DIGITAL STORIESΠώς θα εντάξετε το βίντεο αποτελεσματικά στις καμπάνιες σας;

Πώς θα εντάξετε το βίντεο αποτελεσματικά στις καμπάνιες σας;

Ήρθε η ώρα να βάλετε το βίντεο στις προωθητικές καμπάνιες σας. Πριν το κάνετε όμως, υπάρχουν τέσσερα-πέντε πραγματάκια που θα πρέπει να προσέξετε… Το ‘χουμε;

Η εποχή που το βίντεο ήταν το “next big thing” του μάρκετινγκ έχει παρέλθει. Τα βίντεο είναι πλέον εδώ και με τον κόσμο να τα καταναλώνει σαν να μην υπάρχει αύριο (Facebook και Snapchat έχουν ξεπεράσει αντίστοιχα τις 8 και 10 δισ. προβολές βίντεο ημερησίως ενώ και τα Stories του Instagram πάνε τρένο), δεν νοείται μάρκετινγκ καμπάνια που να μην τα έχει σε περίοπτη θέση. Για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται, σύμφωνα με τη Μαίρη Μίκερ της Kleiner Perkins Caufield & Byers, το βίντεο φέτος θα είναι υπεύθυνο για το 74% του συνολικού ιντερνετικού traffic!

Τι πρέπει να προσέξουμε όμως στην ενσωμάτωση του βίντεο στις καμπάνιες μας και πώς θα εξασφαλίσουμε ότι αυτό θα φτάσει στα μάτια που θέλουμε να το δουν; Πώς θα εκμεταλλευτούμε στο έπακρο την τάση και με ποιον τρόπο θα κάνουμε τα κλιπ μας να υπηρετήσουν την ευρύτερη στρατηγική περιεχομένου μας; Μην αγχώνεστε: τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα απ’ όσο νομίζετε…

Τι θέλετε να πετύχετε;

Ξεκινώντας από τα βασικά, ξεκαθαρίστε τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε με τα βίντεό σας. Πωλήσεις; Brand awareness; Συνδρομητές, likes και followers; Από αυτό εξαρτώνται όλα, από το πώς θα σκηνοθετήσετε και θα επεξεργαστείτε το βίντεό σας (διάρκεια, ύφος, υπότιτλοι κλπ) μέχρι τα κανάλια μέσα από τα οποία θα το διανείμετε. Αξιολογήστε πού θα ήταν προτιμότερο να «παίξετε» και ακολούθως πράξτε αναλόγως.

Πού συχνάζει το κοινό σας;

Εσείς ξέρετε πού θα βρείτε διαδικτυακά το κοινό σας; Είναι στο Instagram ή το Facebook; Το Twitter ή το Snapchat; Μήπως βρίσκεται στο LinkedIn; Τι γνώμη έχει για το YouTube και το Twitch; Μάθετε λοιπόν πού κυκλοφορούν online οι υπάρχοντες και εν δυνάμει πελάτες σας, τι τους τραβά το ενδιαφέρον και πώς τους αρέσει να καταναλώνουν το περιεχόμενο. Χρησιμοποιήστε ό,τι εργαλεία διαθέτετε (από Google Analytics μέχρι Sprinklr και Sprout Social) και πάρτε και την παραμικρή πληροφορία.

Σεβαστείτε την κάθε πλατφόρμα

Αν νομίζετε ότι παράγοντας ένα βίντεο και ανεβάζοντάς το σε όλες τις πλατφόρμες που εν τέλει θα δραστηριοποιηθείτε, θα έχετε κάνει σωστά τη δουλειά σας, πλανάσθε πλάνην οικτράν. Κάθε site, app και δίκτυο, έχει τα δικά του δεδομένα και απαιτεί και ξεχωριστή μεταχείριση. Ιδανικά, ίσως να χρειαστούν διαφορετικές υλοποιήσεις και κόνσεπτ, ανάλογα το κανάλι! Πειραματιστείτε με στοιχεία όπως το autoplay, οι υπότιτλοι και το live streaming και δώστε ιδιαίτερη έμφαση στη διάρκεια.

Προωθήστε τα βίντεό σας

Έχοντας ετοιμάσει τα κλιπ σας, φροντίστε αυτά να φτάσουν στο κοινό σας. Το ότι τα φτιάξατε, ξέρετε, δεν σημαίνει ότι θα βρεθούν από μόνα τους κιόλας. Χρησιμοποιήστε paid και owned media, προωθώντας τα κλιπ σας μέσα από τα κανάλια, τα προφίλ και το blog σας και στήστε καμπάνιες, επενδύοντας προσεκτικά το budget σας, με γνώμονα τον βασικό σας στόχο (βλ. αρχικό ερώτημα). Απευθυνθείτε σε περσόνες με ευρύ κοινό, δίνοντάς τους ενεργό ρόλο (brand ambassadors ίσως;).

Αξιολογήστε τα αποτελέσματα της δουλειάς σας

Η δουλειά σας θα είναι ημιτελής αν δεν μετρήσετε τα αποτελέσματά της. Αυτό είναι άλλωστε και το μεγαλύτερο όπλο του διαδικτύου, η δυνατότητα να μετρήσει κανείς την αποτελεσματικότητα σε οτιδήποτε κι αν κάνει! Πετύχατε τους στόχους που είχατε θέσει εξ αρχής; Εξετάστε ένα προς ένα τα KPI σας και δείτε πού τα καταφέρατε και πού όχι. Ακόμα και μία ενδεχόμενη αποτυχία έχει χρήσιμα μαθήματα, φτάνει να μην επαναλάβετε στο μέλλον τα ίδια λάθη.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.