Με μια διεθνή πρωτοτυπία προωθείται ο διαγωνισμός του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) για την παραχώρηση της Εγνατίας ΟδούΗ ιστοσελίδα, «για χρονική περίοδο έως σαράντα έτη κατ’ ανώτατο όριο». Οι Έλληνες φορολογούμενοι θα κληθούν να πληρώσουν εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή συμβατικών (μετωπικών και πλευρικών) σταθμών διοδίων οι οποίοι μπορεί να μην λειτουργήσουν ποτέ

Η πρώτη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ δήλωνε πως δεν θα προχωρούσε αρκετές ιδιωτικοποιήσεις, ανάμεσά τους και αυτή της Εγνατίας. Οι υποσχέσεις διαψεύστηκαν την περασμένη εβδομάδα, όταν το ΤΑΙΠΕΔ προκήρυξε τον διαγωνισμό για την παραχώρηση του οδικού άξονα. Η ιδιωτικοποίηση θα αυξήσει σημαντικά το κόστος διέλευσής της Εγνατίας, λόγω και του πολλαπλασιασμού των σταθμών διοδίων από 8 που ήταν σε 38, με στόχο την προσέλκυση επενδυτών. Μάλιστα οι πολίτες θα πληρώσουν το κόστος κατασκευής των 38 σταθμών, τη στιγμή που μπορεί να μην λειτουργήσουν ποτέ, καθώς ο υπουργός Υποδομών λέει ότι θα τους αντικαταστήσει με δορυφορικό σύστημα συλλογής διοδίων.


Διάβασε όλο το άρθρο στο inside story (http://bit.ly/2mVLazs). Το inside story είναι το πρώτο συνδρομητικό–ενημερωτικό site χωρίς διαφημίσεις στην Ελλάδα. Ανεξάρτητο αποκαλυπτικό με οικονομική αυτοτέλεια και διαφάνεια. 
 
Ειδικά για τους αναγνώστες της Popaganda: Γνώρισε το inside story για ένα μήνα δωρεάν, βάζοντας τον κωδικό κουπονιού popaganda στην http://bit.ly/2hKhNL9