WELLNESS4 βασικοί κανόνες για να χάσετε λίπος από την κοιλιά

4 βασικοί κανόνες για να χάσετε λίπος από την κοιλιά

Πριν ξεκινήσετε την προσπάθεια πρέπει να γνωρίζετε τους παρακάτω κανόνες.
Screen Shot 2017-04-21 at 11.46.29

Κάποτε η κοιλιά ήταν δείγμα αρχοντιάς, σήμερα όμως είναι ευρέως γνωστό ότι μπορεί να προκαλέσει καρδιαγγειακά προβλήματα και αποτελεί ένδειξη ενός αγύμναστου σώματος. Έτσι όλο και περισσότεροι άνθρωποι προσπαθούν να χάσουν λίπος από την κοιλιά είτε ακολουθώντας μια διατροφή είτε κάνοντας γυμναστική. Προτού όμως αρχίσετε την προσπάθεια για να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι, πρέπει να γνωρίζετε τους παρακάτω βασικούς κανόνες.  

1. Υπάρχουν δυο είδη λίπους.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν δυο είδη λίπους που συσσωρεύονται στην κοιλιά: το υποδόριο που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το δέρμα και το σπλαχνικό που βρίσκεται μεταξύ των μυών και των οργάνων και που οι υπερβολικές συγκεντρώσεις του συνδέονται με πολλά προβλήματα υγείας, όπως οι καρδιαγγειακές παθήσεις και ο διαβήτης τύπου 2. Όπως λοιπόν γίνεται αντιληπτό το σπλαχνικό λίπος είναι αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει περισσότερο και που πρέπει να διατηρούμε σε φυσιοολογικά προς χαμηλά επίπεδα. 

2. Η γενετική προδιάθεση παίζει σημαντικό ρόλο.

Το 2013 δημοσιεύτηκε μια έρευνα στο περιοδικό Human Molecular Genetics που έδειξε ότι υπάρχουν πέντε διαφορετικά γονίδια τα οποία παίζουν ρόλο στην ποσότητα του λίπους που ο κάθε άνθρωπος αποθηκεύει στην περιφέρεια. Πριν λοιπόν αρχίσετε να ακολουθείτε εξαντλητικές δίαιτες για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά, ίσως πρέπει να σκεφτείτε ότι μπορεί τα γονίδια σας μπορεί να παίζουν σημαντικό ρόλο στο ότι δεν φαίνονται οι κοιλιακοί σας. Αυτό που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι να ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή και να ασκείστε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, ώστε να διατηρείτε ένα υγειές σωματικό βάρος.

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου στο Jenny.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.