Πολλές φορές το υπονοούμενο είναι πιο ξύπνιο από την ωμή πραγματικότητα. Συνήθως είναι και πιο εύστοχο, πετυχαίνει καλύτερα τον σκοπό του. Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκε το γνωστό -έχμ- site Pornhub (ε δε θα βάλουμε κι ενεργό λινκ, μπορείτε και μόνοι σας) όταν θέλησε να φτιάξει μερικές διαφημίσεις για να «πλασάρει» καλύτερα το προϊόν του στην αγορά. Και για να αποφύγει τυχόν ακραίες διαμαρτυρίες και κατακραυγές, πήρε τη βοήθεια του κοινού. Διοργάνωσε έναν ανοιχτό διαγωνισμό καλώντας όσους πιστεύουν ότι έχουν τα φόντα «να γίνουν creative directors της νούμερο 1 ενήλικης ιστοσελίδας στον κόσμο» και ζητώντας τους να φτιάξουν σποτ, αφίσες, billboards, οποιαδηποτε μορφή διαφημιστικού υλικού θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για προώθηση.
Μόνη προϋπόθεση, το υλικό να είναι G-rated (να μπορεί δηλαδή να παίξει σε mainstream γήπεδο χωρίς να παρεμβάλλονται γεννητικά όργανα ή σεξουαλικά στιγμιότυπα), άρα μη προσβλητικό, family-friendly, χιουμοριστικό και υπαινικτικό. Συνεπώς, γνωστά διαφημιστικά και όχι μόνο σλόγκαν, όπως το «open 24hrs» ή το «all you need is hand», είναι μερικά δείγματα του ύφους και του στύλ που επικράτησε.
Αλλά καλύτερα ας μιλήσουν οι εικόνες από μόνες τους (και ψηφίστε εδώ αυτό που σας σηκώνει περισσότερο):

pornhub-finalists-04-2014
pornhub-finalists-05-2014
pornhub-finalists-06-2014
pornhub-finalists-07-2014
pornhub-finalists-08-2014
pornhub-finalists-09-2014
pornhub-finalists-10-2014
pornhub-finalists-11-2014
pornhub-finalists-12-2014
pornhub-finalists-13-2014
pornhub-finalists-01-2014
pornhub-finalists-02-2014
pornhub-finalists-03-2014

http://youtu.be/qG39iVCwWbc

http://vimeo.com/94667919