ΘΕΑΤΡΟ

Η Ελεάνα Γεωργούλη νοσταλγεί ένα άλλο ανθρώπινο μέγεθος

Και μιλάει για την παράσταση «Τα κόκκινα τετράδια» που σκηνοθετεί στο Θέατρο του Νέου Κόσμου και πραγματεύεται έναν έρωτα που άνθισε στο πλαίσιο του ΕΑΜ.

Ελένη Καστάνη: «Θέλω να βλέπω τον άνθρωπο να χαίρεται, γι’ αυτό κάνω αυτή τη δουλειά»

Πρωταγωνιστεί στο «Μαμά» μαζί με την Ευγενία Σαμαρά, είναι μητρική φιγούρα προς όλους και ξέρει ότι πάντα θα επιστρέφει στην ιδιαίτερη πατρίδα της, τη Σητεία.

Ο Γιώργος Παπαγεωργίου αναδεικνύει τον ανθρωποκεντρικό πυρήνα στο «Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι»

Ένα από τα σπουδαιότερα έργα του παγκόσμιου ρεπερτορίου παρουσιάζεται στο Θέατρο του Νέου Κόσμου με πρωταγωνίστρια τη Θέμιδα Μπαζάκα.

«Τρεις αδελφές», τριάντα χρόνια μετά

Ο Δημήτρης Καρατζάς αποτολμά μία πρωτότυπη ανάγνωση του κλασσικού έργου του Τσέχωφ. Και τα καταφέρνει περίφημα. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Αλκίνοος Δωρής: «Παρότι νέοι, πιστεύουμε στον πρωταρχικό σεβασμό για το θέατρο»

Συζητήσαμε με τον Αλκίνοο Δωρή για να χαρτογραφήσουμε τα όρια της νέας απειλής που ονομάζεται «Ο Αστικός Μύθος του Γ.Ψ.» και είναι το θεατρικό έργο που παρουσιάζουν οι Loxodox στο Θέατρο Επί Κολωνώ για τριάντα παραστάσεις.

Γιωργής Τσουρής: «Ο πόλεμος, η επιβολή της ισχύος και η υποτίμηση της ζωής, δυστυχώς, δεν έφυγαν ποτέ από την μόδα».

Ο σκηνοθέτης της παράστασης «Μαθήματα Πολέμου III Αθηναίων Δράματα» εξηγεί γιατί δύναται αυτή να αποτελέσει ερέθισμα για περαιτέρω μελέτη και έρευνα εις βάθος.

Ο Γάμος, του Μάριου Ποντίκα, μία παράσταση που ταρακουνάει και συγκινεί.

Μια ιστορία που γράφτηκε πριν από 40 χρόνια και εξακολουθεί να είναι βασανιστικά υπαρκτή για πάρα πολλές γυναίκες, εξαιρετικά ανεβασμένη από τον Κώστα Παπακωνσταντίνου και την Αγγελική Μαρίνου. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Αθηνά Μαξίμου: «Η αγρανάπαυση είναι εργαλείο της ζωής»

Το κορίτσι που αγαπήσαμε πριν 20 χρόνια στο «Αυτή η νύχτα μένει» του Νίκου Παναγιωτόπουλου είναι η φετινή Ιρίνα στις «Τρεις Αδελφές» σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά και με έναν dream team θίασο επί σκηνής.

Είδαμε την «Εξημέρωση» στη Στέγη

«Θέλησε να θίξει πολλά θέματα, πολλές ιστορίες, πολλές στιγμές. Θέλησε να γίνει ένα σύγχρονο τραγούδι, αλλά τελικά στολίστηκε τόσο πολύ 'που φαγώθηκε από τα μαλάματα το πρόσωπό' του». Γράφει η Όλγα Σελλά.

«Ο θάνατος του εμποράκου» είναι ένα σύγχρονο έργο 70 ετών

Μία εξαιρετική παράσταση του Γιώργου Σκεύα με άλλη μια εξαιρετική ερμηνεία του Δημήτρη Καταλειφού. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Οι Πρεμιέρες του 2020

Μερικές από τις πιο must, μερικές από τις ενδιαφέρουσες παραστάσεις του καινούργιου χρόνου. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Τα αδημοσίευτα σχέδια του Πάρι Μέξη για τη νέα όπερα της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ

Ο σκηνοθέτης, σκηνογράφος και ενδυματολόγος της «Λεπορέλλα» παραχωρεί αποκλειστικά στην Popaganda τα σχέδια του.

«Άμλετ», της Κατερίνας Ευαγγελάτου. Τίποτε άλλο.

Σίγουρα από τις καλύτερες δουλειές της σκηνοθέτιδας, σίγουρα μία από τις καλύτερες παραστάσεις της σεζόν. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Ο γιος, η αδελφή. Ο ένας θαυμάσιος, η άλλη όχι.

Δύο παραστάσεις εντελώς διαφορετικές που συνδέονται όμως μ'ένα κοινό νήμα: με την έγνοια και τον πόνο για κάποιο μέλος της οικογένειας που υποφέρει, σωματικά, ψυχικά ή και τα δύο μαζί. Η μία ενθουσιάζει, η άλλη απογοητεύει. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Νίκος Καραθάνος: «Πάντα θα υπάρχει σωτηρία, ανεξαρτήτως του τι θα κάνουμε εμείς, αγάπη μου»

Οι «Όρνιθες» του μετά την Επίδαυρο, την Αθήνα και τη Νέα Υόρκη πάνε μαζί με το Ίδρυμα Ωνάση στη Χιλή. Εκεί που τώρα βράζει ο τόπος. Μόνο για αυτή την εμπειρία αξίζει μια συνομιλία που διήρκεσε παραπάνω από τρεις ώρες.

Σοφία Μαραθάκη: «Είναι δύσκολο να είσαι καλλιτέχνης στην Ελλάδα»

Η σκηνοθέτρια της παράστασης «Λάμπρος» μιλάει για την σαν χάδι γλώσσα του Σολωμού και την τρομαχτική δύναμη του τυχαίου.

«Tom in Greece» στη Μικρή Σκηνή της Στέγης

Η Όλγα Σελλά είδε την παράσταση. Και κάνει κάποιες παρατηρήσεις.

21 θεατρικές προτάσεις για 21 ημέρες γιορτής

Τι μας πάει, τι μας χαλαρώνει; Ο σκηνοθέτης; Το κείμενο; Οι καλές ερμηνείες; Κωμωδία, δράμα, κάτι εναλλακτικό ή μήπως μιούζικαλ; Κλασικά έργα, ή σύγχρονα; Η Όλγα Σελλά έχει χριστουγενιάτικες προτάσεις για κάθε γούστο.

Είσαι έτοιμος να γίνεις ένορκος σε μια πολύκροτη δίκη;

Η παράσταση "TERROR" σε καλεί να αποφασίσεις για την ενοχή ή την αθωότητα ενός πιλότου μετατρέποντας τη θεατρική αίθουσα σε δικαστική. Ο σκηνοθέτης Γιώργος Οικονόμου εξηγεί γιατί το "Terror" θα σε κάνει να χάσεις τον ύπνο σου.

Ο Χρόνος Σταματά, μία συνταρακτική παράσταση

Η Μάριον Χωρεάνθη γράφει για το έργο που ανεβαίνει για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Κάτω απ’ τη Γέφυρα και αναδεικνύει ότι η Ιστορία χαράζει ανελέητα τους ίδιους αιματοβαμμένους κύκλους, σέρνοντας στους κακοτράχαλους δρόμους της την ανθρώπινη μοίρα.

«Άνθρωποι και Ποντίκια»: Θέατρο που συναρπάζει, στο μαλακό υπογάστριο της πόλης

«Είναι η πιο χαρισματική διασκευή λογοτεχνικού έργου που έχω δει· η πιο καθηλωτική και εμπνευσμένη site-specific θεατρική διαδικασία· ο ορισμός του ρεαλιστικού θεάτρου». Και θα συνεχιστεί ως το τέλος της σεζόν. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Σαράντος Γεώργιος Ζερβουλάκος: «Η παράσταση δεν δικάζει∙ είναι το τελευταίο πράγμα που με ενδιαφέρει στη δουλειά μου»

Ο σκηνοθέτης μεταφέρει το “Τom à la ferme” στην ελληνική επαρχία για να μιλήσει για το πένθος, τον έρωτα και την αποδοχή.

Δύο για το Δευτερότριτο. Θέατρο στην αρχή της εβδομάδας.

«Η Γερτρούδη Στάιν και η συνοδός της» και «Αίας»: Δύο παραστάσεις εντελώς διαφορετικές, που όμως δίνουν και οι δύο ξεχωριστή βαρύτητα στο κείμενο και στις ερμηνείες. Και το αποτέλεσμα είναι γοητευτικό. Καθε Δευτέρα και Τρίτη. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Οι «Μίμοι» χτίζουν μια ονειρική ψευδαίσθηση στο κέντρο της Αθήνας

Οι συντελεστές της παράστασης φωτογραφήθηκαν στο Athénée αποκλειστικά για την Popaganda.

Λούλου: «Εκεί που νομίζεις ότι τελείωσες, σε τελειώνει αυτή»

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά είναι ίσως η πιο εσωστρεφής, η πιο απροσπέλαστη δουλειά του. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Δημήτρης Κίτσος: «Είναι ένα έργο που από γραφής έχει ψήγματα ποίησης»

Ο ταλαντούχος πρωταγωνιστής του «Γιου» σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου μιλάει για την παράσταση που ανεβαίνει στο Θέατρο του Νέου Κόσμου.

Top girls: Top πολιτικό έργο, top ερμηνείες, top σκηνοθεσία

Ένα από τα καλύτερα θεατρικά κείμενα των τελευταίων χρόνων και μια από τις πιο φρέσκιες και ουσιαστικές παραστάσεις της φετινής σεζόν. Γράφει η Όλγα Σελλά.

«Υπόθεση Μινέττι»: Θέατρο στο Booze

Ένα κείμενο του Τόμας Μπέρνχαρντ ανεβαίνει κάθε σαββατοκύριακο βράδι στο Booze Cooperativa.

10 παραστάσεις που δεν πρέπει να χάσετε…μέχρι τις επόμενες

Η Όλγα Σελλά φτιάχνει έναν οδηγό για να μη χαθούμε στα προγράμματα των εκατοντάδων έργων που παίζονται αυτή τη στιγμή στα Θέατρα του Λεκανοπεδίου. Και έπεται συνέχεια...

«Έχετε δει ποτέ σας νεράιδες να συνοδεύουν ποιητές έξω από τα εγκόσμια; Ξέρετε πώς πεθαίνει ένας ποιητής;»

Το «Δαχτυλίδι της Μάνας» από την ομάδα C. for Circus μιλάει για τον θάνατο γιορτάζοντας τη ζωή.
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2020 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.