ΘΕΑΤΡΟ

«Να ντύσουμε τους γυμνούς». Ναι, οπωσδήποτε!

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί στο Θέατρο Τέχνης το κλασικό έργο του Πιραντέλλο. Μία παράσταση που έχει πάθος, κόπο, συνεργασία, αναζήτηση. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Πώς να συναντήσετε ξανά τη Σωτηρία Μπέλλου

«Με λένε Σωτηρία»: Μια παράσταση-μονογραφία ενός λαϊκού ειδώλου, μια παράσταση που τέρπει και συγκινεί. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Άρης Ρέτσος: «Κυριαρχεί η κτηνωδία, δεν υπάρχει εκπαίδευση, δεν υπάρχει μπούσουλας»

Αποτελεί μοναδική περίπτωση στο ελληνικό θέατρο για τον τρόπο που χειρίστηκε το αρχαίο δράμα, για το πώς δούλεψε την έννοια του ρυθμού και γιατί τάχθηκε με συνέπεια και αφοσίωση στην Τέχνη.

Δεκατρείς παραστάσεις που δεν πρέπει να χάσετε την περίοδο των γιορτών

Δεν χρειάζεται να τις δείτε όλες. Και μία να δείτε, καλά θα περάσετε. Βιαστείτε μόνο, γιατι πολλές από αυτές ειναι talk of the town αυτές τις ημέρες και ίσως δυσκολευτείτε να βρείτε εισιτήριο. Είναι όλες εξαιρετικές. Προτείνει η Όλγα Σελλά.

Ο Γιάννος Περλέγκας και η Μαρία Πρωτόπαππα ετοιμάζονται να «Ντύσουν τους γυμνούς»

Ο σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια του έργου του Πιραντέλλο που παρουσιάζεται από σήμερα στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν μιλούν για την ανθρώπινη εκκλησία που σχηματίζουν πάνω στην σκηνή.

Μια νέα πρόταση για ένα πασίγνωστο έργο

«Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ»: Η Μαρία Πανουργιά στήνει μια ενδιαφέρουσα παράσταση στη Μικρή Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Γιολάντα Μαρκοπούλου: «Η ενηλικίωση είναι και θα είναι συνδεδεμένη με την πρώτη φορά, με τον έρωτα αλλά και το θάνατο».

Η EROICA παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο θέατρο και μια ομάδα νέων ηθοποιών, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Γιολάντας Μαρκοπούλου, δίνει ροκ ένταση και ζωή στο πασίγνωστο μυθιστόρημα του Κοσμά Πολίτη.

Ο Λεόντιος και η Λένα συναντιούνται στην Κυψέλη

Το έργο του Γκέοργκ Μπύχνερ ανεβαίνει στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων. Μιλήσαμε με το σκηνοθέτη του, Παντελή Φλατσούση.

«Ο ήχος του όπλου»: ‘Ισως ακούγεται πολύ δυνατά

Το σπουδαίο έργο της Λούλας Αναγνωστάκη ανεβαίνει στο Θέατρο «Σταθμός». Παρά τις σκηνικές αστοχίες, η εκ νέου συνάντηση με ένα από τα σημαντικότερα κείμενα του σύγχρονου ελληνικού θεάτρου αποζημιώνει το θεατή. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Λένα Κιτσοπούλου: «Θα ήθελα να μη δουλεύω, να μην κοπιάζω και να παίρνω μόνο βραβεία»

Υποδύεται τη Μάρθα στο «Ποιος Φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ» που ανεβαίνει στη Στέγη και προσπαθεί να εξηγήσει στην Popaganda πως ενώ βρίσκεται συνεχώς σε «δουλειά», στο τέλος θα ήθελε να κάνει ό,τι λέει ο τίτλος.

Άννα Μιχελή: «Μου αρέσει να παρατηρώ τη ζωή μας και να μιλάω για αυτή με παραστάσεις»

Μια ερωτική ιστορία ξετυλίγεται στο Θέατρο του Νέου Κόσμου σε μια παράσταση που μιλάει για τις σχέσεις του σήμερα.

«Παλιοί Καιροί»: Να το βλέπεις και να το ξαναβλέπεις

«Το έργο του Πίντερ που ανεβάζει ο Γιάννης Χουβαρδάς είναι από τις παραστάσεις που θέλει να δει κανείς πάνω από μια φορά, γιατί κάθε φορά θα συναντήσει άλλα, κι άλλα». Γράφει η Όλγα Σελλά.

Τί είδαμε στα φετινά Queer Theatre Awards

Η έβδομη απονομή των κουήρ θεατρικών βραβείων ήταν αφιερωμένη στη μνήμη του Ζακ Κωστόπουλου και ένα ηχηρό κάλεσμα σε δράση.

«Η Κωμωδία των παρεξηγήσεων»: Αριστούργημα! (χωρίς παρεξήγηση)

Η μαγεία του θεάτρου και των σκηνικών λύσεων από την Κατερίνα Ευαγγελάτου και μία ομάδα που ξεχειλίζει από ταλέντο, σε μία απολαυστική παράσταση. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα; Σίγουρα όχι ο Γιάννης Νιάρρος

'Ενα δυνατό έργο, μία εκπληκτική ερμηνεία, μία παράσταση με προβληματάκια. Γράφει η Όλγα Σελλά.

«Σωτηρία με λένε»: Μια παράσταση για την πολυτάραχη ζωή της Μπέλλου

Η σκηνοθέτρια Χριστίνα Χατζηβασιλείου μιλάει για το πώς προσέγγισε το θεατρικό έργο της Σοφίας Αδαμίδου για την ζωή της πιο μεγάλης λαϊκής ερμηνεύτριας της Ελλάδας.

«Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων»: Ένας Σαίξπηρ ηλεκτροφόρος, αεικίνητος και σημερινός.

Για το σπουδαίο ανέβασμά της από την Κατερίνα Ευαγγελάτου κι έναν εκλεκτό θίασο ταλαντούχων, εμπνευσμένων ηθοποιών και συντελεστών, γράφει ως μη ειδικός, και χωρίς παρεξήγηση, ο Βασίλης Μουρδουκούτας.

Ζέτα Μακρυπούλια: «Είχες κάτι άλλο για μένα στο μυαλό σου, ε;»

Μια από τις αναγνωρίσιμες ηθοποιούς της γενιάς της παραδέχεται ότι είναι μοναχικό άτομο, ότι θα ήθελε να κάνει και πιο πειραματικά πράγματα στο θέατρο και πως έχει μάθει να είναι εργασιομανής.

Βυσσινόκηπος στο Θέατρο «Δημήτρης Χορν»: Μισή γεύση Τσέχωφ

Η επιλογή του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη να ανεβάσει το κλασικό έργο του Τσέχωφ προβληματίζει. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Στο Εθνικό Θέατρο, η συγκινητική αποθέωση του αυτοσχεδιασμού.

Ο Δημήτρης Μαυρίκιος σκηνοθέτησε το «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε» του Πιραντέλο. Μία απαιτητική παράσταση από την οποία ο θεατής εισπράττει ιεικόνες υψηλής αισθητικής και θεατρικής μαγείας, εξαίσιες μουσικές και μεγάλη συγκίνηση. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Εσείς, πότε θα δείτε το «Γυάλινο κόσμο»;

Μια εξαιρετική παράσταση που μας ξαναχαρίζει το σπουδαίο έργο του Τενεσί Ουίλιαμς. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Μανώλης Μαυροματάκης: «H υποκριτική είναι μια δουλειά για διεστραμμένους»

Ο ηθοποιός που πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Επαναστατικές μέθοδοι για τον καθαρισμό της πισίνας σας» μιλάει για την πτήση πάνω στην σκηνή αλλά και την ταραχή που του έφερε η δημοσιότητα μέσω του «ομορφάαααντρα μου».

Factory: Ο πόλεμος στη Συρία μέσα από ένα οικονομικό σκάνδαλο που κάνει τη μηχανή του αίματος να γυρνά

Ο Σύριος σκηνοθέτης Ομάρ Αμπουσαάντα μιλάει για το νέο του έργο που πραγματεύεται την επέμβαση των ευρωπαϊκών επιχειρηματικών δυνάμεων στη χώρα του και παρουσιάζεται στη Στέγη από τις 8 έως τις 11 Νοεμβρίου.

«Η Αφροδίτη με τη γούνα» γεννά περισσότερα ερωτήματα για τον έρωτα παρά τα λύνει

Η Νικολέτα Κοτσαηλίδου, μεταφράστρια και πρωταγωνίστρια στην παράσταση που ανεβαίνει στο Θέατρο του Νέου Κόσμου απαντά στις ερωτήσεις της Popaganda.

Σοφία Σπυράτου: «Είναι κάτι το καταπληκτικό όταν παρακολουθείς ένα θέαμα μαζί με το παιδί σου»

Σκηνοθετεί την Παναγία των Παρισίων στο Θέατρο Παλλάς, ακόμα μια μεγάλη παραγωγή που δείχνει ότι ο τρόπος που ανεβαίνει το παιδικό θέατρο στην Αθήνα έχει μετατραπεί σε μια πολύ σοβαρή υπόθεση.

O Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος ξέρει «Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα»

Ο σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και του Θεάτρου του Νέου Κόσμου μιλάει στη Λίνα Ρόκου για τη νέα του παράσταση και γιατί είναι αναγκαίο να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα.

Hotel Marina στο Από Μηχανής Θέατρο

Μια παράσταση φευγάτη, με δυνατούς ηθοποιούς, με δαιμονική ερμηνευτική τεχνική και με λόγο που συνεπαίρνει.Του Λουκά Λουκέρη.

Τα Ζητήματα του Δημήτρη Καραντζά

Τι κι αν είναι βασανιστικό να θέτει διαρκώς νέα ερωτήματα στον εαυτό του; Ένας από τους πιο αξιέπαινους σκηνοθέτες των τελευταίων ετών μιλάει στον Θεοδόση Μίχο για όλα αυτά που προσπαθεί να λύσει μέσα από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις που ανεβάζει.

Μπέτυ Αρβανίτη: «Ούτε νοσταλγώ, ούτε ζω με αναμνήσεις. Δεν έχω καιρό»

Η καταξιωμένη ηθοποιός που πρωταγωνιστεί στον «Γυάλινο κόσμο» αναζητά τη φρέσκια ματιά της νέας γενιάς και παραδέχεται ότι έχει το ανικανοποίητο γιατί ξέρει ότι «πάντα υπάρχει κι άλλο».

Οι «Χοηφόροι» της Ειρήνης Φαναριώτη βιώνονται μόνο με ενστικτώδη τρόπο

Η σκηνοθέτρια και πρωταγωνίστρια της παράστασης που ανεβαίνει στο Θέατρο του Νέου Κόσμου εξηγεί γιατί μας αφορά σήμερα η τραγωδία του Αισχύλου.
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2019 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.