Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
18.04.2024

Αυτό είναι το πλήρως ανανεωμένο Forza 300 της Honda

Το πρώτο μοντέλο αποτέλεσε πρότυπο, προσφέροντας ζωντάνια στην οδήγηση, άφθονους χώρους και ένα καινοτόμο σύστημα συνδυασμένης πέδησης.
Αυτό είναι το πλήρως ανανεωμένο Forza 300 της Honda

Το σκούτερ Forza 300 της Honda έρχεται πλήρως ανανεωμένο, με σπορ εμφάνιση, με πιο συμπαγείς διαστάσεις και με μικρότερο βάρος, ενώ διαθέτει πλουσιότερο εξοπλισμό που περιλαμβάνει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, φώτα full LED και προαιρετική μπαγκαζιέρα 45 λίτρων, ελεγχόμενη από το έξυπνο κλειδί Smart Key.

Η ιστορία του μοντέλου ξεκινά από το 2000. Το πρώτο μοντέλο αποτέλεσε πρότυπο, προσφέροντας ζωντάνια στην οδήγηση, άφθονους χώρους και ένα καινοτόμο σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Το Forza 300 διακρίνεται για τη σπορ εμφάνιση και για τις σημαντικά μικρότερες διαστάσεις του από το προηγούμενο μοντέλο. Το μεταξόνιο και το συνολικό μήκος του σκούτερ έχουν μειωθεί, ενώ είναι στενότερο, αλλά διαθέτει επίσης ψηλότερο ύψος σέλας για καλύτερη ορατότητα. Παρά τη μεγαλύτερη διάμετρο του πίσω τροχού, είναι κατά 12 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, χάρη στο βελτιωμένο πλαίσιο και τον επανασχεδιασμένο σκελετό. Η νέα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα εξασφαλίζει μέγιστη προστασία από τον άνεμο στις υψηλές ταχύτητες όσο και την απαραίτητη ευελιξία στην πόλη. Επίσης, το Forza 300 έχει υιοθετήσει το σύστημα Selectable Torque Control της Honda (HSTC) το οποίο ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από το αριστερό σκριπ.

Τα ανανεωμένα όργανα περιλαμβάνουν αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο. Στο κέντρο βρίσκεται μία ψηφιακή οθόνη που ελέγχεται από διακόπτη στο αριστερό σκριπ με τρεις επιλογές ενδείξεων: συνολικό χιλιομετρητή, αυτονομία καυσίμου και στιγμιαία κατανάλωση στην πρώτη, μερικό χιλιομετρητή, μέση κατανάλωση και χρονόμετρο στη δεύτερη και θερμοκρασία περιβάλλοντος και φόρτιση μπαταρίας στην τρίτη.

Η ανάρτηση αποτελείται από στιβαρό τηλεσκοπικό πιρούνι 33 mm εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω βιδωμένα σε μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 7 επίπεδα.

Ο μπροστινός τροχός των 15 ιντσών από χυτό αλουμίνιο φορά ελαστικό 120/70-15, ενώ ο πίσω τροχός των 14 ιντσών (από 13” του προηγούμενου μοντέλου) φορά ελαστικό 140/70-14 που εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση και κορυφαία άνεση στην οδήγηση. Στα φρένα υπάρχει δίσκος 256 mm εμπρός και 240 mm πίσω με δικάναλο ABS για καλύτερο έλεγχο του φρεναρίσματος σε ολισθηρά οδοστρώματα.

Το νέο Forza 300 διαθέτει τον ίδιο υδρόψυκτο κινητήρα των 279 cc με ψεκασμό, μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (1ΕΕΚ) και 4 βαλβίδες με το θρυλικό SH300i. Η μέγιστη ισχύς είναι 18,5kW στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 27,2 Nm. Το μοντέλο επιταχύνει από 0-200 μέτρα σε 11,1 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 129 χλμ./ώρα. Βελτιωμένη είναι και η κατανάλωση η οποία επιτρέπει στο σκούτερ να καλύπτει πλέον 31 χιλιόμετρα με ένα λίτρο καυσίμου. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 11,5 λίτρα, χαρίζοντας αυτονομία άνω των 350 χιλιομέτρων.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.