Αναρτήσεις με ψεύτικους διαγωνισμούς ξεγελούν τους χρήστες των social media και ιδίως του Facebook με αποτέλεσμα να κάνουν “like” και να κοινοποιούν αντίστοιχα “posts”  για να κερδίσουν ένα υποτιθέμενο δώρο,  χρηματικό ποσό και άλλα πολλά.

Ωστόσο, είτε πρόκειται για κάποιο αεροπορικό εισιτήριο είτε για οτιδήποτε άλλο, φυσικά και δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Κανείς δεν πρόκειται να πλουτίσει από διαφημίσεις και “posts”.

Κοινοποιήσεις που υποστηρίζουν ότι δίνουν απλόχερα αεροπορικά εισιτήρια από “Easyjet“, “Quantas” και “Aegean” σε κάθε χρήστη δεν έχουν καμία σχέση με τις εταιρίες.

Αυτό που κάνουν είναι να ωθούν τους χρήστες να συμπληρώσουν φόρμες συμμετοχής για να συγκεντρώσουν δεδομένα και στοιχεία ως πληροφορίες για τα άτομα με την χρήση διαγωνισμών και δώρων.

Παράλληλα, προωθούν τις σελίδες τους, προσελκύοντας χρήστες και κερδίζοντας μέσα από απάτες περισσότερα λεφτά από ότι νομίζεις όταν κάνεις ένα απλό “like” σε αυτά που ανεβάζουν με την ελπίδα να σταθείς τυχερός, ακόμα και όταν ξέρεις κατά βάθος ότι τίποτα από αυτά δεν θα συμβεί.

Πέρσι η “Ryanair“,  φέτος ή μάλλον σήμερα η “Aegean”, κάθε χρόνο όλο και κάποιος φίλος ή γνωστός θα ενθουσιαστεί με την ιδέα ενός «δωρεάν» ταξιδιού ή κουπονιού, πέφτοντας θύμα της απάτης διαφημιστών και του δωρεάν “marketing” με ένα σχόλιο, ένα “like”, ένα “link”. 

Όπως και να έχει όποιος μπει στον πειρασμό να ενδιαφερθεί για κάποιο διαγωνισμό στο Facebook, καλό είναι να το ξεχάσει, αγνοώντας τον, γιατί κανείς δεν πήγε διακοπές έτσι στο κάτω κάτω. Ας είμαστε πιο προσεκτικοί και ρεαλιστές από εδώ και πέρα.