Η νέα BMW M5 αποκτά για πρώτη φορά σύστημα M xDrive AWD. Αυτή η νέα φιλοσοφία δίνει μία άλλη διάσταση στις δυναμικές δυνατότητες της Μ5, αναβαθμίζοντας την καθημερινή πρακτικότητα σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Χρησιμοποιεί κεντρικό κιβώτιο τετρακίνησης με πολύδισκο συμπλέκτη και κατανέμει την ισχύ μεταβλητά μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Ακόμη ένα συστατικό της πρόσφυσης είναι το Active M Differential στον πίσω άξονα, που επίσης λειτουργεί μεταβλητά και προσφέρει ποσοστό εμπλοκής από 0 έως 100%.

Ο χαρακτήρας του M xDrive ρυθμίζεται σύμφωνα με τις επιθυμίες του οδηγού, που μπορεί να επιλέξει από πέντε διαφορετικά σεταρίσματα. Στο βασικό σετάρισμα, με ενεργοποιημένο το DSC (Dynamic Stability Control) και 4WD, το σύστημα επιτρέπει ελαφρά ολίσθηση των πίσω τροχών κατά την επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών. Στο M Dynamic mode (MDM, 4WD Sport), το M xDrive επιτρέπει ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος. Τα τρία M xDrive modes με το DSC απενεργοποιημένο προορίζεται για ενθουσιώδεις οδηγούς και κυρίως για χρήση στην πίστα.

Το μοντέλο έχει έναν κινητήρα 4.4L V8 bi-turbo, τεχνολογίας M TwinPower Turbo που αποδίδει 600 ίππους στις 5.600 – 6.700 σ.α.λ., ενώ η τεράστια ροπή των 750 Nm είναι στη διάθεση του οδηγού από τις 1.800 σ.α.λ. και παραμένει διαθέσιμη μέχρι τις 5.600 σ.α.λ. Η επιτάχυνση από τη στάση μέχρι και τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχεται στα 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ τα πρώτα 200 χλμ/ώρα έρχονται σε 11,1 δεύτερα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, ενώ χωρίς αυτόν μπορεί να σταματήσει στα 305 χλμ/ώρα.

Η νέα BMW M5 στοιχίζει 117.900 ευρώ με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν σύντομα. Παράλληλα, έχει προγραμματιστεί και το λανσάρισμα της BMW M5 First Edition. Αυτή η ειδική έκδοση, με περιορισμένη παρτίδα παραγωγής 400 οχημάτων σε όλον τον κόσμο, είναι βαμμένη σε BMW Individual Frozen Dark Red Metallic, φέρει αποκλειστικό εξοπλισμό και κοστίζει 19.500 επιπλέον σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)