WELLNESSΠερπατούσα για ένα μήνα πριν από κάθε γεύμα και δείτε τι μου συνέβη

Περπατούσα για ένα μήνα πριν από κάθε γεύμα και δείτε τι μου συνέβη

Έχασα κιλά ή δεν άλλαξε απολύτως τίποτα;

Aνήκω στην κατηγορία ανθρώπων που πραγματικά αγαπάει να περπατάει. Όποτε βρίσκω την ευκαιρία πάω βόλτα το σκύλο μου ή βγαίνω μόνη μου απλά για να περπατήσω. Σύμφωνα με μια έρευνα που διεξάχθηκε στα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, μόλις 30 λεπτά περπάτημα την ημέρα μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου2, τις καρδιακές παθήσεις, την υψηλή αρτηριακή πίεση και την κατάθλιψη. Επίσης  μια έρευνα που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Τέννεση έδειξε ότι όσο πιο πολύ περπατάει κάποιος τόσο πιο πιθανό είναι να διατηρεί ένα υγιές βάρος.

 

Διαβάζοντας λοιπόν όλες τις μελέτες που γίνονται κατά καιρούς, αποφάσισα να αρχίσω να περπατάω πριν από κάθε γεύμα για ένα μήνα. Θέλετε να δείτε τι μου συνέβη;

Πριν αρχίσω το πείραμα έκανα μια μικρή προθέρμανση και έβαλα το διάδρομο στην καθημερινή μου άσκηση. Αυτό με βοήθησε ώστε να μπορέσω να βγάλω εις πέρας το πείραμα. Όταν λοιπόν ξεκίνησα, το πρώτο πράγμα που διαπίστωσα ήταν ότι μετά το περπάτημα πεινούσα λιγότερο. Εξεπλάγη με αυτή τη διαπίστωση, γιατί δεν περίμενα να νιώθω χορτασμένη μετά από δεκάλεπτο ή και εικοσέλεπτο περπάτημα. Ίσως ήταν οι ενδορφίνες που ελευθερώθηκαν ίσως κάτι άλλο που δεν γνωρίζω, όποια όμως και αν ήταν η αιτία, αυτό που είχε σημασία ήταν ότι άρχισα να υιοθετώ έναν πιο υγιή τρόπο σκέψης. Επιπλέον αναζητούσα περισσότερα φρούτα και λαχανικά και μείωσα την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων.

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου στο Jenny.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.