ΜΑΘΕ ΜΠΑΛΙΤΣΑChampions League και Social Media: H έρευνα της MasterCard αποκαλύπτει τις συνήθειες τω...

Champions League και Social Media: H έρευνα της MasterCard αποκαλύπτει τις συνήθειες των ποδοσφαιρόφιλων

Ο Ολυμπιακός είναι η πιο πολυσυζητημένη ομάδα της χρονιάς, σύμφωνα με τα Social Fanalytics.
UCL16_MasterCard logo

Καθώς η προσοχή ολόκληρης της Ευρώπης είναι στραμμένη στο Μιλάνο για τον τελικό του UEFA Champions League ανάμεσα σε Ρεάλ και Ατλέτικο Μαδρίτης, αυτό το Σάββατο 28 Μαΐου, η MasterCard παρουσιάζει μία νέα, πρωτότυπη έρευνα για τις συνήθειες των ποδοσφαιρόφιλων από όλη την Ευρώπη, στο περιβάλλον των social media. 
Ας τη δούμε αναλυτικά:

  • Με ποσοστό 63%, το Facebook είναι το πιο δημοφιλές κανάλι social media για τους φίλους του ποδοσφαίρου σε όλη την Ευρώπη
  • Περισσότεροι από το 69% των φιλάθλων επιθυμούν την παροχή Wi-Fi σε όλα τα στάδια και γήπεδα
  • Οι Ισπανοί φίλαθλοι είναι οι πιο ενεργοί στα social media, την ώρα που παρακολουθούν μπάλα, άλλωστε οι Ισπανοί φίλαθλοι είναι επίσης και οι πιο φανατικοί χρήστες social media στην Ευρώπη
  • Τη μεγαλύτερη υποστήριξη στη ομάδα τους προσφέρουν, ναι πάλι, οι Ισπανοί φίλαθλοι, με περίπου το ένα τέταρτο αυτών (24%) να ποστάρει τέσσερις ή περισσότερες φορές την ώρα που παρακολουθεί έναν αγώνα στην τηλεόραση, ποσοστό σαφώς μεγαλύτερο από εκείνο των Ιταλών (15%). 

Η έρευνα Social Fanalytics της MasterCard, Επίσημου Χορηγού του προγράμματος Player Escorts του UEFA Champions League, υπογραμμίζει ότι για την πλειονότητα των φιλάθλων (69%) η δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με τα ποδοσφαιρικά τους ινδάλματα στα social media έχει θετικό αντίκτυπο στην εμπειρία τους που συνδέεται με το ποδόσφαιρο. Η τάση αυτή διαφαίνεται πιο έντονα στην Τουρκία (97%), την Ισπανία (87%) και την Ελλάδα (85%), ωστόσο οι απόψεις άλλων ευρωπαίων φιλάθλων για το ίδιο θέμα διαφέρουν, καθώς μόνο 50% των φιλάθλων από το Ηνωμένο Βασίλειο πιστεύει ότι οι ποδοσφαιριστές πρέπει να έχουν παρουσία στα social media.

Όσον αφορά στη χρήση των social media, το 64% του συνόλου των ευρωπαίων φιλάθλων, με αποκορύφωμα αυτούς που ανήκουν στο ηλικιακό group 25-35, δηλώνουν ότι το να ενημερώνονται διαρκώς για τα τελευταία νέα είναι η πρώτη τους προτεραιότητα. Παράλληλα, το γνωστό πάθος των Τούρκων φιλάθλων αφορά και στο περιβάλλον των social media, καθώς γι’ αυτούς οι πιθανότητες να γιορτάσουν εκεί μια νίκη, αγγίζουν το 71%, ποσοστό υπερδιπλάσιο από εκείνο των Άγγλων (29%).

Η έρευνας Social Fanalytics* της MasterCard κατέγραψε και το ελληνικό κοινό, τα ευρήματα συγκεντρώνονται παρακάτω:

•    Το Facebook αποτελεί το πιο δημοφιλές κανάλι στα social media, με το 76% των ελλήνων φίλων του ποδοσφαίρου να το επιλέγει, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στο σύνολο των φιλάθλων της έρευνας αγγίζει το 63%
•    Το 51% των ελλήνων φιλάθλων κάνει 1 με 2 posts ή tweets, την ώρα που παρακολουθεί έναν αγώνα στην τηλεόραση, ενώ το 48% δεν ποστάρει απολύτως τίποτα όταν παρακολουθεί έναν αγώνα στο γήπεδο
•    85% των Ελλήνων φίλων της μπάλας ακολουθεί στα social media μόνο τα accounts της ομάδας ή των ομάδων που υποστηρίζει, ενώ το ίδιο ακριβώς ποσοστό (85%) πιστεύει ότι οι ποδοσφαιριστές πρέπει να διατηρούν προσωπικό λογαριασμό στα social media

MasterCard Social Fanalytics Report_2

Ο Gianluigi Buffon, Πρεσβευτής της MasterCard για το φετινό UEFA Champions League, σχολίασε τα ευρήματα της έρευνας, δηλώνοντας σχετικά: «Έχω τη χαρά να παίζω ποδόσφαιρο για περισσότερα από 20 χρόνια και είναι εκπληκτική η επίδραση που έχουν πλέον τα social media στο άθλημα – φέρνουν τους φιλάθλους πιο κοντά στο αγαπημένο τους άθλημα και τους επιτρέπουν, παράλληλα, να δημιουργούν προσωπικές σχέσεις μεταξύ τους».

Μεταξύ άλλων βασικών ευρημάτων της έρευνας για όλες τις χώρες που καταγράφηκαν, συμπεριλαμβάνονται και τα παρακάτω:

•    Οι Ισπανοί φίλαθλοι είναι οι πιο ενεργοί στα social media μέσα από το γήπεδο, αναρτώντας κατά μέσο όρο δύο posts κατά τη διάρκεια κάθε αγώνα, αριθμός διπλάσιος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
•    Το YouTube είναι η δεύτερη πιο διαδεδομένη πλατφόρμα social media, αμέσως μετά το Facebook
•    Οι Ιταλοί (42%) και οι Ισπανοί (47%) φίλαθλοι προτιμούν να «ακολουθούν» ζωντανές μεταδόσεις των αγώνων, ενώ οι φίλαθλοι από τη Ρωσία, τη Ρουμανία (63%) και την Τσεχία (61%) χρησιμοποιούν κυρίως τα social media για να συνομιλούν με άλλους φιλάθλους (68%)
•    Οι άντρες φίλαθλοι έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες από τις γυναίκες φίλες του ποδοσφαίρου, να ακολουθήσουν στα social media κάποια ομάδα που δεν υποστηρίζουν

Η έρευνα Social Fanalytics αναδεικνύει τη σημασία του να παραμένει κανείς ‘συνδεδεμένος’, με το 69% των φιλάθλων να δηλώνουν ότι θα ήθελαν να υπάρχει διαθέσιμο Wi-Fi σε όλα τα γήπεδα. Σε Ιταλία και Πορτογαλία, το σχετικό ποσοστό φτάνει στο 79% και 70% αντίστοιχα, οι Γερμανοί φίλαθλοι δεν δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για το θέμα (39%), ενώ οι Έλληνες επίσης αναζητούν αυτή την παροχή, σε ποσοστό 64%.

Η ζήτηση για ανέπαφες συναλλαγές αποδεικνύεται επίσης ολοένα και περισσότερο δημοφιλής στην Ευρώπη, με το 31% των φιλάθλων του ποδοσφαίρου να ζητούν την εισαγωγή της εν λόγω τεχνολογίας στα γήπεδα. Περισσότεροι από τους μισούς (54%) φιλάθλους στην Τουρκία τάσσονται υπέρ της ευκολίας που προσφέρουν οι ανέπαφες συναλλαγές, ενώ οι φίλαθλοι της Ρουμανίας (54%) και της Τσεχίας (44%) θα προτιμούσαν να δουν να δημιουργούνται θύρες που να υποστηρίζουν σύστημα ανέπαφων εισιτηρίων.

Infographic

Τι παίζει όμως στα μέρη μας;

•    Το παιχνίδι Ολυμπιακός – Άρσεναλ, για τη φάση των ομίλων της τρέχουσας σεζόν,  είναι ο πιο πολυσυζητημένος αγώνας του UEFA Champions League, στη χώρα μας
•    Ο Cristiano Ronaldo είναι ο πιο πολυσυζητημένος παίκτης του UEFA Champions League, για  τους Έλληνες χρήστες
•    Ο Ολυμπιακός αποτελεί για τους Έλληνες την πιο πολυσυζητημένη ομάδα στα social media

Ο αγώνας μεταξύ Ολυμπιακού και Άρσεναλ, στη φετινή φάση των Ομίλων, είναι η πιο πολυσυζητημένη στιγμή του UEFA Champions League σε όλα τα κανάλια social media, στην Ελλάδα.  Σε μικρή απόσταση ακολουθεί η περσινή νίκη της Μπαρτσελόνα επί της Γιουβέντους, στον τελικό της διοργάνωσης στο Βερολίνο, ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η νίκη της Ρεάλ Μαδρίτης επί της Ατλέτικο Μαδρίτης, στον τελικό της σεζόν 13/14, που χάρισε στη Ρεάλ τον δέκατο τίτλο της στη διοργάνωση.

O Ολυμπιακός κερδίζει τον τίτλο της πιο πολυσυζητημένης ομάδας, ξεπερνώντας τον “σκληρό ανταγωνισμό” που δέχθηκε από τη Ρεάλ Μαδρίτης τη Μπαρτσελόνα και την Άρσεναλ, κατά σειρά.

Πιο πολυσυζητημένη ομάδα

        Ολυμπιακός
        Real Μαδρίτης
        Barcelona
        Arsenal  
        Chelsea
        Juventus
        Bayern Μονάχου
        PSG
        Manchester United
        Roma
    

Πιο πολυσυζητημένοι παίκτες 

        Ronaldo C.
        Messi L.
        Neymar
        Suarez, L.
        Buffon, G.
        Benzema, K.
        Ibrahimovic, Z.
        Bale, G.
        Lewandowski, R.
        Ideye, B.  
    

Πιο πολυσυζητημένη στιγμή    

        Νίκη του Ολυμπιακού επί της Arsenal με σκορ 3-2 στη φάση των Ομίλων [σεζόν 15/16]
        Νίκη της Barcelona επί της Juventus με σκορ 3-1 στον τελικό της σεζόν 14/15
        Νίκη της Real Μαδρίτης επί της Atletico Μαδρίτης στον τελικό της σαιζόν 13/14, με σκορ 4-1 στην παράταση/

        Νίκη της Chelsea επί της Bayern Μονάχου στα πέναλτι, στον τελικό της σεζόν 11/12.
        Ανατροπή από τη Man Utd. του προβαδίσματος 2-0 του Ολυμπιακού και επικράτησή της με 3-2.
        Ανατροπή από τη Real Μαδρίτης  του προβαδίσματος 2-0 της  Wolfsburg και επικράτησή της με 3-2.
        Νίκη της Atletico Μαδρίτης με 2-0, ανατροπή του προβαδίσματος της Barcelona στο τελικό 3-2.
        Νίκη της Bayern Munich επί της Borussia Dortmund με σκορ 2-1 στον τελικό του γερμανικού πρωταθλήματος.
        Νίκη της Bayern Μονάχου με 3-0 στη Βαρκελώνη και επικράτηση επί της Barcelona με 7-0 στο σύνολικά.
        Νίκη της Barcelona επί της Arsenal με σκορ 3-0 [5-1 στο σύνολο των τερμάτων].

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.