Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
20.04.2024

Μία πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια χωρίς μοντέλα, μόνο με ρούχα!

Ο γνωστός σχεδιαστή μόδας Alexander Wang, πιστεύει πως μόνο έτσι δεν αιχμαλωτίζεται η ενέργεια των ρούχων. Συμφωνείτε;
Μία πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια χωρίς μοντέλα, μόνο με ρούχα!

Τον περασμένο μήνα ο Αλεξάντερ Γουάνγκ παρουσίασε στη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης τη συλλογή του Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018 σε μία επίδειξη που έλαβε χώρα στην παλιά έδρα της Vogue στην Times Square.

Η συλλογή περιελάμβανε δερμάτινα σύνολα ταγιέρ με φούστες, μακριά παλτό και μικροσκοπικά γυαλιά ηλίου, τα οποία θα ταίριαζαν στην Τρίνιτι της κινηματογραφικής σειράς επιστημονικής φαντασίας «The Matrix».

Τώρα ο Αλεξάντερ Γουάνγκ παρουσίασε τη διαφημιστική του καμπάνια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018, στην οποία παραλείπεται η γνωστή στρατιά μοντέλων, ώστε να αιχμαλωτίζεται η ενέργεια των ρούχων.

Στην καμπάνια ο φωτογράφος, Άλμπερτ Ουάτσον, γνωστός για τα ασπρόμαυρα πορτρέτα της Κέιτ Μος, του Ντέιβιντ Μπόουι και του Τουπάκ προβάλλει τα ρούχα και παρουσιάζει ρήσεις που συνδέονται με εκείνους που τα φόρεσαν.

Από τις γόβες στιλέτο τυλιγμένες με συρματόπλεγμα έως ένα αμάνικο τοπ πιασμένο από clips τα ρούχα εμφανίζονται σε Black & White style, για το οποίο είναι γνωστός ο Ουάτσον.

«Για την καμπάνια μας για την Άνοιξη 2018 ήθελα να δώσω μία δημιουργική δύναμη στις γυναίκες που με εμπνέουν, αφήνοντας τες να επιλέξουν τα κομμάτια που ήθελαν να φορέσουν, οπουδήποτε ήθελαν να τα φορέσουν. Η αφαίρεση του υποκειμένου που φόρεσε τα ρούχα από τη φωτογράφηση, αλλά η διατήρηση του ζωηρού πνεύματός του υπογραμμίζει την ομορφιά του αντικειμένου και ελπίζουμε να εξάπτει τη φαντασία του θεατή» ανέφερε ο Αλεξάνταρ Γουάνγκ.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.