ΘΕΑΤΡΟ

Ο Δημήτρης Καραντζάς δεν είναι συμφιλιωμένος με τη μοναξιά, τη σιωπή και τον στοχασμό

Ο πιο καταξιωμένος σκηνοθέτης της γενιάς του μιλάει για την καραντίνα, τον Μεγάλο Περίπατο, την υπουργό Πολιτισμού, το Φεστιβάλ Αθηνών, την ανάγκη για σύγκρουση και γιατί δέχτηκε το ρίσκο να αναλάβει την καλλιτεχνική διεύθυνση του θεάτρου Προσκήνιο

Θανάσης Παπαγεωργίου: «Το χειρότερο πράγμα που μπορεί να συμβεί στον άνθρωπο είναι να ξέρει πότε θα πεθάνει»

Είναι στο θέατρο 60 χρόνια, φέτος θα γιόρταζε τα 50 χρόνια της «Στοάς» αλλά πλέον δεν είναι καν σίγουρος αν θα ανοίξει. Το καλοκαίρι όμως θα περιοδεύσει με το «Περιμένοντας τον Γκοντό» και εκμυστηρεύεται τι τον συγκινεί περισσότερο στο θέατρο.

Είδαμε τον «Κοινό Λόγο» στο Κατάστημα Κράτησης Γυναικών Ελαιώνα

Μαζί με το ΚΕΘΕΑ, την 26η Ιουνίου που είναι και Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών.

Μάκης Παπαδημητρίου: Το συμφέρον όλων των ηθοποιών είναι να υπάρχει ένα μαχητικό ΣΕΗ

Ο ηθοποιός δε μας μιλά για κάποιο ρόλο του, αλλά για τις εκλογές στο σωματείο του, σε μια εποχή που τα εργασιακά δικαιώματα των καλλιτεχνών πρέπει να γραφτούν πάλι από την αρχή.

«Δεν υπάρχει τμήμα μακιγιάζ για το καλοκαίρι»

Η Όλγα Σελλά παρακολούθησε την πρόβα των «Περσών» του Εθνικού Θεάτρου.

Δημήτρης Λιγνάδης: «Καταλαβαίνω για έναν καλλιτέχνη τι είναι να βλέπει μαύρο μπροστά του»

Η Όλγα Σελλά παρακολούθησε τη συνέντευξη τύπου καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου.

Το αβέβαιο κοντινό μέλλον των μικρών σκηνών

Ο Δημήτρης Καρατζιάς από τον Πολυχώρο Vault, ο Μάνος Καρατζογιάννης από το «Θέατρο Σταθμός» και ο Άγγελος Μπούρας που διευθύνει καλλιτεχνικά το «Μικρό Άνεσις» μας μιλούν για τις δύσκολες μέρες που έρχονται. Από την Όλγα Σελλά.

Η Αργυρώ Χιώτη και οι VASISTAS παρουσιάζουν μια περφόρμανς με δύο μορφές: ψηφιακή και φυσική

Η πρώτη εκδοχή του “No man is an island entire of itself” θα μεταδοθεί μέσω της ιστοσελίδας του ΕΜΣΤ και η δεύτερη θα λάβει χώρα στο κτίριο του Μουσείου παρουσία θεατών. Η σκηνοθέτρια μιλά στην Popaganda για το νέο της εγχείρημα.

Έλλη Παπακωνσταντίνου: «Μπαίνουμε στην εποχή του νερού. Τα νερά έσπασαν. Η πατριαρχία θα πεθάνει».

Μια live performance μέσω zoom διεκδικεί την προσοχή μας εστιάζοντας στην καταγωγή της έμφυλης ταυτότητας, την ρευστότητα του φύλου, τον εσωτερικευμένο σεξισμό. Γιατί: «Η δική μου Αντιγόνη θα μπορούσε να λέγεται Ελένη».

Όλο το σώμα, μάτια: αγγίζοντας το ανέγγιχτο

Μια νέα πρακτική για την υποκριτική, μέσα από την τέχνη του Tai Chi και τις τελετουργίες της Ινδίας. Η περίπτωση του Φίλιπ Ζαρίλι. Με την συνδρομή των: Όλγα Μαρία Αθηναίου, Ελεάννα Γεωργούλη, Ρόζα Προδρόμου.

Ρωτήσαμε τον Νίκο Κουρή, τη Ρηνιώ Κυριαζή και την Εύη Σαουλίδου πως ένιωσαν βλέποντας την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Λευτέρη Βογιατζή

Την παράσταση που έπαιξαν δηλαδή στο Φεστιβάλ Επιδαύρου το 2007 και προβλήθηκε στο Youtube το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε.

Θεατρικές παραστάσεις στις οθόνες; Καταρχάς είναι περίεργο…

Η Όλγα Σελλά γράφει για την κατά συνθήκη κατάσταση να βλέπουμε σπουδαίες θεατρικές παραγωγές μέσα από το σπίτι μας.

Δείτε την «Οικογενειακή Γιορτή», μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις των τελευταίων χρόνων

Με τους Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, Θέμιδα Μπαζάκα, Γιάννη Στάνκογλου, Ερρίκο Λίτση, Αγγελική Παπαθεμελή, Αλέξανδρο Μυλωνά κ.ά.

Το ελληνικό θέατρο σε καραντίνα

Νίκος Καραθάνος, Δημήτρης Καραντζάς, Ρένη Πιττακή, Γιώτα Φέστα, Νίκος Ψαρράς και Αιμίλιος Χειλάκης μοιράζονται με την Popaganda σκέψεις και συναισθήματα για όλα αυτά που μας συμβαίνουν. Από την Όλγα Σελλά.

Διαλέξαμε 10 παραστάσεις να δείτε από το αρχείο του Εθνικού Θεάτρου

Η Όλγα Σελλά κάνει μια βουτιά στο πλούσιο αρχείο της μεγαλύτερης σκηνής της χώρας.

Μακμπέθ σε βαθύ κόκκινο από το Δημήτρη Λιγνάδη

Μια παράσταση επιπέδου Εθνικού Θεάτρου, που θέλησε ν' αγκαλιάσει ένα πλατύ κοινό, συνδυάζοντας το κλασικό και το σύγχρονο για να αποδώσει ένα σπουδαίο κείμενο

10 λόγοι για να δει κανείς το Europeras 1 & 2 του Τζων Κέιτζ στην Εναλλακτική Σκηνή για τα 80 χρόνια της ΕΛΣ

Με αφορμή τον εορτασμό των 80 χρόνων από την ίδρυση της ΕΛΣ, η Εναλλακτική Σκηνή παρουσιάζει την εμβληματική μετα-όπερα Europeras 1 & 2 του πάπα της αβανγκάρντ Τζων Κέιτζ για πρώτη φορά στην Ελλάδα (+ αποκλειστικές φωτογραφίες).

Σεμνά και ταπεινά, κάποιοι άνθρωποι κάνουν τίμιο θέατρο

«Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι» και «Μάρτυρες των Αθηνών»: Δύο παραστάσεις που μπορεί να μην κάνουν καμία τομή, αλλά διακρίνονται στη σκηνή η ταπεινότητα και η αγάπη με την οποία αντιμετώπισαν το κείμενο. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης: «Η Πάπισσα Ιωάννα δεν είναι μια επαναστάτρια του γυναικείου φύλου, είναι το ζωντανό σύμβολο κατάργησης κάθε φυλετικού στερεότυπου»

Μιλήσαμε με τον συγγραφέα που διασκεύασε για την όπερα και την Εθνική Λυρική Σκηνή το κλασικό έργο του Ροΐδη. Ανεβαίνει σε λίγες μέρες σε μουσική Γιώργου Βασιλαντωνάκη.

«Γιον Γκάμπριελ Μπόρκμαν»: Πώς να κάνεις σύγχρονο το κλασικό.

Ο Γιάννης Χουβαρδάς ακολούθησε την ψίχα του έργου, ενέταξε μύθους από τον πολιτισμό του δημιουργού του και σύγχρονες αγωνίες. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Το TRANSATLANTIC είναι ένα μεταφεμινιστικό ποπ ρέκβιεμ

Οι november απαντούν στις ερωτήσεις της Popaganda για το νέο τους έργο που θα παρουσιαστεί στο θέατρο Ροές στις 2, 3 και 4 Μαρτίου.

Η Εβελίνα Παπούλια δεν έχει τον ψυχαναγκασμό να ενσωματώσει τον ρόλο επάνω της

Πρωταγωνιστεί ως Κλυταιμνήστρα στην «Ηλέκτρα» που σκηνοθετεί ο Άρης Μπινιάρης και υπογραμμίζει ότι δε θέλει να έχει δική της ταυτότητα στη σκηνή γιατί την καλύπτει η ταυτότητα του ηθοποιού που μεταλλάσσεται και πειραματίζεται.

«Κομμώτριες / Μεταπολίτευση»: Το υπέροχο, μεγάλο πάρτι του Μιχαήλ Μαρμαρινού

«Μια παράσταση που είχε δράση, είχε ξαφάντωμα, είχε έναν αδιάκοπο στροβιλισμό μέσα στα γεγονότα και στη γεύση που άφησαν. Μια παράσταση προσωπική και πολιτική, ακριβώς με τον τρόπο που το λέγαμε παλιά το σύνθημα». Γράφει η Ολγα Σελλά.

Μαρία Αιγινίτου: «Το θέατρο μπορεί να συμβεί, στην κυριολεξία, παντού»

Η σκηνοθέτρια και ηθοποιός παρουσιάζει στο Θέατρο του Νέου Κόσμου την παράσταση «Απόσταση Αναπνοής» που βασίζεται στην ομώνυμη συλλογή του Τάσου Γουδέλη.

«Δόξα κοινή» : θέατρο για ερωτευμένους, γίνεται; Γίνεται.

Του Αγίου Βαλεντίνου ανήμερα της ήρθε της Όλγας Σελλά να γράψει για την εξαιρετική μεταφορά, από το Δημήτρη Τάρλοου και το Στρατή Πασχάλη, ερωτικής ποίησης στο θέατρο. Τυχαίο; Δεν νομιζω.

«Φτερά Μπεκάτσας» σε μια μικροαστική κουζίνα που αποτυπώνει μια ολόκληρη εποχή

Η ομάδα 4Frontal, που ανεβάζει στο Θέατρο του Νέου Κόσμου ένα κείμενο του Θανάση Βαλτινού για την Ελλάδα στις αρχές των 90ς, απαντά στις ερωτήσεις της Popaganda.

Αρχαία ελληνική γραμματεία στο θέατρο, Μαθήματα πολέμου ΙΙI – Ηλέκτρα

Ο τίτλος τα λέει όλα. Άρης Μπινιάρης, Γιάννης Λιγνάδης και Γιωργής Τσουρής καταπιάνονται με τους αρχαίους έλληνες συγγραφείς. Και παίρνουν 10. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Μια στιγμή στο Δάσος μπορεί να σε αλλάξει για πάντα

Οι συντελεστές του μιούζικαλ “Into the Woods” που παρουσιάζεται από 8 Φεβρουαρίου στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ μας οδηγούν βαθιά μέσα στο Δάσος και αποκαλύπτουν αποκλειστικά στην Popaganda τα μυστικά του.

7 Αναζητήσεις στη σύγχρονη ελληνική δραματουργία

Όλο το φάσμα των αποχρώσεων της σύγχρονης ελληνικής θεατρικής γραφής, σε μια παράσταση. Και σ' αυτό το φάσμα υπάρχουν μουντοί, αλλά και λίγοι φωτεινοί τόνοι. Γράφει η Όλγα Σελλά.
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2020 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.