Θετικές είναι οι πωλήσεις του BMW Group και τον Νοέμβριο, με συνολικές παραδόσεις 220.649 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 5,2%, ενώ ο όμιλος έχει πουλήσει συνολικά σε όλο τον κόσμο 2.229.497 οχήματα από την αρχή της χρονιάς.

Παράλληλα, υπήρξε αύξηση 63,7% στις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων BMW i και BMW iPerformance, με 89.806 συνολικές παραδόσεις τους πρώτους 11 μήνες. Η plug-in υβριδική έκδοση της BMW Σειράς 5 ήδη έχει ποσοστό 22% επί των πωλήσεων της σειράς 5 sedan στις ΗΠΑ. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η μία στις τρεις BMW 3 Series sedan που πουλήθηκαν το Νοέμβριο ήταν plug-in υβριδική. Συνολικά πουλήθηκαν 28.040 BMW i3 σε όλο τον κόσμο από την αρχή της χρονιάς μέχρι και το Νοέμβριο, ενώ πέρσι όλο τον χρόνο πουλήθηκαν 25.528 οχήματα.

Η νέα BMW Σειρά 5, από την άλλη, σημείωσε το Νοέμβριο αύξηση πωλήσεων φτάνοντας στις 33.403 μονάδες. Στην οικογένεια X, η BMW X1 (26.776 / +18,5%) και BMW X5 (17.631 / +16,4%) ήταν ισχυροί συντελεστές αύξησης το Νοέμβριο.

Η μάρκα MINI κατέγραψε άνοδο 7,6%, με 33.993 παραδόσεις το μήνα Νοέμβριο. Αυτό είχε θετική επίδραση και στην εικόνα πωλήσεων από την αρχή της χρονιάς, που βελτιώθηκε κατά 3% φτάνοντας στις 334.205 παραδόσεις. Με αύξηση 25,1% στις παγκόσμιες πωλήσεις και 73.686 παραδόσεις τους πρώτους 11 μήνες, το MINI Countryman συνέβαλε σημαντικά σε αυτή τη θετική τάση. Πάνω από το ένα στα δέκα MINI Countryman που πουλήθηκαν το Νοέμβριο ήταν plug-in υβριδικό.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)