Δεν υπάρχει λόγος να μην το παραδεχτούμε. Τα αυγά είναι υπέροχα. Αλλά τί γίνεται αν τρως ένα αυγό κάθε μέρα; 

Το να τρως πολλά αυγά κάποτε θεωρούνταν ότι προκαλούσε υψηλή χοληστερόλη, αλλά ο ειδικός Δρ. Φράνκι Φίλιπς, ένας διαιτολόγος από τον Βρετανικό Σύλλογο Διαιτητικών είπε στο indy100:

«Δεν υπάρχει επίσημο όριο στον αριθμό των αυγών που μπορείτε να τρώτε την ημέρα, αλλά μία λογική ποσότητα θα ήταν τα δύο αυγά. Σε μόλις δύο βραστά ή μελάτα αυγά, έχετε 12γρ. πρωτεΐνης, καθώς και χρήσιμες ποσότητες βιταμινών D και Β, ιώδιο και σελήνιο. Συνδυάστε τα μαζί με μία πηγή βιταμίνης C, όπως το πορτοκάλι, για να βοηθήσετε στην απορρόφηση του σιδήρου των αυγών.»

Ένα αυγό την ημέρα έχει πολλά οφέλη στην υγεία. Σύμφωνα με το Healthy Food House, βοηθάνε στην ώθηση του ανοσοποιητικού συστήματος, βελτιώνουν την υγιεινή των δοντιών και των κοκάλων και του δέρματος. Ακόμη, τα αμινοξέα πιστεύεται ότι θεραπεύουν το στρες και το άγχος. 

Ωστόσο, ο Φίλιπς είπε: «Όπως όλα τα φαγητά, τα αυγά έχουν θερμίδες (130 σε 2 αυγά), οπότε η μεγάλη κατανάλωσή τους μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολικές θερμίδες και διαιτητική ανισορροπία.»

eggs2

Απλά προσέξτε την ημερομηνία λήξης τους και να είναι καλά μαγειρεμένα.

Πηγή: Independent