Φέτος, η Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία , θα προσκαλεί εκλεκτούς καλεσμένους από όλο τον κόσμο να απολαύσουν τον μεγάλο τελικό εν πλω, στις ελληνικές θάλασσες, και να γνωρίσουν από κοντά τις μοναδικές ομορφιές της Μυκόνου. Tα φώτα του παγκόσμιου ενδιαφέροντος γύρω από τον τελικό του UEFA Champions League στρέφονται στην Ελλάδα. Και με τι αγώνα; Ρεάλ Μαδρίτης και Γιουβέντους, δύο τεράστιοι σύλλογοι που θέλουν για τους δικούς τους λόγους το τρόπαιο. 

Πέρα όμως από το αγωνιστικό κομμάτι, η πρωτοβουλία αυτή έχει σκοπό να προκαλέσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας στο εξωτερικό. Σε ένα κρουαζιερόπλοιο, που θα σαλπάρει για τη Μύκονο, καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αλλά και διεθνείς προσωπικότητες από το χώρο του ποδοσφαίρου θα δουν εν πλω τον τελικό του UEFA Champions League και θα περάσουν μαγευτικές στιγμές στο νησί των ανέμων. Οι προσκεκλημένοι, δημοσιογράφοι και καταναλωτές, θα δημιουργήσουν φωτογραφικό περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα που θα μοιραστεί σε πολλές χώρες του πλανήτη. Υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από αυτή; 

Η πρωτοβουλία αυτή από την Heineken και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, είναι μία ακόμη απόδειξη της αδιάκοπης και έμπρακτης προσπάθειάς της εταιρείας να παράγει αξία για τον τόπο μας. Το Champions Voyage αποτελεί μια παγκόσμια διοργάνωση που μέχρι πρότινος λάμβανε χώρα στην Ίμπιζα της Ισπανίας με το όνομα IBIZA Final. Από φέτος όμως αλλάζει χώρα και προορισμό και θα πραγματοποιείται στην Ελλάδα και στις ξακουστές θάλασσες της Μυκόνου. 

#HeinekenGr #ChampionsVoyage #ChampionTheMatch