ΘΕΑΤΡΟ

Λεόντιος και Λένα: Ένα έργο του 19ου αιώνα σε μια παράσταση που εμπνέεται μέχρι και από τον Μικ Τζάγκερ

Ο ηθοποιός Πάνος Παπαδόπουλος υποδύεται τον Βαλέριο υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Γιώργου Κάτση στο έργο του Γκέοργκ Μπύχνερ και μιλάει για τον ρόλο του αλλά και το θέατρο στην Ελλάδα.

Η Συγκροτημένη Αταξία της Θεοδώρας Τζήμου

Για να καταλάβετε τι ακριβώς εννοεί η καταξιωμένη ηθοποιός όταν λέει ότι αυτό είναι το βασικό της χαρακτηριστικό, δεν έχετε παρά να διαβάσετε όσα είπε στον Θεοδόση Μίχο ένα πρωί που βγήκε βόλτα στην Καλλιδρομίου με δυο καλές της φίλες.

Η μανία με την Ισπανία

Και ξαφνικά, εδώ και λίγο καιρό, πολλά έργα νέων ισπανών συγγραφέων άρχισαν να ανεβαίνουν στις αθηναικές σκηνές. Η Όλγα Σελλά είδε τρία από αυτά και συγκρίνει τη σύγχρονη ισπανική με την αντίστοιχη ελληνική θεατρική παραγωγή.

Η επιστολή της Άννας Κοκκίνου προς τον Αλέξη Τσίπρα

Η καταξιωμένη ηθοποιός και σκηνοθέτρια ζητά από τον πρωθυπουργό να συμβάλει στη σωτηρία του θεάτρου Σφενδόνη ενώ έχει ξεκινήσει και συλλογή υπογραφών μέσω του avaaz.org.

La Strada χωρίς Φελίνι; Θα προτιμούσα όχι.

Η απόπειρα θεατρικής διασκευής της κλασικής ταινίας στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου είχε πολλά χάσματα, δεν έφερε τίποτε καινούργιο, δεν έκανε καμία πρόταση. Γράφει η Όλγα Σελλά.

O Διόνυσος στην Αφρική

Να αντικαθιστάς τον στίχο με τον Κόσμο. Η τελετή ενηλικίωσης των Χάμερ.

Ένα «Κουμ Κουάτ» που τρώγεται με τα μάτια

Η Μαρία Κοσκινά που συνέγραψε και πρωταγωνιστεί στο έργο που σκηνοθετεί ο Γιάννης Καλαβριανός ξέρει ότι όλο το νόημα βρίσκεται στο γέλιο των θεατών.

Πότε θα ξαναδούμε τέτοιο Θείο Βάνια;

Στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων η Μαρία Μαγκανάρη κατάφερε να μεταφέρει τη διαχρονία του Τσέχωφ μ' έναν τρόπο «άμεσο, σαν νεύμα, σαν χάδι, σαν καθρέφτη». Η Όλγα Σελλά ενθουσιάστηκε και ελπίζει η παράσταση να επαναληφθεί σύντομα. Κάτι που θα γίνει.

Λένα Φιλίπποβα: «Δυσκολεύομαι πολύ να κατανοήσω πώς στην Ελλάδα θέατρο ρεπερτορίου σημαίνει να έχεις 17 παραστάσεις στη σεζόν»

Ξεκίνησε να δουλεύει ως ηθοποιός και σκηνοθέτης στην τότε ΕΣΣΔ, ήρθε στην Ελλάδα όπου έχει ήδη σκηνοθετήσει πάνω από 30 παραστάσεις και επί επτά χρόνια δίδασκε στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Και τώρα καταπιάνεται με τον «Εραστή» του Πίντερ.

Οι «Χρωματιστές γυναίκες» είναι μια ελεγεία για την χαμένη ελευθερία με λυτρωτικό, όμως, τέλος.

Η Βιργινία Ταμπαροπούλου, πρωταγωνίστρια της παράστασης που παρουσιάζεται στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, αναζητά στην αλληλεγγύη την έξοδο προς το φως.

Back to the future με κουμ κουάτ του 1970

Μία παράσταση καλοσχεδιασμένη, καλοπαιγμένη, φρέσκια, ζωντανή, με χιούμορ και σωστά τοποθετημένη στην εποχή της. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Ο ρομαντικός έρωτας είναι μια σκοτεινή, οριακή υπόθεση

Ο Γιώργος Σίμωνας μιλάει για τη νέα παράσταση που ανεβάζει στο Rabbithole, βασισμένη σε μία νουβέλα της Μαίρη Σέλλεϋ.

Η «δική μου» Έντα Γκάμπλερ

Για πρώτη φορά το αριστούργημα του Ίψεν γίνεται όπερα και έξι συντελεστές της παράστασης που ανεβαίνει στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής εξομολογούνται στην Popaganda τι σημαίνει η Γκάμπλερ γι’ αυτούς.

Το «Μυγοφαές» θα σώσει την ανθρωπότητα;

Ένα ισπανικό σύγχρονο έργο που ανεβαίνει από την ομάδα AbOvo στο Θέατρο του Νέου Κόσμου καταπιάνεται με τις start-up, το innovation, το entrepreneurship, για όλες αυτές τις άγνωστες λέξεις που υπόσχονται επιτυχία.

Αναζητώντας τις Τρεις Αδερφές

Δυστυχώς η παράσταση του κλασικού έργου στη Στέγη έγινε με τρόπο μπερδεμένο και θολό, με αποτέλεσμα να χαθεί και ο Τσέχωφ και ο τρόπος που ο σκηνοθέτης επιχείρησε να τον προσεγγίσει. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Άρης Λάσκος: «Η ζωή κυλάει και η αγάπη ορμάει μπροστά»

Ο σκηνοθέτης της παράστασης «Αγνός εραστής» που παρουσιάζεται στο Θέατρο του Νέου Κόσμου εξηγεί στην Popaganda γιατί αυτό θα δούμε στη σκηνή είναι οριακά αληθινό (με την έννοια του ντοκιμαντέρ).

Γιούγκερμαν, κομμάτια κι αποσπάσματα

Ο Δημήτρης Τάρλοου δοκιμάστηκε με ένα πολύ δύσκολο έργο: Να κάνει θέατρο το μυθιστόρημα-ποταμό του παπού του. Δεν τα κατάφερε και τόσο καλά. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Γιατί μόνο στην Καβάλα τέτοια παράσταση; Και οι Αθηναίοι έχουν ψυχή!

«Η βιογραφία του πατρογονικού»: Μία εκπληκτική σκηνοθεσία του Θοδωρή Γκόνη από το ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας που μακάρι να έχει την ευκαιρία να τη δει μεγαλύτερο κοινό, σε μια αθηναϊκή αίθουσα για περισσότερες παραστάσεις. Γράφει η Όλγα Σελλά.

H Καλλιόπη Κανελλοπούλου-Στάμου είναι 18 ετών και ετοιμάζεται ν’ ανέβει στη σκηνή της Στέγης για να παίξει Τσέχοφ

Υποδύεται την μικρότερη από τις «Τρεις Αδερφές» στην παράσταση που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Ξανθόπουλος. Δεν είναι η πρώτη φορά που ανεβαίνει στο σανίδι αλλά σίγουρα είναι η πιο σημαντική. Μέχρι την επόμενη.

Έντα Γκάμπλερ στο ΚΠΙΣΝ: Δείτε αποκλειστικά στην Popaganda φωτογραφίες από τις πρόβες

Το κορυφαίο έργο του Ίψεν θα παρουσιαστεί από την Εναλλακτική Σκηνή Εθνικής Λυρικής Σκηνής στις 25, 26, 27 Ιανουαρίου & 1, 2, 3 Φεβρουαρίου.

500 λέξεις για την παράσταση “Παράσιτα”, ή η περιπέτεια της εγκατάλειψης

Η Ρόλυ και η Πινκ ζουν μέσα σε σκουπίδια, τρώνε σκουπίδια, βλέπουν στην τηλεόραση σκουπίδια, ταυτίζονται με τα σκουπίδια, είναι και αυτές σκουπίδια, παράσιτα της σύγχρονης ζωής.

Παντελής Δεντάκης: «Είμαι από τους τυχερούς, ζω δουλεύοντας στο θέατρο»

Ο σκηνοθέτης της παράστασης εξηγεί στους αναγνώστες της Popaganda γιατί δεν ήθελε να χάσει την ευκαιρία να παρουσιάσει στο αθηναϊκό κοινό το έργο «Τα Μάτια».

Το “Bubble Jam” είναι ένα διαδικτυακό πείραμα με τον εαυτό μας και μία ιστορία για την ψηφιακή εποχή

Το πρωτότυπο θεατρικό έργο-installation του Daniel Wetzel που παρουσιάζεται στη Στέγη θέτει το ερώτημα: Ποιος βρίσκεται στην άλλη άκρη του Internet και τι διαδραματίζεται όταν επικοινωνούμε μαζί του online;

«Να ντύσουμε τους γυμνούς». Ναι, οπωσδήποτε!

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί στο Θέατρο Τέχνης το κλασικό έργο του Πιραντέλλο. Μία παράσταση που έχει πάθος, κόπο, συνεργασία, αναζήτηση. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Πώς να συναντήσετε ξανά τη Σωτηρία Μπέλλου

«Με λένε Σωτηρία»: Μια παράσταση-μονογραφία ενός λαϊκού ειδώλου, μια παράσταση που τέρπει και συγκινεί. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Άρης Ρέτσος: «Κυριαρχεί η κτηνωδία, δεν υπάρχει εκπαίδευση, δεν υπάρχει μπούσουλας»

Αποτελεί μοναδική περίπτωση στο ελληνικό θέατρο για τον τρόπο που χειρίστηκε το αρχαίο δράμα, για το πώς δούλεψε την έννοια του ρυθμού και γιατί τάχθηκε με συνέπεια και αφοσίωση στην Τέχνη.

Δεκατρείς παραστάσεις που δεν πρέπει να χάσετε την περίοδο των γιορτών

Δεν χρειάζεται να τις δείτε όλες. Και μία να δείτε, καλά θα περάσετε. Βιαστείτε μόνο, γιατι πολλές από αυτές ειναι talk of the town αυτές τις ημέρες και ίσως δυσκολευτείτε να βρείτε εισιτήριο. Είναι όλες εξαιρετικές. Προτείνει η Όλγα Σελλά.

Ο Γιάννος Περλέγκας και η Μαρία Πρωτόπαππα ετοιμάζονται να «Ντύσουν τους γυμνούς»

Ο σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια του έργου του Πιραντέλλο που παρουσιάζεται από σήμερα στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν μιλούν για την ανθρώπινη εκκλησία που σχηματίζουν πάνω στην σκηνή.

Μια νέα πρόταση για ένα πασίγνωστο έργο

«Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ»: Η Μαρία Πανουργιά στήνει μια ενδιαφέρουσα παράσταση στη Μικρή Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Γιολάντα Μαρκοπούλου: «Η ενηλικίωση είναι και θα είναι συνδεδεμένη με την πρώτη φορά, με τον έρωτα αλλά και το θάνατο».

Η EROICA παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο θέατρο και μια ομάδα νέων ηθοποιών, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Γιολάντας Μαρκοπούλου, δίνει ροκ ένταση και ζωή στο πασίγνωστο μυθιστόρημα του Κοσμά Πολίτη.
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2019 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.