Στα γρήγορα: Δωδέκατη κυκλοφορία για το project του Καναδού Dan Bejar (που τον βρίσκετε και στους The New Pornographers, οι οποίοι επίσης κυκλοφόρησαν φέτος το Whiteout Conditions) σε παραγωγή του Josh Wells των Black Mountain.

Την ακούσαμε: Σύμφωνα με τον Benjar, ο δίσκος πήρε το όνομά του από τον αρχικό τίτλο του “The Wild Ones” των Suede, αλλά αυτό που είχε στο μυαλό του όσο έφτιαχνε τον δίσκο δεν ήταν οι Suede, αλλά η θατσερική Αγγλία. Σε κάθε περίπτωση, τα φωνητικά του πολλές φορές φέρνουν σε αυτά του Brett Anderson (“Saw You At The Hospital”) και πέρα από την θεματική τοποθέτηση του δίσκου στη δεκαετία του ‘8ο, χέρι χέρι πάει και η μουσική βουτιά στον synth pop και new wave ήχο του Temptation των New Order. Στην δυνατότερη στιγμή του μας χαρίζει ένα διαμαντάκι που θα μπορούσε να είχε την υπογραφή των Pet Shop Boys (“Tinseltown Swimming In Blood”), κάνει ένα γρήγορο Johnny Marr-ικό πέρασμα (“Cover From The Sun”) και κατά τ’ άλλα παραδίδεται στον παχύ ήχο των synths. “Stay lost. It’s an illusion” λέει στο “Stay Lost”. “What comes round is going round again” (“Tinseltown Swimming In Blood”), σε αυτή την περίπτωση για καλό.

Τρέξε μακριά: Αν το μόνο Νέο Κύμα που ασπάζεσαι είναι το κινηματογραφικό.

Τ’ είπες τώρα; «Όπως σε κάποιον κινηματογραφικό κόσμο του Lynch, το ken είναι κομψό και διεστραμμένο, μία αντανάκλαση του από που ερχόμαστε και του απίστευτου μέρους στο οποίο έχουμε καταλήξει.» –Pitchfork

Να τ’ αφήσω; 80/100 –Metacritic

https://www.youtube.com/watch?v=h-N6jfO5NOQ