Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
ΘΕΑΤΡΟ

Η Μήδεια του Ευριπίδη στο Μπάγκειον

Μετά την περσινή, μίνι-τριήμερη-εμφάνιση (λόγω covid), η παράσταση του Δημήτρη Γεωργαλά, επανέρχεται στον ίδιο χώρο, για να αναμετρηθεί και πάλι, με ένα κείμενο γεμάτο συμβολισμούς και αρχέγονο πάθος.

Όταν η Monica Bellucci ήρθε στην Αθήνα, «έφερε την επανάσταση» της Μαρίας Κάλλας

Λίγα 24ωρα πριν την εμφάνισή της στο Ηρώδειο, όπου θα ερμηνεύσει αδημοσίευτα γράμματα και αναμνήσεις της Κάλλας, η Ιταλίδα ηθοποιός μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις, τα ρίσκα και τους φόβους της για το θεατρικό της ντεμπούτο.

Φιλαρέτη Κομνηνού, πώς είναι να πρωταγωνιστείς σε μια παράσταση που σκηνοθετεί ο γιος σου;

Λίγο πριν ο «Αρίστος» του Γιώργου Παπαγεωργίου ανέβει και πάλι στα αθηναϊκά θέατρα, η Φιλαρέτη Κομνηνού μιλάει στην Popaganda για όλα αυτά που κάνουν την παράσταση μοναδική.

«Το τραγούδι της κυρά-Δομνίτσας», μιας «ξεχασμένης» γυναίκας της Ελληνικής Επανάστασης

Η Σύρμω Κεκέ μας τη συστήνει και εξηγεί πώς βρήκε αυτή η γυναίκα το δρόμο της επιστροφής προς το φως, με τόση συναισθηματική ευκρίνεια.

Έχει η θεατρική σκηνοθεσία κανόνες; Και γιατί το «περίπου» είναι ο εχθρός κάθε τέχνης

Μια συζήτηση για το θέατρο με αφορμή το νέο βιβλίο της σκηνοθέτη και Καλλιτεχνικής Διευθύντριας του ΔΗΠΕΘΕ Κέρκυρας, Βαρβάρας Δούκα, "Ιδρύοντας έναν Κόσμο" - Βασικά Μαθήματα Σκηνοθεσίας.

Ο Ορέστης, η Ηλέκτρα και οι «βρώμικοι πόνοι» ένα βράδυ στην Επίδαυρο

Ο Γιάννης Κακλέας σκηνοθετεί Ευριπίδη, με πρωταγωνιστή τον Άρη Σερβετάλη, και αναρωτιέται πως επιβιώνουν οι νέοι σ’ έναν κόσμο που καθορίζεται από συνθήκες που τους ξεπερνούν. Η Αναστασία Βαϊτσοπούλου βρέθηκε στην Επίδαυρο και μεταφέρει τα όσα είδε.

Άρη Σερβετάλη, τί θα ήταν ο Ορέστης αν παράκουγε τον Απόλλωνα και δεν σκότωνε τη μητέρα του;

Λίγο πριν βρεθεί και πάλι στη σκηνή της Επιδαύρου, ο ταλαντούχος ηθοποιός μίλησε στην Ντενίσα-Λυδία Μπαϊρακτάρι για τα κοινά που έχει με τον Ορέστη, αλλά και για την τέχνη που βρίσκεται παντού γύρω μας.

Η «Ρέα Φραντζή» είναι μια βιωματική παράσταση, «αφόρητα πραγματική»

Στην καρδιά των Εξαρχείων, έλαβε χώρα μια συμμετοχική περιπατητική δράση, η οποία απευθύνεται σε έναν θεατή κάθε φορά και οι ηθοποιοί περπατούν μαζί σου στα στενά του αθηναϊκού κέντρου, βυθίζοντάς σε στον θαυμαστό κόσμο του Χρήστου Βακαλόπουλου.

Life After Death, τελικά το θέατρο αποδομεί τα έμφυλα στερεότυπα;

Η Αναστασία Βαϊτσοπούλου βρέθηκε στα backstage γυρίσματα που έκαναν οι Βίκυ Αδάμου και Χριστίνα Σαμπανίκου και μίλησε μαζί τους για το #MeToo, την έμφυλη βία και το ρόλο της τέχνης σε αυτό.

Κωνσταντίνος Ρήγος: «Η δημιουργία μιας παράστασης είναι πια επιτακτική ανάγκη»

Οι Ιππείς του Αριστοφάνη ανοίγουν τα φετινά Επιδαύρια, δοσμένοι με την εναλλακτική ματιά του ταλαντούχου σκηνοθέτη σε μια παραγωγή του Εθνικού θεάτρου. Ο Κ. Ρήγος μίλησε στην Popaganda για όλα όσα τον έκαναν να επιλέξει το συγκεκριμένο έργο.

Ο Βασίλης Μπισμπίκης κάνει θέατρο γιατί τον φοβίζει ο εκφασισμός της κοινωνίας

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης μίλησε στη Χρύσα Λύκου για την αγάπη του στους ανθρώπους του περιθωρίου και για τη μέρα που είδε αφίσα το πρόσωπο του στα Εξάρχεια και από κάτω ACAB.

ΗΠΑΡ: Μια παράδοξη ερωτική ιστορία ξεκινάει από την ΕΛΣ για να κάνει πρεμιέρα στο GNO TV

Σε λιμπρέτο του Ευθύμη Φιλίππου, σκηνοθεσία Αγγελικής Παπούλια και Χρήστου Πασσαλή και κινηματογραφική σκηνοθεσία από τον The Boy.

Θέατρα Ασφυκτικά Γεμάτα

Mε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα θεάτρου, 14 καλλιτέχνες της νεότερης γενιάς μοιράζονται τις σκέψεις τους και τις ελπίδες του για το μέλλον

Τενεσί Γουίλιαμς: 500 και κάτι λέξεις για τα 110 χρόνια από τη γέννηση του

Το αγαπημένο παιδί της θεατρικής και κινηματογραφικής βιομηχανίας της δεκαετίας του ‘50 στην Αμερική χαϊδεύτηκε από όλες τις μεγάλες καλλιτεχνικές δυνάμεις της εποχής.

Βαρβάρα Δούκα: «Να βρούμε την ταυτότητά μας ενάντια στην έλευση ενός εξωανθρώπινου ολοκληρωτισμού»

Με αφορμή τη σειρά δράσεων υπό τη θεματική «Η Ταυτότητα ως Επιθυμία/ Η Επιθυμία της Ταυτότητας», η καλλιτεχνική διευθύντρια του ΔΗΠΕΘΕΚ μιλάει για το θέατρο ως τρόπο αντίστασης, τη δόμηση μιας φαντασίωσης στο τώρα και τη νέα βαρβαρότητα που έρχεται.

Η διαχείριση της οικειότητας και η «ασφάλεια» της πρόβας

Ο Χρήστος Καρανάτσης μιλά στη Τζωρτζίνα Κακουδάκη για τον ρόλο του intimacy coordinator και πως καταφέρνει να κάνει έναν ηθοποιό να αισθάνεται ασφαλής, αλλά και να τον προστατεύει από κακοποιητικά φαινόμενα.

Επαυξημένη πραγματικότητα: ο νέος υπερρεαλισμός

Μια άλλη αφήγηση της εξέλιξης της τεχνολογίας που τίθεται στην υπηρεσία μας σήμερα.

Ο Γιώργος Νανούρης έφερε μέσω του «Γυάλινου Κόσμου» τη θερμοκρασία του θεάτρου στο σαλόνι μας

Η Όλγα Σελλά είδε μία από τις καλύτερες παραστάσεις αυτής της streaming θεατρικής περιόδου και εξηγεί γιατί η εκδοχή του Γιώργου Νανούρη στο κλασικό έργο μας φέρνει στο νου οικείες εικόνες.

Το 2020 ήρθε το streaming στο θέατρο. Αλλά θα μείνει;

H Όλγα Σελλά γράφει για το θέατρο του "youtube" που εμφανίστηκε το 2020.

Και όμως, είδαμε 10 υπέροχες θεατρικές παραστάσεις μέσα στη χρονιά

Η Όλγα Σελλά διαλέγει τα έργα που κατάφεραν ν' ανέβουν στην πιο δύσκολη χρονιά για τον ελληνικό πολιτισμό.

Το «Τρίτο Στεφάνι» του Μαρκουλάκη, μια παράσταση στεγνή, χωρίς τους χυμούς του βιβλίου του Κώστα Ταχτσή

H Όλγα Σελλά είδε από το σαλόνι της την υπερπαραγωγή του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη και διαπιστώνει ότι κάτι της έλειψε από τη μεταφορά του εμβληματικού μυθιστορήματος.

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει την «Κυρία του Μαξίμ» ως μια μοντέρνα παράσταση

Η Όλγα Σελλά πρόλαβε να δει την «Κυρία του Μαξίμ» λίγο πριν την έναρξη του lockdown. Η παράσταση προβάλλεται όμως σε live streaming το Σάββατο 28 Νοεμβρίου, σε ζωντανή σύνδεση, στις 7.30 μ.μ. και μας προτρέπει να τη δούμε οπωσδήποτε.

Είδαμε το «Σ’ εσάς που με ακούτε» της Λούλας Αναγνωστάκη σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Αβρανά

Το Σάββατο που μας πέρασε μπήκε και το Εθνικό Θέατρο στον κύκλο των live streaming παραστάσεων, σε real time.

Είδαμε το “This is not Romeo and Juliet” στον χώρο μας, σε ζωντανή μετάδοση

Η Όλγα Σελλά γράφει για μια χορογραφημένη παράσταση που απαιτούσε ακρίβεια, για το πρώτο live streaming σε real time που παρακολούθησε, αλλά όλα πήγαν καλά.

Παίξαμε στο παιχνίδι των κρυμμένων μυστικών της «Προδοσίας» του Πίντερ

Λάκης Λαζόπουλος, Αιμίλιος Χειλάκης, Αθηνά Μαξίμου σε μια παράσταση και κλασική και μοντέρνα. Της Όλγας Σελλά.

Ανέστης Αζάς: «Θα γίνουν πολύ ωραία πράγματα στο θέατρο, έστω και με περιορισμένο αριθμό θεατών»

Ο σκηνοθέτης μας μίλησε για την πρώτη παραγωγή που ανεβαίνει στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση. Είναι το «Ερωτικές Καρτ Ποστάλ Από την Ελλάδα» και βασίζεται σε κείμενο της Λένας Κιτσοπούλου.

Είδαμε το «Παίζοντας το Θύμα» στο Εθνικό Θέατρο

Ήταν ένα πολύ ωραίο, πολύ θεατρικό, πολύ γεμάτο ξεκίνημα αυτής της ιδιαίτερης θεατρικής σεζόν που πάντα θα θυμόμαστε. Από την Όλγα Σελλά.

Μαντάμα Μπαττερφλάι: Επανεκκίνηση της Εθνικής Λυρικής Σκηνής με 30% πληρότητα

Η Όλγα Σελλά φόρεσε την μάσκα της και ξεκίνησε τη θέαση θεατρικών παραστάσεων αυτή τη φετινή αμήχανη και δύσκολη χρονιά.

Πότε θ’ ανοίξουν τελικά τα θέατρα; Γιατί τόση σιωπή;

Η Όλγα Σελλά γράφει για την ολέθρια σχέση μεταξύ Υπουργείου Πολιτισμού και καλλιτεχνών.

Αττικό Σχολείο Aρχαίου Δράματος: Μια νίκη του πολιτισμού, σε δυσοίωνους καιρούς

Η Μάρθα Φριντζήλα εξηγεί τι αλλαγές συνέβησαν φέτος ώστε ν' ανταποκριθεί αυτός ο σημαντικός θεσμός στις αντίξοες συνθήκες.
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2021 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.