ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣτο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ένα ξενοδοχείο αλλάζει χρώμα στην πόλη

Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ένα ξενοδοχείο αλλάζει χρώμα στην πόλη

Ή αλλιώς, πως το COLORS Urban Hotel δημιούργησε διακοσμητικά διαμάντια για όλες τις ώρες και όλους τους επισκέπτες του.
COLORSURB_0129

Αν κάτι πρέπει να δοκιμάσεις μια φορά στη ζωή σου, αυτό είναι να συμπεριφερθείς σαν τουρίστας στην πόλη σου, μένοντας σε κάποιο ξενοδοχείο. Τηρώντας την παραπάνω εντολή βρεθήκαμε στο ολοκαίνουριο COLORS Urban Hotel.

COLORSURB_1064

Πρόκειται για το τρίτο ξενοδοχείο της αλυσίδας με τα άλλα δύο να βρίσκονται επίσης στο κέντρο της πόλης. Βέβαια, κάθε ξενοδοχείο προσφέρει κάτι διαφορετικό. Η Χριστίνα και ο Φώτης Δρακόπουλος, αδέρφια και ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων, υπογραμμίζουν:: «Το COLORS προσφέρει value for money διαμονή σε κεντρικές τοποθεσίες της πόλης. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε υψηλότερες πληρότητες σε χαμηλότερες τιμές. Παρότι είχαμε δύο ξενοδοχεία, το σύνολο των δωματίων ήταν 30 και είδαμε ότι χρειαζόμασταν και άλλα για να καλύψουμε τις αυξημένες ανάγκες των ταξιδιωτών. Ταυτόχρονα, θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα ξενοδοχείο με περισσότερες παροχές στον πελάτη. Θέλαμε να κάνουμε ένα λούνα-παρκ για τον σύγχρονο ταξιδιώτη, όπου ο ταξιδιώτης λαμβάνει ότι χρειάζεται: υπηρεσίες και υποδομές 4 αστέρων, bar και spa σε value-for-money επίπεδα. Η αλήθεια είναι ότι είμαστε πολύ δημιουργικοί σαν άνθρωποι και δεν μας αρέσει να μένουμε στάσιμοι. Η δημιουργία του τρίτου ξενοδοχείου ήταν η λογική συνέχεια. Είχαμε την τύχη να εντοπίσουμε το συγκεκριμένο κτίριο επί της οδού Τσιμισκή, λίγο πάνω από την πλατεία Ελευθερίας, στην καλύτερη περιοχή της πόλης.»

COLORSURB_0285

Πιο οικείο δεν πάει! Πάει;

Τα δωμάτια έχουν ένα ξεχωριστό ύφος διακόσμησης τονίζοντας την urban κουλτούρα. Πώς, λοιπόν, δημιουργήθηκε κάτι τόσο πρωτότυπο στην πόλη;

COLORSURB_0022

Ένας street artist μπήκε στο δωμάτιο!

COLORSURB_1263

Βγαίνει και σε κουκέτα.

COLORSURB_1089

Για τους διάσημους επισκέπτες.

COLORSURB_0324

Και με μηνύματα!

«Η ψυχολογία του κόσμου δεν είναι η καλύτερη δυνατή τα τελευταία χρόνια. Αποφασίσαμε, λοιπόν, να δημιουργήσουμε κάτι φρέσκο, ευφάνταστο, χαρούμενο και δημιουργικό. Παράλληλα, τα πάντα ξεκινάνε από τον σχεδιασμό των δωματίων. Βλέπουμε τι δωμάτιο είναι, ποιοι επισκέπτες είναι ιδανικοί για αυτό τον τύπο και τι τους αρέσει. Έτσι, σχεδιάζεται το κάθε δωμάτιο ξεχωριστά. Ο επισκέπτης των COLORS φαντάζεται το τι θα ζήσει βλέποντας το λογότυπο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς: να παρέχουμε ολοκληρωμένες εμπειρίες διαμονής, μια συνολική αίσθηση ότι ο πελάτης νιώθει το COLORS σαν το “Home Away from Home”

COLORSURB_0815

Η τελετουργία του μασάζ πραγματοποιείται εδώ.

Επιπλέον, στον καινούριο χώρο έχει δημιουργηθεί ένας υπέροχος κόσμος περιποίησης και φροντίδας, το massage.me, η συνέχεια του COLORS στο κομμάτι του μασάζ. «Το μασάζ πρέπει να ενταχθεί στην καθημερινότητα των Ελλήνων. Κακώς πωλείται σαν είδος πολυτελείας και σαν είδος executive lifestyle. Όσοι επιθυμούν ευεξία, διαύγεια και βελτίωση σε όλους τους τομείς της ζωής τους, θα πρέπει να βλέπουν το μασάζ όπως το γυμναστήριο. Το massage.me είναι ένα brand που εστιάζει στο να προσφέρει πολύ καλές εμπειρίες μασάζ σε λογικές τιμές. Είναι ανοιχτό για τους πελάτες του ξενοδοχείου αλλά και όλους τους κάτοικους και επισκέπτες της πόλης», υπογραμμίζει η Χριστίνα!

15171216_1810696845837386_6394965788700699044_n (1)

DSCF1944

Το μπαρ!

DSCF2360 (2)

Εκλεκτός καφές.

DSCF1912

Τα κοκτέιλ.

Το λούνα παρκ του COLORS κλείνει με το The Garden Bar, έναν αστικό κήπο προσανατολισμένο στο να αποτελεί μια καθημερινή όαση, έναν χώρο ηρεμίας, καλού καφέ και καλών Cocktails. Στο Garden σερβίρεται πρωινό και light snacks με βάση τα superfoods. Όλη την μέρα σερβίρονται Specialty Coffees, επίλεκτα κρασιά και ειδικά Cocktails, με εξαιρετικές μουσικές, όχι πολύ δυνατά όμως. Η ιδέα είναι ότι θα έρθεις το βράδυ για να πιεις το ποτό σου πριν βγεις.

Τον τελευταίο καιρό στην πόλη υπάρχει μια αναταραχή με πολλούς να αμφισβητούν τα πεπραγμένα της τοπικής αυτοδιοίκησης Κάτι όμως που δε μπορεί κανείς να αμφισβητήσει είναι η τεράστια αύξηση του τουρισμού. Ποια είναι η άποψη ενός επαγγελματία στον κλάδο αυτό; Τελικά, η πόλη ανταμείβει τους ανθρώπους που έρχονται εδώ; Υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές;

COLORSURB_0516

«Βλέπουμε ότι οι επισκέπτες του εξωτερικού λατρεύουν τη Θεσσαλονίκη. Λατρεύουν τον καιρό, το φαγητό, την επαφή της πόλης με την θάλασσα, την ποιότητα ζωής και τις μικρές αποστάσεις. Η πόλη έχει κάνει πολύ μεγάλη πρόοδο και πλέον είναι ένα διαμαντάκι στην ατζέντα των ταξιδιωτών σε όλη την Ευρώπη. Σαφώς και θα βοηθήσει περισσότερο η -πολυαναμενόμενη- επέκταση του αεροδρομίου Μακεδονία το 2018. Θα θέλαμε να δούμε περισσότερους Business ταξιδιώτες από την Ευρώπη, αλλά θεωρούμε ότι και αυτό θα συμβεί σταδιακά. Άλλωστε, στην ζωή συμβαίνει ότι ονειρεύεσαι, γρήγορα ή αργά!»

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.