Την εφαρμογή Boarding Pass Scanner, πρώτη σε διεθνές επίπεδο, που επιτρέπει στους επιβάτες να έχουν τον έλεγχο της αποζημίωσης για την καθυστέρηση ή ακύρωση της πτήσης τους, εγκαινίασε η AirHelp.

Η εφαρμογή Boarding Pass Scanner, που είναι διαθέσιμη σε iOS και Android, θα δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να ελέγχουν την αποζημίωση που θα έχουν λόγω καθυστέρησης της πτήσης τους απευθείας από την πύλη επιβίβασης και θα τους επιτρέπει άμεσα να προβαίνουν σε αξίωση της αποζημίωσης που τους αναλογεί.

Για να χρησιμοποιήσουν αυτήν τη νέα λειτουργία, το μόνο που έχουν να κάνουν οι επιβάτες είναι να σκανάρουν το barcode που βρίσκεται πάνω στην κάρτα επιβίβασης με την ενσωματωμένη κάμερα του κινητού τηλεφώνου τους.

Αυτή η τεχνολογική εξέλιξη έρχεται ως μία νέα προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα δωρεάν εφαρμογή AirHelp, η οποία αποτελεί την περισσότερο κατεβασμένη και διαδεδομένη παγκοσμίως εφαρμογή για αποζημιώσεις λόγω καθυστέρησης πτήσεων.

Η νέα λειτουργία αποτελεί για την εταιρεία τη δεύτερη καινοτομία «τεχνολογίας ταξιδιών», η οποία φέρνει την επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η βιομηχανία που σχετίζεται με αποζημιώσεις.

Νωρίτερα φέτος, η AirHelp παρουσίασε το Herman, τον πρώτο δικηγόρο τεχνητής νοημοσύνης, ο οποίος σχεδιάστηκε ειδικά για να βοηθήσει στη διαδικασία διεκδίκησης αξιώσεων με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ακρίβεια.