Το 2007, όπως γράφουν οι New York Times, η κορυφαία σε πωλήσεις φωτογραφία για τον όρο αναζήτησης «γυναίκα» στο πρακτορείο φωτογραφιών Getty Images ήταν μια γυμνή γυναίκα ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι, κοιτώντας την κάμερα με μια πετσέτα να σκεπάζει το σώμα της από τη μέση και κάτω. 

Το 2017, είναι μια γυναίκα που κάνει πεζοπορία σε ένα βραχώδες μονοπάτι στο Εθνικό Πάρκο Banff, μόνη της στην άκρη ενός γκρεμού ψηλά πάνω από μια τιρκουάζ λίμνη. Φοράει μια φλις ζακέτα και μάλλινο σκουφί και το πρόσωπό της δεν είναι ορατό. 

«Στ’ αλήθεια φαίνεται σαν μια εικόνα για την δύναμη, την ελευθερία και την εμπιστοσύνη στον εαυτό σου», λέει η Pam Grossman, διευθύντρια των οπτικών trends στο Getty Images. «Ποιός νοιάζεται για το πως δείχνεις; Ας συγκεντρωθούμε στο τι κάνεις.»

Οι stock φωτογραφίες, γενικές εικόνες που χρησιμοποιούνται σε διαφημίσεις, περιοδικά και ιστοσελίδες, απεικονίζουν τον πολιτισμό σε μια δεδομένη στιγμή. 

Μέσα σε μια δεκαετία, οι φωτογραφίες με τις περισσότερες πωλήσεις από το Getty έχουν εξελιχθεί από εικόνες με συνήθως γυμνές γυναίκες να ποζάρουν σε δραστήριες γυναίκες, των οποίων η εμφάνιση δεν έχει πλέον σημασία. 

Το 2017, το να είσαι γυναίκα σημαίνει να είσαι κύρια του εαυτού σου, δραστήρια και να μην επηρεάζεσαι ούτε από τον ιδρώτα ούτε από τίποτα. Με την ατάκα «Δεν μπορείς να είσαι κάτι που δεν μπορείς να δεις» το πρακτορείο Getty και η συλλογή Lean In, δίνουν το καλό παράδειγμα για την ενδυνάμωση των γυναικών. 

Ωστόσο, κάποιοι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι φωτογραφίες από την συγκεκριμένη συλλογή χρησιμοποιούνται κυρίως σε άρθρα lifestyle, με θέματα όπως η μόδα, το φαγητό και η υγεία ή οι δυσκολίες του να ισορροπείς την δουλειά με τη μητρότητα. Οι πιο συνηθισμένες φωτογραφίες είναι με Καυκάσιες γυναίκες στα 20 τους με μακριά μαύρα μαλλιά.

Παρόλο που μπορεί να απεικονίζουν γυναίκες στην τεχνολογία ή την επιστήμη, σπάνια χρησιμοποιούνται για να μιλήσουν γενικά για ιστορίες σχετικές με την επιστήμη, αλλά για να συνοδεύσουν άρθρα σχετικά με τις προκλήσεις του να είσαι γυναίκα. Παρομοίως, φωτογραφίες με μη λευκές γυναίκες χρησιμοποιούνταν περισσότερο σε ιστοσελίδες που ασχολούνται με τον ρατσισμό. 

«Δεν είναι αρκετό να λένε οι εταιρείες “Ας βάλουμε μερικά μοντέλα που υμνούν την διαφορετικότητα στα project μας”», σχολιάζει η κ. Grossman. «Τίποτα από όλα αυτά δεν έχει σημασία αν οι εταιρείες αυτές δεν προσλαμβάνουν κιόλας αυτά τα άτομα, δεν τους δίνουν πραγματικές ευκαιρίες και δεν τους πληρώνουν.»