Το «City of Poros» ήταν ένα ελληνικό κρουαζιερόπλοιο που έκανε ημερήσιες κρουαζιέρες  στην Ύδρα, την Αίγινα και τον Πόρο από τη Μαρίνα Φλοίσβου. Το πλοίο  είχε μήκος περίπου 60 μέτρα και έτρεχε καθημερινά τα 26 χιλιόμετρα μεταξύ των δύο λιμανιών, με χωρητικότητα 500 επιβατών. Πριν από την επίθεση στο πλοίο, έκρηξη βόμβας αυτοκινήτου σε προβλήτα σκότωσε δύο άτομα. Το βράδυ της 11ης Ιουλίου 1988, το πλοίο δέχτηκε επίθεση από έναν παλαιστίνιο σκοπευτή, ο οποίος σκότωσε οκτώ τουρίστες πριν πεθάνει στη συνέχεια σε μια έκρηξη. Την στιγμή της επίθεσης υπήρχαν 471 άτομα στο πλοίο.

Νωρίτερα την ημέρα της επίθεσης, στην προβλήτα στην οποία ο Πόρος συνήθως βρισκόταν στον Πειραιά έσκασε μια μεγάλη βόμβα αυτοκινήτου. Λόγω της απομονωμένης θέσης της προβλήτας και της έλλειψης τουριστών που περίμεναν (καθώς το πλοίο ήταν στη θάλασσα), οι μοναδικοί θάνατοι ήταν οι δύο επιβάτες του οχήματος, που σκοτώθηκαν αμέσως.  Ο επιδιωκόμενος στόχος της βόμβας ήταν σχεδόν σίγουρα το πλοίο, αλλά το σχέδιο επίθεσης δεν θα είναι ποτέ γνωστό, λόγω της πρόωρης έκρηξης. Είναι πιθανό ότι η επίθεση που ακολούθησε ήταν ένα «Σχέδιο Β» μετά την αποτυχία της βόμβας του αυτοκινήτου.

Ο σκοπευτής είχε επιβιβαστεί στο πλοίο ως υπάλληλος στην Αίγινα και στη συνέχεια είχε περιμένει μέχρι να αποχωρίσει το πλοίο από το λιμάνι και να περάσει τρία μίλια πριν επιτεθεί, περίπου στις 20:30. Χρησιμοποιώντας κρυμμένα αυτόματα όπλα και χειροβομβίδες, άνοιξε πυρ εναντίον των συνεργατών του, οι οποίοι διασκορπίστηκαν και πολλοί πήδηξαν από το πλοίο.

Η επιχείρηση διάσωσης διεξήχθη από εκείνους που δεν είχαν πληγωθεί και από άλλα πλοία που έφτασαν σύντομα μετά τη μετάδοση ενός σήματος κινδύνου προς την πόλη του Πόρου. Πολλοί από αυτούς στο νερό διασώθηκαν από αυτά τα πλοία και μεταφέρθηκαν στην ακτή, όπου οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης περιμένουν να μεταφέρουν τους πιο βαριά τραυματισμένους στα νοσοκομεία. Συνολικά βρέθηκαν έξι νεκροί στο κατάστρωμα του κρουαζιερόπλοιου και άλλοι τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στα νοσοκομεία λόγω των τραυματισμών τους.

Ο συνολικός αριθμός των θανάτων, συμπεριλαμβανομένων των δύο ανθρώπων που πέθαναν στην έκρηξη βόμβας αυτοκινήτου νωρίτερα την ημέρα έφτασε στους έντεκα. Επιπλέον, τραυματίστηκαν 98 άτομα, συμπεριλαμβανομένων 15 σοβαρά. Οι νεκροί στο πλοίο ήταν κυρίως τουρίστες, τεσσάρων από τη Γαλλία και ο ένας από τη Δανία, τη Σουηδία και την Ουγγαρία, καθώς και δύο Έλληνες.

Η επακόλουθη έρευνα για την επιχείρηση αποκάλυψε αποδεικτικά στοιχεία που υποδεικνύουν τόσο τον οργανισμό Abu Nidal (ο οποίος ανέλαβε την ευθύνη τόσο για το βομβαρδισμό όσο και για την επίθεση με πορθμείο) και τους υποτιθέμενους χορηγούς τους, τη Λιβύη. Τα όπλα που χρησιμοποιήθηκαν στην επίθεση ήταν από λιβυκή προέλευση και τουλάχιστον ένας από τους επιτιθέμενους εισήλθε στην Ελλάδα με ένα διαβατήριο της Λιβύης.

Υπήρχε επίσης ένα ισχυρό κίνητρο τόσο για την ANO όσο και για τη Λιβύη. Υπήρξε υπόθεση στα ελληνικά δικαστήρια σχετικά με το γνωστό μέλος της ΑΝΩ, Μουχάμετ Ράσιντ, που αγωνίζεται για την έκδοση στις Ηνωμένες Πολιτείες για τρομοκρατικές ενέργειες. Ο Έλληνας υπουργός Δικαιοσύνης διακανόνισε αργότερα για την απελευθέρωσή του και τη μεταφορά του στη Λιβύη, η οποία ήταν αυτή τη στιγμή εμπλεκόμενη σε τρομοκρατική εκστρατεία εναντίον της Δυτικής Ευρώπης και των ΗΠΑ, στο πλαίσιο της εκδίκησής τους για το φαράγγι του El Dorado Canyon.

Ένα χρόνο αργότερα, δύο μέλη της ANO συνελήφθησαν και καταδικάστηκαν για συμμετοχή στην επίθεση, ενώ πιο πρόσφατα κατηγορήθηκαν εναντίον ενός Λιβανέζου που συνελήφθη στη Γερμανία, αλλά οι άνδρες που σχεδίαζαν αυτή την επιχείρηση διέφυγαν κυρίως από την επίσημη δικαιοσύνη.