Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
LONDON FILM FESTIVAL 2015
Ο Ιωσήφ Πρωιμάκης στο καλύτερο κινηματογραφικό φεστιβάλ για city break.

Η Popaganda στο Λονδίνο: Στο Chevalier της Τσαγγάρη το πρώτο βραβείο του φεστιβάλ

«Προσπαθώ να μην κάνω συναισθηματικές ταινίες γιατί γίνομαι πολύ συναισθηματική», είπε συγκινημένη η σκηνοθέτις, παραλαμβάνοντας το βραβείο από τον Pawel Pawlikowski

http://youtu.be/IUl72aOdKP8

 Σε μια ταινία που «με σπουδαία φορμαλιστική σφριγηλότητα και ακαταμάχητη σπιρτάδα, που κατάφερε να είναι συγχρόνως μια ξεκαρδιστική κωμωδία, αλλά και μια βαθιά ανησυχητική απεικόνιση της κατάστασης του Δυτικού ανθρώπου» απένειμε το βράδυ του Σαββάτου την κορυφαία διάκριση του 59ου Φεστιβάλ του Λονδίνου ο Pawel Pawlikowski, καλώντας την Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη επί σκηνής να παραλάβει το βραβείο της Καλύτερης Ταινίας.

imagegen

Το Chevalier, η ιστορία μιας ομάδας ανδρών που, επιστρέφοντας από μια εκδρομή αποφασίζουν να μετατρέψουν το γιοτ τους σε πεδίο μάχης για χάρη ενός ιδιότυπου, αυτοσχέδιου παιχνιδιού, με τον εύγλωττο τίτλο «ο Καλύτερος, Γενικά», διαγωνίστηκε απέναντι σε θηρία του φετινού φεστιβαλικού κυκλώματος, όπως το Desierto του Jonas Cuaron (σε παραγωγή του πατέρα του, Alfonso, που μίλησε στην Popaganda), το οποίο βραβεύθηκε στο φεστιβάλ του Toronoto, το Son of Saul του Laszlo Nemes που άφησε άφωνες τις Κάννες, ή το Beasts of No Nation που ηλέκτρισε τη Βενετία, αλλά και επιστροφές σκηνοθετών όπως ο Aleksandr Sokurov με το Francofonia, κι ο Jerzy Skolimowski με το 11 Minutes.

Μέσα από το ιδιότυπο παιχνίδι συνεχών αλληλοσυγκρίσεων σε θέματα απ’ το βαθμό της μυωπίας μέχρι τον ήχο κλήσης του κινητού, κι απ’ τη στάση του σώματος μέχρι την ποιότητα της στύσης, στο οποίο υποβάλει τους χαρακτήρες του το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου, η Τσαγγάρη ρίχνει μια γυναικεία ματιά στην αστειότητα του ανδρικού ανταγωνισμού. Μετατοπίζοντάς τον δυο βήματα πιο πέρα απ’ την νατουραλιστική πραγματικότητα, σερβίρει μια ολότελα διασκεδαστική σάτιρα παραλογισμών, παρουσιάζοντας σε όλο της το παράδοξο μεγαλείο την ανδρική υστερία. Τους ρόλους κρατούν οι Βαγγέλης ΜουρίκηςΓιώργος Πυρπασόπουλος, Πάνος Κορώνης, Μάκης Παπαδημητρίου, Γιώργος Κέντρος, αλλά και ο Σάκης Ρουβάς.

Το Φεστιβάλ του Λονδίνου, που κατεβάζει της αυλαίες του αύριο με την επίσημη προβολή βιογραφικής ταινίας Steve Jobs σε σκηνοθεσία Danny Boyle, απένειμε επίσης το βραβεία Καλύτερης Πρώτης Ταινίας στο The Witch, το ανατριχιαστικό ντεμπούτο του Robert Eggers για μια οικογένεια πουριτανών που επιδίδεται σε ενο-οικογενειακό κυνήγι μαγισσών, και το βραβείο ντοκιμαντέρ στο Sherpa της Jennifer Peedom, για το εξωπραγματικό (αλλά πραγματικό) περιστατικό του καυγά ενός ορειβάτη κι ενός ιθαγενούς οδηγού στην κορυφή του Έβερεστ. 

Η φετινή τιμητική διάκριση του British Film Institute, που διοργανώνει το φεστιβάλ, απονεμήθηκε στην Cate Blanchett, που περπάτησε στα κόκκινα χαλιά της διοργάνωσης τόσο για την προβολή του βραβευμένου στις Κάννες Carol του Todd Haynes, όσο και για αυτήν του δραματικού Truth, για τo σκάνδαλο γύρω από την θρυλική εκπομπή 60 Minutes του CBS, σχετικά με τις σκιώδεις συνθήκες γύρω από την στρατιωτική θητεία του George W Bush.

 Η Popaganda εξακολουθεί να το παίζει “Η Καλύτερη, Γενικά” στο Λονδίνο, χάρη στην ευγενική υποστήριξη της Aegean Airlines

Ο Ιωσήφ Πρωιμάκης στο καλύτερο κινηματογραφικό φεστιβάλ για city break.
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2020 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.