Είναι σήμερα ο παλαιότερος αμερικανικός κατασκευαστής αυτοκινήτων σε λειτουργία, μαζί με την ημι-πολυτελή Buick, που ανήκει επίσης στην GM, καθώς και από τα παλαιότερα εμπορικά σήματα αυτοκινήτων στον κόσμο, καθώς ιδρύθηκε το 1902.

Διαχρονικά, επίσης, είναι και η πολυτελέστερη εταιρεία του ομίλου της GM και γενικώς της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, διαθέτοντας ένα ιδιαίτερα υψηλό πρεστίζ στο χώρο της αυτοκίνησης. Οι κυριότεροι ανταγωνιστές της, είναι οι Mercedes-Benz, BMW, Audi, Volvo, Lexus, Infiniti και Acura, ενώ στη Βόρεια Αμερική, την Μέση Ανατολή και την Κίναεπίσης και η Lincoln.

Ιδρύθηκε στις 22 Αυγούστου 1902, από τους William H. Murphy και Henry Martyn Leland, ως Cadillac Automobile Company. Οι ιδρυτές ονόμασαν έτσι την εταιρεία, προς τιμήν του Γάλλου εξερευνητή Antoine Laumet de La Mothe, sieur de Cadillac, ιδρυτή του Ντιτρόιτ εν τέλει 1701, της πόλης που εξελίχθηκε στο παγκόσμιο κέντρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το 1909, η μάρκα εξαγοράστηκε από την General Motors και τοποθετήθηκε στη θέση της κορυφαίας σε πολυτέλεια εταιρείας του ομίλου, θέση την οποία διατηρεί μέχρι σήμερα. Κατά τα επόμενα 30 χρόνια, καθιερώθηκε ως η πολυτελέστερη μάρκα αυτοκινήτων των ΗΠΑ και ένα από τα σύμβολα της Αμερικής.

Στο διάστημα αυτό, η Cadillac υπήρξε πρωτοπόρος σε πολλά αξεσουάρ στα αυτοκίνητα, καθώς υπήρξε η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε πλήρως κλειστό αμάξωμα με οροφή από χάλυβα(1910) αντί από ξύλο, πλήρως ηλεκτρικά συστήματα (1912) για την ανάφλεξη (ηλεκτρική μίζα) και τους προβολείς, γυαλί με αντίσταση στη θραύση (1926) και το πρώτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη (1928), υπό το όνομα Synchro-Mesh.

Το αποκορύφωμα των κινητήρων της ήρθε στις 4 Ιανουαρίου 1930, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, όταν η Cadillac παρουσίασε τον πρώτο στην ιστορία της αυτοκίνησης 16-κύλινδρο κινητήρα. Ήταν διάταξης V16, είχε κυβισμό 452 κυβικές ίντσες (7,4 λίτρα) και ισχύ 185 ίππους και ήταν ένας από τους πιο ισχυρούς και αθόρυβους κινητήρες στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο κινητήρας αυτός τοποθετήθηκε στην σειρά μοντέλων Series 452, ενώ μεταγενέστερα και στα Series 60 και Series 90. Ως τον Απρίλιο του 1930 1.000 αντίτυπα είχαν κατασκευαστεί και ως τον Ιούνιο έφτασε τα 2.000 αντίτυπα.