Tη δεύτερη διοργάνωση για την Greek Panorama στην Αμερική, για το 2018, ανακοινώνει η διοργανώτρια εταιρία North Events από 1-12 Μαΐου 2018.

Το Roadshow περιλαμβάνει συναντήσεις για εκπροσώπους του ελληνικού τουριστικού κλάδου με αμερικανικά ταξιδιωτικά γραφεία, στις 7 Μαΐου στη Βοστώνη, στις 8 στη Νέα Υόρκη και στις 9 στην Ουάσιγκτον. Το ενδιαφέρον, από ελληνικής όσο και αμερικανικής πλευράς, είναι πολύ μεγάλο από την πρώτη στιγμή της ανακοίνωσης του πρωτοποριακού αυτού Roadshow και οι θέσεις είναι ήδη εξαιρετικά περιορισμένες, όπως τονίζεται.

Το πρόγραμμα της 2ης Greek Panorama περιλαμβάνει μία ιδιαίτερα σημαντική εκδήλωση στο αμερικανικό Κογκρέσο, στις 8 Μαίου, στην αίθουσα Rayburn Foyer με τη συνεργασία της ελληνικής Πρεσβείας στην Ουάσιγκτον, όπου θα προσκληθούν Αμερικανοί γερουσιαστές και πολιτικοί, με σκοπό τη σύσφιξη διμερών σχέσεων σε επίπεδο συνεργασίας για τους κλάδους του τουρισμού και των προϊόντων, με κοινό άξονα, πάντα, τον ελληνικό πολιτισμό. Επιπρόσθετα, το πρόγραμμα περιλαμβάνει μεγάλη παρουσίαση της Ελλάδας σε συνεργασία με την ελληνική Πρεσβεία της Ουάσιγκτον στις 12 Μαΐου 2018 στο Eu Open House Day όπου προορισμοί της Ελλάδας και επιχειρήσεις θα παρουσιαστούν σε περισσότερους από 4.5000 Αμερικανούς επισκέπτες.

Η 2η Greek Panorama περιλαμβάνει και την καμπάνια “Discover Greece” by Coco-Mat New York για την περίοδο 1-12 Μαΐου 2018 όπου θα έχει μία σημαντική παρουσίαση στο Μανχάταν, σε ένα από τα δημοφιλέστερα εμπορικά καταστήματα και μάλιστα ελληνικής «καταγωγής» στη Νέα Υόρκη, την COCO-MAT, επί της λεωφόρου της Λέξινγκτον. 

Στα σημαντικότερα μέρη του προγράμματος της 2ης Greek Panorama είναι η πρώτη ημερίδα (1ο B2B Roadshow) που πραγματοποιείται ποτέ για την Ελλάδα, στην Αμερική, με τη στρατηγική συνεργασία της ένωσης Αμερικανών τουριστικών πρακτόρων, ASTA (American Society of Travel Agents) και την αιγίδα / υποστήριξη της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FedHATTA.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)