DIGITAL STORIESΠοιος είπε ότι πρέπει να είστε online για να χρησιμοποιείτε πλέον τα social media;

Ποιος είπε ότι πρέπει να είστε online για να χρησιμοποιείτε πλέον τα social media;

Κι όμως, το «παιχνίδι» στα social media γίνεται πια και offline και μετά το Facebook, τώρα και το Instagram δείχνει τον τρόπο!
instagram_offline_mode

Πριν από λίγες μέρες, κατά τη διάρκεια του F8, του ετήσιου συνεδρίου που διοργανώνει το Facebook για τους developers, παρουσιάστηκε μια νέα λειτουργία του Instagram. Ο λόγος για το  offline mode το οποίο γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές στις τάξεις των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, με το Facebook να βασίζει αποδεδειγμένα πολλά επάνω του –θα έχετε προσέξει λογικά το μήνυμα “You can still post while offline” που εμφανίζεται καθώς σερφάρετε στο Facebook από το smartphone ή το tablet σας χωρίς να είστε συνδεδεμένοι σε κάποιο δίκτυο.

Αναγνωρίζοντας λοιπόν πως ενδεχομένως κάποιος να μην έχει πρόσβαση σε δεδομένα ανά πάσα στιγμή, το Instagram επιτρέπει τη χρήση του ακόμα και σε offline καταστάσεις. Πώς; Διά μέσω… buffering! Πρακτικά, το δίκτυο κατεβάζει τοπικά περιεχόμενο όταν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο, έτσι ώστε ο χρήστης να είναι σε θέση να το επεξεργαστεί αργότερα, όταν θα είναι offline. Θα μπορεί να περιηγηθεί στο feed, το προφίλ του και το explore” tab, να κάνει like” σε φωτογραφίες, να αφήσει σχόλια καθώς επίσης και να ξεκινήσει ή να σταματήσει να ακολουθεί άλλους χρήστες. Όταν η συσκευή του συνδεθεί και πάλι στο διαδίκτυο (μέσω δικτύου 3G/4G ή Wi-Fi), οι αλλαγές που έκανε εκείνος προηγουμένως θα αποσταλούν στους σέρβερ του Instagram και τα νέα δεδομένα θα «κατέβουν» και πάλι σε αυτή.

Το offline mode του Instagram δεν περιλαμβάνει τη δημοσίευση νέων φωτογραφιών όπως επίσης και ιστοριών (τα Instagram Stories ντε!), όμως η λογική λέει πως δεν θα αργήσουν να υποστηρίξουν κι αυτά ανάλογη λειτουργία. Αξίζει να σημειωθεί πως για την ώρα το offline mode διατίθεται δοκιμαστικά στην έκδοση του app στο Android και εντός των προσεχών μηνών αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του και σε αυτή στο iOS.

Adam-Berry-Getty-Images

Τι online, τι offline…

Το παράδειγμα των Instagram και Facebook πάντως, κάτι μας λέει ότι θα ακολουθηθεί και από άλλες πλατφόρμες social networking και messaging. Οι εταιρείες που βρίσκονται πίσω από όλα αυτά τα δίκτυα, δηλώνουν έτοιμες να εξερευνήσουν νέες λύσεις και ιδέες –με το offline mode να είναι μία τέτοια- προκειμένου να προσφέρουν μία όσο το δυνατόν απρόσκοπτη εμπειρία χρήσης στους καινούριους πελάτες τους σε αναπτυσσόμενες αγορές που τα δεδομένα δεν ρέουν.

Instagram-Official-Page

Στην πράξη όμως, τα κέρδη αφορούν ολόκληρη τη βάση χρηστών τους, ακόμα κι εκείνους που βρίσκονται στις λεγόμενες ανεπτυγμένες αγορές: πόσες φορές δεν σας έχει τύχει να μην έχετε σήμα στο τρένο, το μετρό ή ακόμα και το λεωφορείο, εντός και εκτός πόλης; Με το κοινό να είναι συνδεδεμένο 24/7 στα αγαπημένα του δίκτυα, η offline λειτουργία τους θα του επιτρέψει να παραμείνει ενεργό σε αυτά, ακόμα κι όταν οι περιστάσεις δεν βολεύουν. Σκεφτείτε πόσο βολικό θα ήταν να στέλνατε το tweet σας στο Twitter, το μήνυμά σας στο Viber ή τη φωτογραφία σας στο Snapchat ακόμα και μέσα από μια σήραγγα του μετρό, χωρίς να είχατε να ανησυχείτε για το πότε αυτά θα σταλούν/δημοσιευτούν…

Και, εδώ που τα λέμε, ποιος δεν το θέλει αυτό;

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.