Οι Βάκχες στην Οξφόρδη, στα αρχαία ελληνικά!

Οι φοιτητές του ξακουστού Πανεπιστημίου έπαιξαν Ευριπίδη από το αρχαίο κείμενο. Μπορεί αυτό από μόνο του να σώσει μια παράσταση;

Η ελληνικότητα δεν είναι θέμα καταγωγής αλλά νοοτροπίας

Δύο αφρικανικής καταγωγής Έλληνες πρωταγωνιστούν στο «Τάβλι» του Κεχαΐδη και για να τονίσουν ότι «είναι εδώ και μέσω της τέχνης τους».

Ένας Παρείσακτος Στο Bios

Μια χορευτική παράσταση που διαπραγματεύεται την έννοια του «ξένου» από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

1.181 λέξεις για την παράσταση «887» και τον ίδιο τον Ρομπέρ Λεπάζ

Μια συνάντηση με τον Ρομπέρ Λεπάζ και μια προσπάθεια του Γιώργου Βουδικλάρη να μιλήσει για την αυτοβιογραφική του παράσταση, χωρίς spoiler.

Γιάννης Στάνκογλου: «Ο Nick Cave είναι ο σύγχρονος Αισχύλος»

Φέτος υποδύεται τον Καλιγούλα και τον Δον Κιχώτη, γράφει ποιήματα που θα προτιμούσε να εκδοθούν μετά θάνατον και εξομολογείται τον αστικό μύθο που κατασκεύασε κάποτε για να φλερτάρει ακόμη πιο άνετα.

To «Έξυπνο Πουλί» πιάνεται στα δίχτυα μιας γαλλικής φάρσας

Οι σκηνοθέτες της παράστασης που παρουσιάζεται με μεγάλη επιτυχία για δεύτερη χρονιά στο θέατρο απαντούν τις ερωτήσεις της Popaganda.

H δεύτερη ζωή που κέρδισαν οι Κόρες του Γιάννη Σκουρλέτη

Η λιτότητα ανέδειξε και απελευθέρωσε όλα τους τα χαρίσματα.

Ο Αλέξανδρος Μυλωνάς ξεπέρασε τη σπατάλη των νιάτων

Θυμάται την Αμερική των late 60ς και των off broadway παραστάσεων στα 80ς, τη «Λοκαντιέρα» που εκτόξευσε την καριέρα του και δηλώνει ότι βάζει τα τελευταία 43 χρόνια στο θέατρο και στη ζωή τα δυνατά του για να γίνεται συνεχώς καλύτερος.

Σοφία Μαραθάκη: «Η φυσική μας κατάσταση είναι να μην είμαστε ήσυχοι»

Λίγο πριν ανεβάσει με την ομάδα ΑΤΟΝΑλ Ουγκώ στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, η σκηνοθέτης δίνει μια πολύ «ανήσυχη» συνέντευξη στον Γιώργο Βουδικλάρη.

Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης γράφει για την παράσταση που σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί

Μιλάει για τη νέα του δουλειά, τον «Φάρο», εξηγεί γιατί είναι άθεος, ελπίζων αλλά όχι πιστεύων, και εξομολογείται ποιο είναι το δικό του φως που τον καθοδηγεί.

ΘΕΑΤΡΟ 10.10.2017 POPAGANDA

Βρεθήκαμε στα παρασκήνια της πρώτης παρουσίασης όπερας της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ στο ΚΠΙΣΝ

Φωτογραφίες από τις πρόβες της όπερας «Το Λυκόφως των Χρεών», μια ριζική διασκευή του «Λυκόφωτος των θεών» του Βάγκνερ.

Γεωργία Μαυραγάνη: «Το σύστημα σε καταπίνει σε δευτερόλεπτα»

Η σκηνοθέτρια ανεβάζει στο Εθνικό το «Γκιακ» του Δημοσθένη Παπαμάρκου, προσπαθεί μέσω του θεάτρου να φωτίσει αυτή τη ζωή που δεν είναι μόνο καθημερινότητα και έχει απογοητευθεί από την επανάσταση που δεν έρχεται.

Η Φωτεινή της Ρω

Η ηθοποιός Φωτεινή Μπαξεβάνη υποδύεται την Κυρά της Ρω και μιλά στην Popaganda για την αξία που αποκτά κανείς όταν συναντά υποκριτικά τόσο εμβληματικά πρόσωπα.

Κατερίνα Ευαγγελάτου: «Δεν ξέρω αν έχω μάθει κάτι για τον εαυτό μου, μέσα από τη δουλειά. Πολύ αμφιβάλλω».

Μετράει 10 χρόνια σκηνοθετικής πορείας, φέτος ανέβασε για πρώτη φορά στην Επίδαυρο, στο θέατρο που όταν το αντικρίζει νιώθει ότι κοιτάζει τους γονείς της κατάματα και παραδέχεται ότι έχει πει ήδη «αυτή η παράσταση και τέλος».

Ο απαισιόδοξος Ζοέλ Πομμερά στην Αθήνα

Συνέντευξη με τον πιο συναρπαστικό δημιουργό του γαλλικού θεάτρου λίγο πριν ανέβει η παράστασή στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.

Ο Πήτερ Χωλ και η επίδραση του στο ελληνικό θέατρο

Ο Γιώργος Βουδικλάρης γράφει για την μεγάλο το βρετανικού θεάτρου και τις σχέσεις που δημιούργησε με τη χώρα μας.

Τι γυρεύαν οι Έλληνες στην Αβινιόν;

Δύο παραστάσεις βασισμένες σε έργα των τραγωδών και κάτι πιασάρικο για τη σημερινή κρίση στο φετινό Φεστιβάλ που έγινε το καλοκαίρι.

Στεφανία Γουλιώτη: «Η τέχνη είναι όλα τα σκοτάδια μας»

Υποδύεται τον Κύκλωπα που τον αντιμετωπίζει σαν πληγωμένο άνθρωπο, παραδέχεται ότι μερικές φορές θα ήθελε να είναι μυρμήγκι και βλέπει όνειρα ανάλογα την παράσταση στην οποία πρωταγωνιστεί.

Είδαμε τους Πέρσες και αισθανόμαστε πως υπάρχει τελικά μέλλον στο ανέβασμα του αρχαίου δράματος

Ο Γιώργος Βουδικλάρης γράφει για την παράσταση του Άρη Μπινιάρη σε παραγωγή του Θεατρικού Οργανισμού Κύπρου.

Visibly Vocal ή η επικοινωνία των νέων της Ευρώπης

Μια νέα γέφυρα για την ουτοπία / 500 λέξεις για το θέατρο νέων.

Για Εκείνη Που Είχε Φιλότιμο, Μα Όχι Μυαλό (και όχι μόνον για εκείνη).

Η Άλκηστη του Ευριπίδη στην Επίδαυρο ή πώς να ξεμπροστιάσετε την εξουσία, τους θεούς και τους ανθρώπους.

Ο «Αίας» του Σοφοκλή έρχεται στο σήμερα, στο θέατρο Θησείον

«Μα πρέπει ή με τιμή να ζει ένας άντρας ή να πεθαίνει με τιμή.»

«Αϊτή, μία performance για την Ιστορία»

Το θέατρο της απορίας. 500 λέξεις και ...πλήθος από ερωτηματικά για την παράσταση

Ο Γιώργος Πυρπασόπουλος δεν τα έχει βρει με τον εαυτό του αλλά είναι σε καλό δρόμο

Ο ηθοποιός που μεγάλωσε μαζί μας μιλάει για τον πρώτο του τηλεοπτικό ρόλο ως Βασιλομήτωρ, τα χρόνια του Λονδίνου και τη δυσκολία του να ξεκαθαρίζεις τα πράγματα μέσα σου.

Η Νεφέλη Σταματογιαννοπούλου στήνει έναν γυάλινο τοίχο στο Μέγαρο Μουσικής

Ιδρυτικό μέλος της ερευνητικής ομάδας Oν OFF αλλά και της underground ελληνικής μπάντας Spooky RedRum, η Νεφέλη Σταματογιαννοπούλου μιλάει στην Popaganda λίγες μέρες πριν παρουσιάσει στο Μέγαρο Μουσικής τη νέα της οπτικοακουστική performance.

Μαρία Καλλιμάνη: «Μεγαλώνοντας μέσα σε αυτή τη δουλειά, σταμάτησα να φοβάμαι»

Η ηθοποιός μιλάει στην Popaganda για το Εμπρός που τη σημάδεψε, τα χρόνια που φοβόταν την έκθεση στο κοινό και την έννοια της τραγωδίας.

Βασίλης Μαυρογεωργίου: Δημιουργικός, Ανυπόμονος Και Πανικόβλητος

Ο 38χρονος σκηνοθέτης μιλάει στην Popaganda για το πώς η «Κατσαρίδα» είναι μια μακρινή ανάμνηση και γιατί αισθάνεται διασκεδαστής.

Declan Donnellan: «Αγαπώ τους Έλληνες επειδή κατανοούν το παράλογο»

Ο σκηνοθέτης Declan Donnellan, ιδρυτικό μέλος της ομάδας Cheek by Jowl, μιλάει στην Popaganda για τον κόσμο του Σαίξπηρ, τον καταναλωτισμό που μας αφαίρεσε την ψυχή και την πεποίθησή του ότι βρισκόμαστε πάνω στον Τιτανικό της κατάθλιψης.

Τι πρέπει να δούμε επί σκηνής πριν το καλοκαίρι;

Το Fast Forward Festival 4 με performances που επαναπροσδιορίζουν τα όρια και τα σύνορα, ένα σύγχρονο Ζητιάνο του Καρκαβίτσα, το μύθο της Σταχτοπούτας... ανάποδα και μια αλογόμυγα ρεμπέτικη.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.