oneplus3_graphite

Η OnePlus είναι μια εταιρεία που μπήκε στις ζωές μας σχετικά ήσυχα. Δεν έχει άλλωστε και τεράστια ιστορία: έχοντας ιδρυθεί τον Δεκέμβριο του 2013 στη Σενζέν της Κίνας, πώς θα μπορούσε να ξεχωρίσει από όλες τις άλλες κινέζικες εταιρείες που ακολουθούν σταθερά ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια; Μέχρι στιγμής, ήταν γνωστή για την “invite-only” πολιτική που ακολουθούσε κατά το λανσάρισμα των συσκευών της: προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση, προσκαλούσε η ίδια όσους είχαν προηγουμένως εκδηλώσει ενδιαφέρον να κάνουν τις αγορές τους, μια κίνηση που, εκ του αποτελέσματος, ανέβασε κατακόρυφα τις μετοχές της και ιντρίγκαρε ακόμα περισσότερο το κοινό που πλέον «τρωγόταν» να μάθει ποιο είναι αυτό το καινούριο brand που τολμά να κάνει κάτι τέτοιο.

Μέχρι τώρα η OnePlus είχε λανσάρει τρεις συσκευές smartphone και ένα –απίστευτο- powerbank: το OnePlus One, το πρώτο της πόνημα, διατέθηκε τον Απρίλιο του 2014, για να ακολουθήσουν πέρυσι τα OnePlus 2 και OnePlus X, Αύγουστο και Νοέμβριο αντίστοιχα. Όλα τους, ανεξαιρέτως, ήταν εξαιρετικές συσκευές, «τίμιες» αγορές κατά το κοινώς λεγόμενο, απ’ αυτές που αξίζουν μέχρι και το τελευταίο σεντ. Η τιμολογιακή πολιτική της OnePlus άλλωστε χαρακτηρίζεται αρκετά δίκαια –λογικό και αναμενόμενο αφού δεν υπάρχει “brand name” για να πληρώσει ο πελάτης. Όλα αυτά βέβαια ανήκουν στο παρελθόν εδώ και λίγα 24ωρα και ο λόγος είναι ένας:

OnePlus-3-2

OnePlus 3

To OnePlus 3 είναι το τελευταίο δημιούργημα της OnePlus. Όχι του startup που έκανε μια φορά κι έναν καιρό δειλά-δειλά και ταπεινά τα πρώτα του βήματα στην παγκόσμια αγορά της κινητής αλλά ενός δυνατού brand, με αυτοπεποίθηση και πιστό κοινό, με επτά καταστήματα-μπουτίκ ανά τον κόσμο (Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Παρίσι, Βερολίνο, Νέο Δελχί, Βομβάη, Μπανγκαλόρ), με σπουδαία προϊόντα στο ενεργητικό του, με το δικό του λειτουργικό (OxygenOS) και αξία με σταθερά αυξητικές τάσεις. Η OnePlus αποφάσισε το OnePlus 3 να είναι το πρώτο της smartphone που θα διατίθεται χωρίς πρόσκληση: έχει πλέον και την εμπειρία αλλά και την επιφάνεια να διαχειριστεί τη ζήτηση, κι ας είναι αυτή κατά πολύ αυξημένη σε σχέση με τα προηγούμενα λανσαρίσματά της. Στο κατάστημά της στο Λονδίνο άλλωστε, εκατοντάδες άτομα περίμεναν ακόμα και περισσότερες από 12 ώρες (!) για να πάρουν πρώτοι στα χέρια τους το νέο της smartphone.

Και με τιμή £329 (399€ για την Ελλάδα), ήταν σαν να κλέβουν εκκλησία…

Τι είναι αυτό που καθιστά το OnePlus 3 όμως μια τόσο θελκτική πρόταση; Μιλάμε για ένα smartphone στις 5,5” με Full HD Optic AMOLED οθόνη στα 401 ppi και Corning Gorilla Glass 4, κύρια κάμερα στα 16 MP με αισθητήρα Sony και δυνατότητα εγγραφής βίντεο σε 4Κ ανάλυση (4K στα 30 fps, 720p στα 120 fps), εμπρόσθια κάμερα στα 8 MP (επίσης με αισθητήρα Sony), τετραπύρηνο επεξεργαστή Snapdragon 820, 6 GB μνήμης RAM (LPDDR4), 64 GB αποθηκευτικού χώρου, γυροσκόπιο και επιταχυνσιόμετρο, υποδοχή για 2η κάρτα SIM, αναγνώστη δακτυλικού αποτυπώματος, θύρα USB Type-C και μπαταρία 3.000 mAh με λειτουργία Dash Charge.

Αν τα παραπάνω σας φάνηκαν… πολλά, ας επικεντρωθούμε σε τρία βασικά σημεία: την κάμερα των 16 MP η οποία χάρη στα εγνωσμένης αξίας οπτικά της μέρη και τον διπλό (οπτικό και ηλεκτρονικό) σταθεροποιητή εικόνας  θα είναι σε θέση να απαθανατίσει με τον πλέον λεπτομερή τρόπο τις σημαντικότερες στιγμές σας (και μάλιστα να σας τις προσφέρει σε αρχεία RAW), τα 6 GB RAM που κατά πάσα πιθανότητα είναι περισσότερα απ’ όσα έχει ο υπολογιστής σας (η συντριπτική πλειοψηφία των laptops διαθέτει 4 GB) και τη λειτουργία γρήγορης φόρτισης, αυτό που η OnePlus μαρκετάρει ως Dash Charge και που μέσα σε μισή ώρα θα γεμίσει τη μπαταρία της συσκευής στο 60%.

oneplus_3_review_09

Η OnePlus μάλιστα με το OnePlus 3 προσφέρει φορτιστή ταχείας φόρτισης, καλώδιο USB Type-C καθώς επίσης και προστατευτικό οθόνης το οποίο έχει ήδη εφαρμοστεί επάνω της –στη συσκευασία δεν περιλαμβάνονται handsfree ή ακουστικά.

Αποτελώντας λοιπόν το πιο φιλόδοξο αλλά και το πιο εξωστρεφές πρότζεκτ της OnePlus μέχρι σήμερα, το OnePlus 3 έκανε ντεμπούτο κερδίζοντας τις εντυπώσεις αλλά και την ουσία: ο κόσμος το έχει τιμήσει δεόντως, οι πωλήσεις ανεβαίνουν και η κινεζική εταιρεία βλέπει τους φανατικούς θαυμαστές της να αυξάνονται μέρα με τη μέρα. Μαγκιά της, το αξίζει.