ΘΕΑΤΡΟ

Επίδαυρος: Ολόκληρη η Ορέστεια, για πρώτη φορά ύστερα από 18 χρόνια

Το Εθνικό παρουσιάζει και τα τρία μέρη της τριλογίας του Αισχύλου: Πέρα από τις όποιες παρατηρήσεις, πρόκειται για ένα από τα σημαντικά γεγονότα του καλοκαιριού. Γράφει η Όλγα Σελλά.

«Ε_ΦΥΓΑ Μικρασία»: Στην Ελευσίνα, οπωσδήποτε!

Η Γιολάντα Μαρκοπούλου παρουσιάζει μία διαφορετική, εξαιρετική παράσταση στους δρόμους του Συνοικισμού Μικρασιατών στην Άνω Ελευσίνα με πρωταγωνιστές τους κατοίκους της γειτονιάς. Γίνονται ωραία πράγματα στο Φεστιβάλ Συνοικισμός. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Η Κάτια Δανδουλάκη πιστεύει ότι ζούμε παραπάνω από μία φορά

Ετοιμάζεται για την κάθοδο της στην Επίδαυρο με τις «Ικέτιδες» σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού και εξηγεί γιατί οι εμπορικές αποτυχίες την πόνεσαν περισσότερο από τις καλλιτεχνικές.

Οι τρεις ηλικίες του Χόρχε Λουίς Μπόρχες, σε 60 λεπτά.

Ρολόι από άμμο: μια ενδιαφέρουσα παράσταση του σκηνοθέτη-ηθοποιού Ανδρέα Μαντά μας φέρνει κοντά στον μεγάλο δημιουργό.

Τα Επιδαύρια ξεκίνησαν με Οιδίποδα. Λάθος: Με Ρόμπερτ Ουίλσον.

Η βασισμένη στον Οιδίποδα του Σοφοκλή παράσταση δίχασε το κοινό. Η Όλγα Σελλά δεν θα μπορούσε να λείψει από την πρώτη φετινή παράσταση της Επιδαύρου και γράφει για το πώς ο Ουίλσον κατάφερε να αναμετρηθεί και να συνομιλήσει με το χώρο.

Δικός τους χρυσός, το χιόνι.

Ένα έργο από την Κολομβία έκλεψε τις εντυπώσεις της δεύτερης εβδομάδας του Φεστιβάλ. Σε αντίθεση με την «Γιαννούλα την κουλουρού», που είχε αρκετά προβλήματα. Η Όλγα Σελλά γράφει για δύο από τις παραστάσεις που είδε αυτην τη βδομάδα στην Πειραιώς 260

Ο Κώστας Κουτσολέλος και η Βάσω Καμαράτου θέλουν να τους απογοητεύσουν όλους

Είναι δραματουργοί, σκηνοθέτες και ερμηνευτές του εαυτού τους στην παράσταση «Καλοκαιρινά μπάνια». Είστε έτοιμοι να κολυμπήσετε μαζί τους στην Πειραιώς;

Η Εύη Σαουλίδου αποζητά περισσότερες ρωγμές και λιγότερη αρτιότητα

Ετοιμάζεται για τον ρόλο της Κλυταιμνήστρας και με αυτή την αφορμή δηλώνει πόσο υποφέρουμε από πρότυπα και μοντέλα «άντρας-γυναίκα» που ανήκουν στο παρελθόν.

Ο Αιμίλιος Χειλάκης απευθύνεται σε ένα κοινό που έχει πολιτική άποψη

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης και η Αθηνά Μαξίμου, που μαζί τον Μανώλη Δούνια έχουν αναλάβει την καλλιτεχνική διευθυνση του Θεάτρου Βεάκη, μιλάνε για τα σχέδια τους στην Όλγα Σελλά. Ωραίο πρόγραμμα, σπουδαίες συνεργασίες, όμορφα όνειρα.

Ηimmelweg (ο δρόμος για τον ουρανό): συγκλονιστικό μάθημα Ιστορίας

Φεστιβάλ Αθηνών: Το έργο του Ισπανού Χουάν Μαγιόργκα σε σκηνοθεσία Ελενας Καρακούλη φωτίζει με εξαιρετικό τρόπο μία σχετικά άγνωστη πτυχή του Ολοκαυτώματος. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, ημέρα πρώτη.

Η Όλγα Σελλά βρέθηκε ξανά στα γνωστά λημέρια της Πειραιώς 260. Μας μεταφέρει ατμόσφαιρα και εντυπώσεις απο δύο πρώτες παραστάσεις του Φεστιβάλ. Υπέφερε στη μία, ευχαριστήθηκε στην άλλη. Λίντελ-Σαμαράς σημειώσατε 2.

Θεατρικές πρεμιέρες του Μαΐου: Ωραία πράγματα ως τον Ιούνιο

Η Όλγα Σελλά γράφει για παραστάσεις που έκαναν πρεμιέρα μέσα στο Μάιο και που αξίζει να δείτε.

Ο Βασίλης Μπισμπίκης είναι ο άνθρωπος πίσω από την παράσταση της χρονιάς

Πήρε παράταση, είναι sold out, θα συνεχίσει από φθινόπωρο. Η παράσταση «Άνθρωποι και ποντίκια» συζητήθηκε όσο καμιά άλλη φέτος∙ ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Βασίλης Μπισμπίκης εξηγεί στη Λίνα Ρόκου το γιατί.

Αποσπάσματα μιας άνοιξης που δεν ξύπνησε εντελώς.

Αυτή τη φορά ο Δημήτρης Καρατζάς ατύχησε ανεβάζοντας «Το ξύπνημα της άνοιξης». Γράφει η Όλγα Σελλά.

Είδαμε το θεατρικό «Ο στρατηγός κάνει φασαρία στην πλατεία» του Μάκη Τσίτα

Μια εξαιρετική παράσταση σε σκηνοθεσία Ρούλας Πατεράκη, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, για την οποία γράφει στην Popaganda ο συγγραφέας και κριτικός βιβλίου Θανάσης Λιακόπουλος.

Ο κύκλος του έρωτα καλά κρατεί

Μια ευφρόσυνη παράσταση που καταπιάνεται με θέματα περίπλοκα και παντοτινά. Αλλά το κάνει ανάλαφρα, όπως το φλερτ. Γράφει η Όλγα Σελλά.

«Γελώντας άγρια» ο Πάνος Παπαδόπουλος αναζητά την πηγή της ανάγκης για έκφραση

Μαζί με την Νάνσυ Μπούκλη ανεβάζει το έργο του Κρίστοφερ Ντουράνγκ στο Θέατρο του Κόσμου σε μια προσέγγιση δίχως αυστηρούς θεατρικούς όρους.

ΚΘΒΕ: Αδυναμίες και κατορθώματα

Η Όλγα Σελλά παρακολούθησε στη Θεσσαλονίκη δύο παραστάσεις του Κρατικού Θεάτρου. Δεν ενθουσιάστηκε, εξαίρει όμως την οικονομική ανάκαμψη του δεύτερου κρατικού θεάτρου της χώρας και την επιστροφή του στον πολιτιστικό χάρτη της πόλης.

Tip για θεατρόφιλους: δύο εξαιρετικές παραστάσεις στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Προλαβαίνετε!

Έντουαρντ Άλμπι και Νίνα Ρέιν, «Η Γίδα ή Ποια είναι η Σύλβια;» και «Φυλές». Παίζονται ακόμη για λίγες ημέρες στην Αθήνα, ανεβαίνουν μετά στη Θεσσαλονίκη. Η Όλγα Σελλά δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για αμφότερες και τις δύο (sic).

Democracy is Coming: Αναζητώντας τη Δημοκρατία που Έρχεται σε μια Πόλη που Χάνεται (ή Απλά Αλλάζει), τη Νέα Υόρκη.

"Socrates" στο Μανχάταν, τραγούδι με την Πάτι Σμιθ, το ασημένιο κεφάλι του Ντέιβιντ Μπερν, celebrity spotting και ρεμπέτικα στο Σόχο. Ο Παναγιώτης Μένεγος παρακολούθησε το φεστιβάλ του Onassis USA στο Μεγάλο Μήλο.

Τι να δείτε στο φετινό Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Η προπώληση ξεκινάει στις 12 το μεσημέρι της Μεγάλης Τρίτης. Επιλέγει η Όλγα Σελλά.

Αυτές είναι οι καλύτερες ερμηνείες της πρώτης θεατρικής σεζόν του 2019

Η Όλγα Σελλά ξεχωρίζει τους ηθοποιούς που διέπρεψαν τη θεατρική σεζόν που κλείνει στο τέλος αυτής της εβδομάδας.

Ύψωμα 731: Η «Αποκάλυψη τώρα» του Άρη Μπινιάρη.

Ένα εξαιρετικό αντιπολεμικό ορατόριο στο Θέατρο «Πορεία». Γράφει η Όλγα Σελλά.

170 τετραγωνικά νεοελληνικής μεσοαστικής τάξης

Ο Γιώργος Παλούμπης σκηνοθετεί ένα ακόμα ενδιαφέρον νεοελληνικό κείμενο που αποτυπώνει με ρεαλιστικό τρόπο σκηνές που ζούμε, αποφεύγουμε ή προσπερνάμε. Γράφει η Όλγα Σελλά.

H Άντζελα Μπρούσκου και η Παρθενόπη Μπουζούρη μας παρουσιάζουν τον «Ιβάνωφ»

Η Άντζελα Μπρούσκου και η Παρθενόπη Μπουζούρη μιλούν για την νέα τους παράσταση, τον «Ιβάνωφ», αλλά και την πορεία της ομάδας «Θέατρο Δωματίου».

Το Μικρό Εθνικό αναλαμβάνει την θεατρική παιδεία των μικρών θεατών

Μια συνέντευξη με την δραματουργό παιδικού θεάτρου Jemma Kennedy, που συμμετέχει στην Ανοιχτή Συζήτηση που διοργανώνει το Μικρό Εθνικό μαζί με άλλους εκλεκτούς καλεσμένους.

«Ιστορίες από το δάσος της Βιέννης» : Μπορεί να συμβαίνει τώρα.

Μια παράσταση που μας χαρίζει ατόφιο το κείμενο του Χόρβατ, τους χαρακτήρες, την ατμόσφαιρα της εποχής, μας καλεί να σκεφτούμε ένα περιβάλλον της Γερμανίας του Μεσοπολέμου, επαρκώς αναγνωρίσιμο σήμερα σε πολλά σημεία του πλανήτη. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Αυτό είναι το θέατρο για μένα!

Η Popaganda σταχυολογεί 20 αποσπάσματα από ισάριθμες συνεντεύξεις θεατρανθρώπων με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου.

#Popaganda Today: 27 Μαρτίου. Αυτό είναι το ελληνικό θέατρο σήμερα.

Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου και οι πρωταγωνιστές του μοιράζονται τις σκέψεις τους μπροστά στον φακό της Popaganda.
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2020 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.