WELLNESSΠώς να βάλεις το mindfulness στη σχέση σου και να τη σώσεις

Πώς να βάλεις το mindfulness στη σχέση σου και να τη σώσεις

Μερικές πρακτικές συμβουλές.

Γυρνάτε από τη δουλειά, κάθεστε δίπλα-δίπλα στον καναπέ και δεν βγάζετε λέξη. Ίσως ένα «πώς ήταν σήμερα;» για να ακουστεί η απάντηση «μία από τα ίδια». Και μετά πάλι σιωπή. Πάντα πίστευα πως η επιτυχία σε μία σχέση είναι να νιώθει βολικά ο ένας με τη σιωπή του άλλου. Όμως είναι άλλο πράγμα να μη μιλάτε και να είσαστε εκεί και άλλο να μη μιλάτε και το μυαλό σας να είναι απορροφημένο από την τηλεόραση, το facebook, το instagram. Έχω πιάσει πολλές φορές τον εαυτό μου να το κάνει. Σχεδόν πάντα.

Είμαι αυτή που πολλές φορές καβαλάει μία σκέψη και παρασύρεται από εκείνη ή απλά χαζεύει μπροστά σε ένα status ή μία φωτογραφία (για την ακρίβεια πολλά status, πάμπολλες φωτογραφίες και πάρα πολλά videos). Σε αυτό το σημείο να πω, πως το ότι είμαι δασκάλα της yoga δε σημαίνει ότι έχω βουτήξει μέσα στη μαρμίτα του ζεν. Οπότε ναι, τη χάνω λίγο την επικοινωνία με το σύντροφό μου (ή ακόμα και με τους φίλους μου). Και εδώ ακριβώς έρχεται το mindfulness.

Mindfulness σημαίνει «να δίνεις προσοχή με ένα συγκεκριμένο τρόπο: συνειδητά, με επίγνωση, στο τώρα και χωρίς να κρίνεις«, σύμφωνα με το δημιουργό της Stress Reduction Clinic and Center for Mindfulness in Medicine, Health Care, and Society στο Πανεπιστήμιο Ιατρικής της Μασαχουσέτης, Jon Kabat-Zinn, στο βιβλίο του «Wherever You Go, There You Are».

Άρα δεν κρίνουμε, είμαστε στο παρόν και δίνουμε βάση. Και έχεις τα συστατικά για μία υγιή σχέση. 

Δείτε τι θα πει αυτό σε πρακτικό επίπεδο στο LadyPapaya.com, κάνοντας κλικ εδώ.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.