ΘΕΑΤΡΟ

Οι Πρεμιέρες του 2020

Μερικές από τις πιο must, μερικές από τις ενδιαφέρουσες παραστάσεις του καινούργιου χρόνου. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Τα αδημοσίευτα σχέδια του Πάρι Μέξη για τη νέα όπερα της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ

Ο σκηνοθέτης, σκηνογράφος και ενδυματολόγος της «Λεπορέλλα» παραχωρεί αποκλειστικά στην Popaganda τα σχέδια του.

«Άμλετ», της Κατερίνας Ευαγγελάτου. Τίποτε άλλο.

Σίγουρα από τις καλύτερες δουλειές της σκηνοθέτιδας, σίγουρα μία από τις καλύτερες παραστάσεις της σεζόν. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Ο γιος, η αδελφή. Ο ένας θαυμάσιος, η άλλη όχι.

Δύο παραστάσεις εντελώς διαφορετικές που συνδέονται όμως μ'ένα κοινό νήμα: με την έγνοια και τον πόνο για κάποιο μέλος της οικογένειας που υποφέρει, σωματικά, ψυχικά ή και τα δύο μαζί. Η μία ενθουσιάζει, η άλλη απογοητεύει. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Νίκος Καραθάνος: «Πάντα θα υπάρχει σωτηρία, ανεξαρτήτως του τι θα κάνουμε εμείς, αγάπη μου»

Οι «Όρνιθες» του μετά την Επίδαυρο, την Αθήνα και τη Νέα Υόρκη πάνε μαζί με το Ίδρυμα Ωνάση στη Χιλή. Εκεί που τώρα βράζει ο τόπος. Μόνο για αυτή την εμπειρία αξίζει μια συνομιλία που διήρκεσε παραπάνω από τρεις ώρες.

Σοφία Μαραθάκη: «Είναι δύσκολο να είσαι καλλιτέχνης στην Ελλάδα»

Η σκηνοθέτρια της παράστασης «Λάμπρος» μιλάει για την σαν χάδι γλώσσα του Σολωμού και την τρομαχτική δύναμη του τυχαίου.

«Tom in Greece» στη Μικρή Σκηνή της Στέγης

Η Όλγα Σελλά είδε την παράσταση. Και κάνει κάποιες παρατηρήσεις.

21 θεατρικές προτάσεις για 21 ημέρες γιορτής

Τι μας πάει, τι μας χαλαρώνει; Ο σκηνοθέτης; Το κείμενο; Οι καλές ερμηνείες; Κωμωδία, δράμα, κάτι εναλλακτικό ή μήπως μιούζικαλ; Κλασικά έργα, ή σύγχρονα; Η Όλγα Σελλά έχει χριστουγενιάτικες προτάσεις για κάθε γούστο.

Είσαι έτοιμος να γίνεις ένορκος σε μια πολύκροτη δίκη;

Η παράσταση "TERROR" σε καλεί να αποφασίσεις για την ενοχή ή την αθωότητα ενός πιλότου μετατρέποντας τη θεατρική αίθουσα σε δικαστική. Ο σκηνοθέτης Γιώργος Οικονόμου εξηγεί γιατί το "Terror" θα σε κάνει να χάσεις τον ύπνο σου.

Ο Χρόνος Σταματά, μία συνταρακτική παράσταση

Η Μάριον Χωρεάνθη γράφει για το έργο που ανεβαίνει για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Κάτω απ’ τη Γέφυρα και αναδεικνύει ότι η Ιστορία χαράζει ανελέητα τους ίδιους αιματοβαμμένους κύκλους, σέρνοντας στους κακοτράχαλους δρόμους της την ανθρώπινη μοίρα.

«Άνθρωποι και Ποντίκια»: Θέατρο που συναρπάζει, στο μαλακό υπογάστριο της πόλης

«Είναι η πιο χαρισματική διασκευή λογοτεχνικού έργου που έχω δει· η πιο καθηλωτική και εμπνευσμένη site-specific θεατρική διαδικασία· ο ορισμός του ρεαλιστικού θεάτρου». Και θα συνεχιστεί ως το τέλος της σεζόν. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Σαράντος Γεώργιος Ζερβουλάκος: «Η παράσταση δεν δικάζει∙ είναι το τελευταίο πράγμα που με ενδιαφέρει στη δουλειά μου»

Ο σκηνοθέτης μεταφέρει το “Τom à la ferme” στην ελληνική επαρχία για να μιλήσει για το πένθος, τον έρωτα και την αποδοχή.

Δύο για το Δευτερότριτο. Θέατρο στην αρχή της εβδομάδας.

«Η Γερτρούδη Στάιν και η συνοδός της» και «Αίας»: Δύο παραστάσεις εντελώς διαφορετικές, που όμως δίνουν και οι δύο ξεχωριστή βαρύτητα στο κείμενο και στις ερμηνείες. Και το αποτέλεσμα είναι γοητευτικό. Καθε Δευτέρα και Τρίτη. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Οι «Μίμοι» χτίζουν μια ονειρική ψευδαίσθηση στο κέντρο της Αθήνας

Οι συντελεστές της παράστασης φωτογραφήθηκαν στο Athénée αποκλειστικά για την Popaganda.

Λούλου: «Εκεί που νομίζεις ότι τελείωσες, σε τελειώνει αυτή»

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά είναι ίσως η πιο εσωστρεφής, η πιο απροσπέλαστη δουλειά του. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Δημήτρης Κίτσος: «Είναι ένα έργο που από γραφής έχει ψήγματα ποίησης»

Ο ταλαντούχος πρωταγωνιστής του «Γιου» σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου μιλάει για την παράσταση που ανεβαίνει στο Θέατρο του Νέου Κόσμου.

Top girls: Top πολιτικό έργο, top ερμηνείες, top σκηνοθεσία

Ένα από τα καλύτερα θεατρικά κείμενα των τελευταίων χρόνων και μια από τις πιο φρέσκιες και ουσιαστικές παραστάσεις της φετινής σεζόν. Γράφει η Όλγα Σελλά.

«Υπόθεση Μινέττι»: Θέατρο στο Booze

Ένα κείμενο του Τόμας Μπέρνχαρντ ανεβαίνει κάθε σαββατοκύριακο βράδι στο Booze Cooperativa.

10 παραστάσεις που δεν πρέπει να χάσετε…μέχρι τις επόμενες

Η Όλγα Σελλά φτιάχνει έναν οδηγό για να μη χαθούμε στα προγράμματα των εκατοντάδων έργων που παίζονται αυτή τη στιγμή στα Θέατρα του Λεκανοπεδίου. Και έπεται συνέχεια...

«Έχετε δει ποτέ σας νεράιδες να συνοδεύουν ποιητές έξω από τα εγκόσμια; Ξέρετε πώς πεθαίνει ένας ποιητής;»

Το «Δαχτυλίδι της Μάνας» από την ομάδα C. for Circus μιλάει για τον θάνατο γιορτάζοντας τη ζωή.

Χθές, στην Αθήνα, είδα τη Μαρία Κάλλας να τραγουδάει σε συναυλία

Με την αληθινή ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής κι ολοζώντανο μαέστρο στο πόντιουμ. Τι σου κάνει το ολόγραμμα! Γράφει η Όλγα Σελλά.

Ποιός φοβάται τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη;

Κανείς δεν θα έπρεπε, καθώς στο Θέατρο Αθηνών στήνει μια κλασικά μοντέρνα παράσταση, φόρο τιμής σ' ένα μεγαλειώδες θεατρικό κείμενο. Γράφει η Όλγα Σελλά.

«Ο χορός της φωτιάς»: Η χαρά και ο πόνος των Ποντίων σε μια εξαιρετική παράσταση

Ο Άρης Μπινιάρης μας έδωσε, μ' αυτή την ξεχωριστή παράσταση, την ευκαιρία να δούμε μ' έναν άλλο τρόπο ένα μέρος της σύγχρονης ιστορίας. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Μαρία Καβογιάννη: «Είναι ελκυστικό ένας άνθρωπος να μην έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στον εαυτό του»

Μια από τις πιο εκφραστικές φυσιογνωμίες στον χώρο της υποκριτικής μιλάει για τον χρόνο που περνάει και δεν της φτάνει, τη σύνδεση του χιούμορ με την ευφυΐα και την αγάπη της για τη ζωγραφική.

«Ρίτερ, Ντένε, Φος»: Και οι τρεις είναι υπέροχοι.

Γουλιώτη, Μιχαλοπούλου, Ξάφης: Η παράσταση της Μαρίας Πρωτόπαπα προσφέρει ισχυρό δέλεαρ και δώρο τις τρεις καθηλωτικές ερμηνείες κατ' αρχήν. Και όσα αγγίζει ο Μπέρνχαρντ, οπωσδήποτε. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Νίκο Πουρσανίδη, τι τύπος είναι ο Ιάσωνας στη «Μήδεια» α λα Μποστ;

Λίγο πριν την πρεμιέρα του έργου στο θέατρο Θησείον ο Νίκος Πουρσανίδης, που ερμηνεύει τον Ιάσωνα, μιλάει στην Popaganda.

Ιωάννα Παππά: «Θα έπρεπε όλοι να είμαστε ελεύθεροι»

Λίγες μέρες μετά την πρεμιέρα του «Χορού της Φωτιάς» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, η γνωστή ηθοποιός μιλά στην Popaganda για μια από τις πιο ενδιαφέρουσες παραστάσεις της φετινής σεζόν.

Στην οδό Φρυνίχου πετάει ένας Γλάρος σύγχρονος, καθαρός, τρυφερός και πονεμένος.

Ο Γιάννης Παρασκευόπουλος βρίσκει στην απλότητα και στη σκηνική καθαρότητα το βάθος και τη διάρκεια του Τσέχωφ και των ιστοριών του. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Τρεις παραστάσεις που επιμένουν και διαρκούν

Και οι τρεις ξεχωρίζουν για την πρότασή τους, τη φρεσκάδα τους, τον τρόπο που αναδεικνύουν τα κείμενα, για τα συναισθήματα που προκαλούν. Γράφει η 'Ολγα Σελλά

Ο Αλέξανδρος Ευκλείδης θα κάνει τα πάντα για να αποκτήσει η Εναλλακτική Σκηνή της Λυρικής Σκηνή θεσμική οντότητα

Μια συζήτηση με τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Εναλλακτικής Σκηνής που σκηνοθετεί την προκλητική όπερα “Powder her face” εξηγεί γιατί η όπερα έπεσε θύμα του Εμφυλίου πολέμου.
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2020 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.