους 2 βασικούς συντελεστές της παράστασης που ετοίμαζε 20 χρόνια στο μυαλό του ο Γιώργος Χρυσοστόμου.

Νίκος Ψαρράς: «Στο “Himmelweg” η μνήμη ξαναγίνεται πραγματικότητα»

O πρωταγωνιστής της παράστασης εξηγεί γιατί μια παρουσίαση-φιάσκο που σκηνοθέτησαν οι Ναζί στον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο είναι ο ιδανικός τρόπος για να καταγγείλεις την ωραιοποίηση του φασισμού στις μέρες μας.

Γιάννης Παρασκευόπουλος: Θέλω η κινητήρια δύναμη της παράστασης να είναι η χαρά

Ο σκηνοθέτης ασχολείται για τρίτη φορά με το εμβληματικό θεατρικό του Τσέχοφ και νιώθει τυχερός που συναντήθηκε με τον «Γλάρο».

Γιώργο Χρανιώτη, γιατί φλέγεσαι στη σκηνή;

Πρωταγωνιστεί στο «Reigen-Δέκα διάλογοι για το σεξ» μαζί με τη Θεοδώρα Τζήμου, αφήνει το ένστικτο και το σώμα του ελεύθερο στις πρόβες και διαλέγει ένα τραγούδι του Bruce Springsteen για να περιγράψει την παράσταση.

Δήμητρα Βλαγκοπούλου: «Προσπαθήσαμε να ανακαλύψουμε όλα τα υλικά που τον συνθέτουν και κρύβονται μέσα στις λέξεις του Άμλετ»

Η ηθοποιός που πρωταγωνιστεί ερμηνεύοντας τρεις διαφορετικούς ρόλους στη διασκευή του Άμλετ που έγραψε ο Έκτορας Λυγίζος απαντά στις ερωτήσεις της Popaganda.

Μαρία Μαγκανάρη: «Στον Θείο Βάνια οι ήρωες δεν είναι ηρωικοί»

Η παράσταση που ξεχώρισε πέρσι επαναλαμβάνεται φέτος στο Bios και η σκηνοθέτρια της μας μιλά για το πιο μοντέρνο έργο του Τσέχωφ.

Ραφίκα Σαουίς: «Οι έφηβοι πρόσφυγες μιλούν για το μέλλον με αγωνία και αγάπη»

Η σκηνοθέτρια Ραφίκα Σαουίς εξηγεί στην Popaganda πώς οι έφηβοι πρόσφυγες συναντήθηκαν με το σύμπαν του Ίψεν, λίγο πριν την πρεμιέρα του έργου “Europeana” στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ.

Υρώ Μανέ: «Η παραίτηση είναι αυτή που μας πηγαίνει στα τάρταρα»

Αγωνίστηκε να μην εγκλωβιστεί στην τηλεοπτική της εικόνα, αφουγκράζεται τον παλμό της εποχής και θριαμβεύει υποδυόμενη για δεύτερη χρονιά τη «Ρένα» του Αύγουστου Κορτώ.

Η Όλια Λαζαρίδου και η Ναταλία Τσαλίκη βρίσκονται στον «Αέρα», για πρώτη φορά μαζί

Οι δύο πρωταγωνίστριες συνεργάζονται για πρώτη φορά και μιλούν για το θεατρικό του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη που επισφραγίζει τη συνύπαρξη τους επί σκηνής.

Οι «Δαναΐδες» του Ανδρέα Κάλβου αποκαλύπτονται για πρώτη φορά στην Επίδαυρο ύστερα από 200 χρόνια

Η σκηνοθέτρια Νατάσα Τριανταφύλλη και η πρωταγωνίστρια Λένα Παπαληγούρα απαντούν στις ερωτήσεις της Popaganda λίγο πριν την παρουσίαση του έργου στο θέατρο της Μικρής Επιδαύρου.

Αινείας Τσαμάτης: «Πάντα είμαι ανοιχτός σε ανθρώπους και ταξίδια∙ για μένα είναι το ίδιο»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός που υποδύεται τον Φειδιππίδη στις «Νεφέλες» του Δημήτρη Καραντζά μιλάει για τα παιδικά του χρόνια στην Αλβανία, την ταχυκαρδία πριν την πρεμιέρα και τον μεγαλύτερο του φόβο.

«Ο Αισχύλος είναι πιο Μπέκετ από τον ίδιο τον Μπέκετ»

Η διεθνούς φήμης ηθοποιός Κάθριν Χάντερ και ο σπουδαίος σκηνοθέτης Σταύρος Τσακίρης μιλούν για τον «Προμηθέα Δεσμώτη» που θα παρουσιάσουν στην Επίδαυρο και για την αγωνία να σωθεί η ανθρωπότητα.

Η Κάτια Δανδουλάκη πιστεύει ότι ζούμε παραπάνω από μία φορά

Ετοιμάζεται για την κάθοδο της στην Επίδαυρο με τις «Ικέτιδες» σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού και εξηγεί γιατί οι εμπορικές αποτυχίες την πόνεσαν περισσότερο από τις καλλιτεχνικές.

Οι τρεις ηλικίες του Χόρχε Λουίς Μπόρχες, σε 60 λεπτά.

Ρολόι από άμμο: μια ενδιαφέρουσα παράσταση του σκηνοθέτη-ηθοποιού Ανδρέα Μαντά μας φέρνει κοντά στον μεγάλο δημιουργό.

Ο Κώστας Κουτσολέλος και η Βάσω Καμαράτου θέλουν να τους απογοητεύσουν όλους

Είναι δραματουργοί, σκηνοθέτες και ερμηνευτές του εαυτού τους στην παράσταση «Καλοκαιρινά μπάνια». Είστε έτοιμοι να κολυμπήσετε μαζί τους στην Πειραιώς;

Η Εύη Σαουλίδου αποζητά περισσότερες ρωγμές και λιγότερη αρτιότητα

Ετοιμάζεται για τον ρόλο της Κλυταιμνήστρας και με αυτή την αφορμή δηλώνει πόσο υποφέρουμε από πρότυπα και μοντέλα «άντρας-γυναίκα» που ανήκουν στο παρελθόν.

Ο Αιμίλιος Χειλάκης απευθύνεται σε ένα κοινό που έχει πολιτική άποψη

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης και η Αθηνά Μαξίμου, που μαζί τον Μανώλη Δούνια έχουν αναλάβει την καλλιτεχνική διευθυνση του Θεάτρου Βεάκη, μιλάνε για τα σχέδια τους στην Όλγα Σελλά. Ωραίο πρόγραμμα, σπουδαίες συνεργασίες, όμορφα όνειρα.

Ο Βασίλης Μπισμπίκης είναι ο άνθρωπος πίσω από την παράσταση της χρονιάς

Πήρε παράταση, είναι sold out, θα συνεχίσει από φθινόπωρο. Η παράσταση «Άνθρωποι και ποντίκια» συζητήθηκε όσο καμιά άλλη φέτος∙ ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Βασίλης Μπισμπίκης εξηγεί στη Λίνα Ρόκου το γιατί.

«Γελώντας άγρια» ο Πάνος Παπαδόπουλος αναζητά την πηγή της ανάγκης για έκφραση

Μαζί με την Νάνσυ Μπούκλη ανεβάζει το έργο του Κρίστοφερ Ντουράνγκ στο Θέατρο του Κόσμου σε μια προσέγγιση δίχως αυστηρούς θεατρικούς όρους.

H Άντζελα Μπρούσκου και η Παρθενόπη Μπουζούρη μας παρουσιάζουν τον «Ιβάνωφ»

Η Άντζελα Μπρούσκου και η Παρθενόπη Μπουζούρη μιλούν για την νέα τους παράσταση, τον «Ιβάνωφ», αλλά και την πορεία της ομάδας «Θέατρο Δωματίου».

Το Μικρό Εθνικό αναλαμβάνει την θεατρική παιδεία των μικρών θεατών

Μια συνέντευξη με την δραματουργό παιδικού θεάτρου Jemma Kennedy, που συμμετέχει στην Ανοιχτή Συζήτηση που διοργανώνει το Μικρό Εθνικό μαζί με άλλους εκλεκτούς καλεσμένους.

«Τα Δάση στα Γόνατα» φέρνουν την παραδοξότητα και τον ελληνικό μυστικισμό στο προσκήνιο

Η νέα δουλειά των bijoux de kant σε σκηνοθεσία Γιάννη Σκουρλέτη αναμετράται με το ερώτημα «τι είναι νεοελληνικό έργο σήμερα».

Ο Θανάσης Ζερίτης αγαπά τους ήρωες του Παύλου Μάτεσι

Σκηνοθετεί το έργο «Μύρτος» στο Θέατρο του Νέου Κόσμου και αναζητά την ουσία του κειμένου στην ανάσα των ηρώων, στους ήχους τους, σε όλα αυτά που δεν λένε και στα μάτια τους.

Λεόντιος και Λένα: Ένα έργο του 19ου αιώνα σε μια παράσταση που εμπνέεται μέχρι και από τον Μικ Τζάγκερ

Ο ηθοποιός Πάνος Παπαδόπουλος υποδύεται τον Βαλέριο υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Γιώργου Κάτση στο έργο του Γκέοργκ Μπύχνερ και μιλάει για τον ρόλο του αλλά και το θέατρο στην Ελλάδα.

Η Συγκροτημένη Αταξία της Θεοδώρας Τζήμου

Για να καταλάβετε τι ακριβώς εννοεί η καταξιωμένη ηθοποιός όταν λέει ότι αυτό είναι το βασικό της χαρακτηριστικό, δεν έχετε παρά να διαβάσετε όσα είπε στον Θεοδόση Μίχο ένα πρωί που βγήκε βόλτα στην Καλλιδρομίου με δυο καλές της φίλες.

Ένα «Κουμ Κουάτ» που τρώγεται με τα μάτια

Η Μαρία Κοσκινά που συνέγραψε και πρωταγωνιστεί στο έργο που σκηνοθετεί ο Γιάννης Καλαβριανός ξέρει ότι όλο το νόημα βρίσκεται στο γέλιο των θεατών.
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2019 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.