Fluxion

Fluxion

Την Παρασκευή 18 Ιουλίου, η ομάδα της Silence Between Codes προσκαλεί για δεύτερη φορά στην Αθήνα την Helena Hauff και τον master της dub techno σκηνής, Fluxion. Τη βραδιά θα ανοίξει το ιδρυτικό μέλος της Phormix, Morah , ενώ το event θα λάβει χώρα στο ολοκαίνουριο Maze Open Air στο Βοτανικό. Η Silence Between Codes είναι ένα νεοσύστατο γερμανικό agency που εκπροσωπεί  ένα μεγάλο εύρος καλλιτεχνών όπως: Fluxion, Dscrd, Dino Sabatini, Edit Select, Kondator KEMAΛ, Ekman, Borrowed Identity, Dandy Jack, Kreon, K.atou κ.α , καθώς και τις παρακάτω δισκογραφικές εταιρίεs :Μodal Analysis, Field Rec, Berceuse Heroique, Sylphe, Outis στην γερμανία και ανά τον κόσμο.

Helena Hauff

Helena Hauff

Ακούστε το Poptape του Morah και διαβάστε μια ιδιαίτερη συνέντευξη των καλλιτεχνών, όπως εκχωρήθηκε στην Popaganda, με τον ένα να κάνει ερωτήσεις στον άλλο:

POPTAPE 32: MORAH by Popagandagr on Mixcloud

Tracklist: Madteo – We Doubt You (Can Make it)/  Omar’s – A-Victim/ DJ Spider – Marshallito -Noam Chomsky/ Fred-P – State Of No State/ 

Reese & Santonio– The Sound/ Lewis Sanders – Ride/ KMFH – Flemmenup   2k13 Mix/ Willie Burns – Windows Down/ 

Royer – Gracie/ Royal Crown Of Sweden – Malaren/ John Swing – Don’t Want It/ Vinalog – Military Field/ Basic Channel – Phylyps Trak II/II/ 

I.B.M. Presents Monsieur Black – Controversy/ EDMX – Can’t Remember/ Charlie – Spacer Woman

Helena Hauff στον Morah:

Θα με ενδιέφερε να μάθω πως η οικονομική κρίση στην Ελλάδα έχει επηρεάσει τη μουσική σκηνή ή την κουλτούρα εν γένει. Υπάρχει διαφορά σε σχέση με το παρελθόν που χαρακτηρίζεται για την αφθονία του; Η επίδραση της κρίσης στη μουσική είναι θετική ή αρνητική; Πες μου τη γνώμη σου πάνω σ’ αυτό. Eίναι βέβαιο πως κάθε οικονομική κρίση έχει, πρώτα από όλα, σοβαρές επιπτώσεις στον πολιτισμό. σε περίοδο κρίσης, όπως αυτή που διανύει η Eλλάδα σήμερα, είναι ολοένα δυσκολότερο για όσους ασχολούνται με την τέχνη να ζήσουν από αυτή. Λιγοστεύουν τα events, η δυνατότητα φιλοξενίας διεθνών καλλιτεχνών, προώθησης του εγχώριου προϊόντος. Το ίδιο συμβαίνει και με τις παραγωγές. Ωστόσο υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος. Λόγω των δυσκολιών που φέρνει η κρίση, οι καλλιτέχνες ερχόμαστε πιο κοντά και βοηθάμε ο ένας τον άλλο. Δημιουργούμε συνεργασίες και πολυμελείς σχηματισμούς. Υπάρχει μια πολυσπερμία που αναγκαστικά θα οδηγήσει σε κάτι καινούργιο. Σε καινούργιες νοοτροπίες, σε καινούργιες τεχνικές και αντιλήψεις.

Helena Hauff στον Fluxion:

-Ο κάθε dj έχει βιώσει αυτό το σκηνικό: Ο κόσμος κάνει ανόητες ερωτήσεις ή γελοία σχόλια ή παραγγελίες κατά τη διάρκεια του set. Ποιο είναι το αστειότερο, πιο παράξενο ή το καλύτερο πράγμα που σου έχει πει κάποιος; Κάνω πολύ συχνά live shows και συνήθως η απόσταση από το κοινό είναι μεγάλη για να με ρωτήσουν διάφορα πράγματα. Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι πολλές φορές υπάρχουν τύποι που φωνάζουν να παίξω ένα συγκεκριμένο κομμάτι, κάτι που μάλλον δεν είναι και ιδιαίτερα περίεργη σκηνή!

Fluxion στην Helena Hauff:

-Το δόγμα του “Less is More” υπάρχει στην ηλεκτρονική μουσική σκηνή εδώ και 2 δεκαετίες. Πιστεύεις ότι αυτή η τάση έχει κάνει τον κύκλο της ή αισθάνεσαι πως μπορούμε να προχωρήσουμε σε μια ακόμη πιο μινιμαλιστική παραγωγή; Πιστεύω πως τα απλά πράγματα είναι ιδιοφυή! Τα δυνατότερα κτίσματα είναι απλά, όπως το τρίγωνο. Το ίδιο ισχύει και με τη μουσική, οι πιο υποτονικοί και πρωτόγονοι ήχοι μπορούν να έχουν τεράστια επιρροή και δύναμη! Δε θα με πείραζε να συνεχίσουμε να απλοποιούμε την ηχιτική αισθητική και τις μεθόδους παραγωγής. Αλλά κάποιες φορές χρειάζεται μια ολόκληρη ορχήστρα για να έχει νόημα η μουσική!

Fluxion στον Morah:

-Πιστεύεις πως υπάρχει ελληνική ηλεκτρονική σκηνή; Κι αν ναι, μπορείς να εξηγήσεις τι θεωρείς σκηνή; Η μουσική σκηνή στην Ελλάδα με παλαιότερες βάσεις τώρα αρχίζει και κτίζεται. Μουσική σκηνή στην Ελλάδα, ναι υπάρχει, κυρίως στον πιο πειραματικό ήχο αλλά και την dance σκηνή . Μουσική σκηνή για μένα είναι το να έχεις ξεκινήσει κάτι δικό σου και να επηρεάζονται άμεσα από αυτό διάφοροι καλλιτέχνες, όπως για παράδειγμα η μουσική σκηνή του Detroit. Aκόμα, να υπάρχουν καλλιτέχνες που βρίσκονται στην μουσική παραγωγή με αξιοσέβαστες δημιουργίες, που να διακρίνονται στο διεθνή κόσμο της μουσικής, όπως επίσης να γίνονται ολοένα και περισσότερα αντιπροσωπευτικά πάρτι και διοργανώσεις όπου θα μεγαλώσουν και θα διατηρήσουν μία μουσική σκηνή σε μια χώρα.

Morah στην Helena Hauff:

-Συνήθως ο κόσμος είναι εξοικειωμένος με τους «εύκολους» ήχους και τους πιο ντελικάτους, που είναι κάτω από τα μουσικά standards. Σου έχει τύχει ποτέ να αλλάξεις ένα set κατά τη διεξαγωγή του για να ευχαριστήσεις το κοινό; Ποια είναι η κοσμοθεωρία σου για τη μουσική; Μου έχει συμβεί και ουσιαστικά ξεφορτώθηκα 800 άτομα σε μόλις 20 λεπτά που έπαιζα. Μπορώ να παίζω μόνο τη μουσική που μου αρέσει και δε θα αγόραζα ποτέ κάτι που δεν απολαμβάνω. Φυσικά πάντα προσπαθώ να αφουγκραστώ το τι ταιριάζει στο χώρο και στο κοινό. Κάποια clubs είναι καλύτερα για να βάλεις techno, ενώ άλλα θέλουν πιο αφηρημένα πράγματα. Αγαπώ το να κάνω τον κόσμο να χορεύει, είναι το καλύτερο που μπορώ να κάνω. Δε θα έβαζα όμως ποτέ μουσική για να ευχαριστήσω ανθρώπους που προφανώς δεν είναι πρόθυμοι να ανοιχτούν σε κάτι νέο, αφού έτσι θα απογοήτευα αυτούς που έχουν έρθει για να ακούσουν αυτό που πραγματικά πρεσβεύω. Δε θα άξιζε να κάνω κάτι τέτοιο!

Morah στον Fluxion:

-Θα ήθελα να μάθω μια πηγή έμπνευσής σου στο να κάτσεις να γράψεις ένα mix ή ένα κομμάτι. Ορισμένες φορές ένα μουσικό θέμα έρχεται αβίαστα. Άλλες φορές είναι αποτέλεσμα περισσότερης δουλειάς. Δε μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς τι είναι αυτό που δημιουργεί την ανάγκη για έκφραση. Νομίζω ότι η συνεχής δουλειά είναι αυτό που δημιουργεί τις στιγμές. Πράγματα που μου ασκούν επιρροή είναι συνήθως η μουσική από μία ταινία, κάτι που μπορεί να ακούσω οδηγώντας και συνήθως δεν έχει να κάνει με ηλεκτρονική μουσική.

-Ποια θα είναι η επόμενη δουλειά σου και ποιο το concept αυτής; Σχετικά με την επόμενη δουλειά μου, είναι ως ένα βαθμό επεξεργασμένη στο μυαλό μου. Πρέπει να βρω την κατάλληλη στιγμή να μπω στο στούντιο και να αρχίσω να δοκιμάζω διάφορα και να γράψω. Δε θα ήθελα να πω περισσότερα σε αυτή τη χρονική στιγμή γιατί είναι work in progress.

Οι Helena Hauff, Fluxion και Morah θα εμφανιστούν στο Maze Open Air στο Βοτανικό στις 18 Ιουλίου.

Εισιτήρια:

Early Door : 6 Euro (23:00-02:00) Door: 8 Euro (01:30-END)

Maze Open Air: Αθήνα – Ορφέως 182, Βοτανικός