Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
ΘΕΑΤΡΟ

Ο Βασίλης Μπισμπίκης κάνει θέατρο γιατί τον φοβίζει ο εκφασισμός της κοινωνίας

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης μίλησε στη Χρύσα Λύκου για την αγάπη του στους ανθρώπους του περιθωρίου και για τη μέρα που είδε αφίσα το πρόσωπο του στα Εξάρχεια και από κάτω ACAB.

ΗΠΑΡ: Μια παράδοξη ερωτική ιστορία ξεκινάει από την ΕΛΣ για να κάνει πρεμιέρα στο GNO TV

Σε λιμπρέτο του Ευθύμη Φιλίππου, σκηνοθεσία Αγγελικής Παπούλια και Χρήστου Πασσαλή και κινηματογραφική σκηνοθεσία από τον The Boy.

Θέατρα Ασφυκτικά Γεμάτα

Mε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα θεάτρου, 14 καλλιτέχνες της νεότερης γενιάς μοιράζονται τις σκέψεις τους και τις ελπίδες του για το μέλλον

Τενεσί Γουίλιαμς: 500 και κάτι λέξεις για τα 110 χρόνια από τη γέννηση του

Το αγαπημένο παιδί της θεατρικής και κινηματογραφικής βιομηχανίας της δεκαετίας του ‘50 στην Αμερική χαϊδεύτηκε από όλες τις μεγάλες καλλιτεχνικές δυνάμεις της εποχής.

Βαρβάρα Δούκα: «Να βρούμε την ταυτότητά μας ενάντια στην έλευση ενός εξωανθρώπινου ολοκληρωτισμού»

Με αφορμή τη σειρά δράσεων υπό τη θεματική «Η Ταυτότητα ως Επιθυμία/ Η Επιθυμία της Ταυτότητας», η καλλιτεχνική διευθύντρια του ΔΗΠΕΘΕΚ μιλάει για το θέατρο ως τρόπο αντίστασης, τη δόμηση μιας φαντασίωσης στο τώρα και τη νέα βαρβαρότητα που έρχεται.

Η διαχείριση της οικειότητας και η «ασφάλεια» της πρόβας

Ο Χρήστος Καρανάτσης μιλά στη Τζωρτζίνα Κακουδάκη για τον ρόλο του intimacy coordinator και πως καταφέρνει να κάνει έναν ηθοποιό να αισθάνεται ασφαλής, αλλά και να τον προστατεύει από κακοποιητικά φαινόμενα.

Επαυξημένη πραγματικότητα: ο νέος υπερρεαλισμός

Μια άλλη αφήγηση της εξέλιξης της τεχνολογίας που τίθεται στην υπηρεσία μας σήμερα.

Ο Γιώργος Νανούρης έφερε μέσω του «Γυάλινου Κόσμου» τη θερμοκρασία του θεάτρου στο σαλόνι μας

Η Όλγα Σελλά είδε μία από τις καλύτερες παραστάσεις αυτής της streaming θεατρικής περιόδου και εξηγεί γιατί η εκδοχή του Γιώργου Νανούρη στο κλασικό έργο μας φέρνει στο νου οικείες εικόνες.

Το 2020 ήρθε το streaming στο θέατρο. Αλλά θα μείνει;

H Όλγα Σελλά γράφει για το θέατρο του "youtube" που εμφανίστηκε το 2020.

Και όμως, είδαμε 10 υπέροχες θεατρικές παραστάσεις μέσα στη χρονιά

Η Όλγα Σελλά διαλέγει τα έργα που κατάφεραν ν' ανέβουν στην πιο δύσκολη χρονιά για τον ελληνικό πολιτισμό.

Το «Τρίτο Στεφάνι» του Μαρκουλάκη, μια παράσταση στεγνή, χωρίς τους χυμούς του βιβλίου του Κώστα Ταχτσή

H Όλγα Σελλά είδε από το σαλόνι της την υπερπαραγωγή του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη και διαπιστώνει ότι κάτι της έλειψε από τη μεταφορά του εμβληματικού μυθιστορήματος.

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει την «Κυρία του Μαξίμ» ως μια μοντέρνα παράσταση

Η Όλγα Σελλά πρόλαβε να δει την «Κυρία του Μαξίμ» λίγο πριν την έναρξη του lockdown. Η παράσταση προβάλλεται όμως σε live streaming το Σάββατο 28 Νοεμβρίου, σε ζωντανή σύνδεση, στις 7.30 μ.μ. και μας προτρέπει να τη δούμε οπωσδήποτε.

Είδαμε το «Σ’ εσάς που με ακούτε» της Λούλας Αναγνωστάκη σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Αβρανά

Το Σάββατο που μας πέρασε μπήκε και το Εθνικό Θέατρο στον κύκλο των live streaming παραστάσεων, σε real time.

Είδαμε το “This is not Romeo and Juliet” στον χώρο μας, σε ζωντανή μετάδοση

Η Όλγα Σελλά γράφει για μια χορογραφημένη παράσταση που απαιτούσε ακρίβεια, για το πρώτο live streaming σε real time που παρακολούθησε, αλλά όλα πήγαν καλά.

Παίξαμε στο παιχνίδι των κρυμμένων μυστικών της «Προδοσίας» του Πίντερ

Λάκης Λαζόπουλος, Αιμίλιος Χειλάκης, Αθηνά Μαξίμου σε μια παράσταση και κλασική και μοντέρνα. Της Όλγας Σελλά.

Ανέστης Αζάς: «Θα γίνουν πολύ ωραία πράγματα στο θέατρο, έστω και με περιορισμένο αριθμό θεατών»

Ο σκηνοθέτης μας μίλησε για την πρώτη παραγωγή που ανεβαίνει στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση. Είναι το «Ερωτικές Καρτ Ποστάλ Από την Ελλάδα» και βασίζεται σε κείμενο της Λένας Κιτσοπούλου.

Είδαμε το «Παίζοντας το Θύμα» στο Εθνικό Θέατρο

Ήταν ένα πολύ ωραίο, πολύ θεατρικό, πολύ γεμάτο ξεκίνημα αυτής της ιδιαίτερης θεατρικής σεζόν που πάντα θα θυμόμαστε. Από την Όλγα Σελλά.

Μαντάμα Μπαττερφλάι: Επανεκκίνηση της Εθνικής Λυρικής Σκηνής με 30% πληρότητα

Η Όλγα Σελλά φόρεσε την μάσκα της και ξεκίνησε τη θέαση θεατρικών παραστάσεων αυτή τη φετινή αμήχανη και δύσκολη χρονιά.

Πότε θ’ ανοίξουν τελικά τα θέατρα; Γιατί τόση σιωπή;

Η Όλγα Σελλά γράφει για την ολέθρια σχέση μεταξύ Υπουργείου Πολιτισμού και καλλιτεχνών.

Αττικό Σχολείο Aρχαίου Δράματος: Μια νίκη του πολιτισμού, σε δυσοίωνους καιρούς

Η Μάρθα Φριντζήλα εξηγεί τι αλλαγές συνέβησαν φέτος ώστε ν' ανταποκριθεί αυτός ο σημαντικός θεσμός στις αντίξοες συνθήκες.

«Λυσιστράτη»: Μια φρέσκια, χαρούμενη παράσταση, με χιούμορ και σκεπτικό

Η Όλγα Σελλά είδε την παράσταση του Εθνικού Θεάτρου σε σκηνοθεσία Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου.

Είδαμε την «Αντιγόνη» σε σκηνοθεσία Θέμη Μουμουλίδη

Η Όλγα Σελλά πιστεύει πως ήταν μια παράταση απλή, κλασική και χωρίς ανατροπές.

Ο Δημήτρης Καραντζάς αναζητά με τον «Οιδίποδα» κι άλλα στρώματα στην αρχαία τραγωδία

Η Όλγα Σελλά όμως αναρωτιέται αν θα ήταν προτιμότερο να είχε ανέβει η παράσταση σε κλειστό χώρο.

Μαρία Πανουργιά: «Τι εμπιστοσύνη να έχουμε στο κράτος, αφού το κράτος κάθε φορά είναι απόν;»

Σκηνοθετεί την όπερα «Ανθρώπινη Φωνή» του Φ. Πουλένκ σε λιμπρέτο του Ζαν Κοκτώ στην Μικρή Επίδαυρο και θεωρεί ότι μόνο μια καθολική απεργία θα μπορούσε όντως να αλλάξει τα πράγματα.

Εάν βρίσκεστε στην Κέρκυρα μη χάσετε το «Καθ΄…οδών»

Η σκηνοθέτρια Τζωρτζίνα Κακουδάκη μιλάει στην Popaganda για μια συλλογική εμπειρία με τις τεχνικές της σκηνής που ξεδιπλώνει την ομορφιά και την ιστορία μιας μαγευτικής πόλης.

Στεφανία Γουλιώτη: «Η ζωή είναι μικρή και δεν θα τη χαραμίσω για κανέναν»

Λίγο πριν το ανέβασμα της «Λυσιστράτης» στην Επίδαυρο, η ηθοποιός μιλά στο Σταύρο Διοσκουρίδη για τον Αριστοφάνη, τον κορωνοϊό και την επιτακτική ανάγκη της γυναίκας να καταλάβει επιτέλους ότι είναι ίση με τον τον άντρα.

«Κάθε κιβωτός είναι Κιβωτός μνήμης»

Τέσσερις από τους συντελεστές της όπερας-περφόρμανς «Η κιβωτός του Νώε» που θα παρουσιαστεί στην Μικρή Επίδαυρο μιλούν στην Popaganda για τη «χαρούμενη βιοποικιλότητα που διαπλέει τις σημερινές φουρτούνες».

«Πέρσες» του Αισχύλου: Μια κλασική όσο και καθαρή παράσταση στην Επίδαυρο

Είδαμε τη σκηνοθεσία του Δημήρη Λιγνάδη για την παραγωγή του Εθνικού Θεάτρου.

Είδαμε το «Περιμένοντας τον Γκοντό»

Η Όλγα Σελλά γράφει για το έργο του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα.

Αργύρης Ξάφης: «Χωρίς το θέατρο ίσως να μην είχα αντιληφθεί τη χαρά της διαφορετικότητας»

Μιλάει για το θέατρο την εποχή του κορωνοϊού, τη βία που δεν ανεχόμαστε πια και εκείνη τη στιγμή στις πρόβες του "Shopping and Fucking" που άλλαξε για πάντα την οπτική του για τον κόσμο. Συνέντευξη στη Λίνα Ρόκου.
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2021 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.